Elementi dobre spletne strani

V današnjih časih skorajda ni več uspešnega podjetja, ki ne bi imelo predstavitveno stran na svetovnem spletu. A vse spletne strani niso enako kvalitetne - mnogim manjkajo pomembni elementi, zaradi katerih podjetja izgubljajo potencialne kupce, s tem pa tudi zaslužek.
Elementi dobre spletne strani

Elementi dobre spletne strani (Vir slike: SplitShire)

Kateri so elementi, ki jih mora vsebovati vsaka dobra spletna stran?

1. Jasno in glasno predstavljeno podjetje

Zagotovo ste že obiskali spletno stran podjetja in niste takoj vedeli s čim se ukvarja. To je velika napaka. Ljudje iščemo ogromno storitev in pomoči na spletu. V primeru, da spletna stran ne ponuja iskanega, jo bomo hitro zapustili.

2. Kontaktni obrazec

Vsak obiskovalec si lahko na vaši spletni strani ogleda ponudbo, cenike, vaše predhodno delo. Na spletno stran nujno dodajte kontaktni obrazec, preko katerega vas lahko potencialna stranka kontaktira.

3. Enoten grafičen izgled barv, besedila, oblik

Ljudje cenijo izgled. Res je, da mora biti spletna stran funkcionalna in pregledna, vendar je tudi oblikovanje spletne strani izjemno pomembno. Vašo spletno stran izdelajte tako, da ima enotno pisavo, obliko in barve.

4. “Call to action”

Vsako podjetje mora imeti cilj, kako uporabljati spletno stran. Pametno je predstaviti vaš izdelek ali storitev ter pozvati obiskovalca k nakupu, oddaji kontakta in registraciji na brezplačno testno storitev. Z gumbi »Call to action« pozovemo obiskovalca, da naredi naslednji korak.

5. Jasna navigacija

Veliko spletnih strani nima dobro urejene navigacije. Glavni meni ne vsebuje potrebnih povezav in obiskovalec se bo naveličal izgubljati čas in iskati informacije na vaši strani. Raje bo odšel k vašemu konkurentu. Uredite in preverite vse povezave in menije na vaši strani.

6. Preprostost – več je manj

Pri izdelavi spletne strani ni potrebno komplicirati. Preprosta spletna stran z vsemi potrebnimi informacijami je za obiskovalca izjemno prijetna. Uporabniško izkušnjo dvignite na nivo preprostosti in ponudite hitro dostopanje do vseh potrebnih podatkov.

7. Prijava na novice

V primeru, da se ukvarjate s pisanjem blogov oziroma novic, je nujno začeti graditi listo bralcev. Na spletno stran je potrebno dodati okvirček, v katerega bralec vpiše svoj email naslov, na katerega mu pošiljate novice in gradite odnos.

Avtor prispevka je Luka Peteh, NETX.SI

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje