Elementi dobre spletne strani

V današnjih časih skorajda ni več uspešnega podjetja, ki ne bi imelo predstavitveno stran na svetovnem spletu. A vse spletne strani niso enako kvalitetne - mnogim manjkajo pomembni elementi, zaradi katerih podjetja izgubljajo potencialne kupce, s tem pa tudi zaslužek.
Elementi dobre spletne strani

Elementi dobre spletne strani (Vir slike: SplitShire)

Kateri so elementi, ki jih mora vsebovati vsaka dobra spletna stran?

1. Jasno in glasno predstavljeno podjetje

Zagotovo ste že obiskali spletno stran podjetja in niste takoj vedeli s čim se ukvarja. To je velika napaka. Ljudje iščemo ogromno storitev in pomoči na spletu. V primeru, da spletna stran ne ponuja iskanega, jo bomo hitro zapustili.

2. Kontaktni obrazec

Vsak obiskovalec si lahko na vaši spletni strani ogleda ponudbo, cenike, vaše predhodno delo. Na spletno stran nujno dodajte kontaktni obrazec, preko katerega vas lahko potencialna stranka kontaktira.

3. Enoten grafičen izgled barv, besedila, oblik

Ljudje cenijo izgled. Res je, da mora biti spletna stran funkcionalna in pregledna, vendar je tudi oblikovanje spletne strani izjemno pomembno. Vašo spletno stran izdelajte tako, da ima enotno pisavo, obliko in barve.

4. “Call to action”

Vsako podjetje mora imeti cilj, kako uporabljati spletno stran. Pametno je predstaviti vaš izdelek ali storitev ter pozvati obiskovalca k nakupu, oddaji kontakta in registraciji na brezplačno testno storitev. Z gumbi »Call to action« pozovemo obiskovalca, da naredi naslednji korak.

5. Jasna navigacija

Veliko spletnih strani nima dobro urejene navigacije. Glavni meni ne vsebuje potrebnih povezav in obiskovalec se bo naveličal izgubljati čas in iskati informacije na vaši strani. Raje bo odšel k vašemu konkurentu. Uredite in preverite vse povezave in menije na vaši strani.

6. Preprostost – več je manj

Pri izdelavi spletne strani ni potrebno komplicirati. Preprosta spletna stran z vsemi potrebnimi informacijami je za obiskovalca izjemno prijetna. Uporabniško izkušnjo dvignite na nivo preprostosti in ponudite hitro dostopanje do vseh potrebnih podatkov.

7. Prijava na novice

V primeru, da se ukvarjate s pisanjem blogov oziroma novic, je nujno začeti graditi listo bralcev. Na spletno stran je potrebno dodati okvirček, v katerega bralec vpiše svoj email naslov, na katerega mu pošiljate novice in gradite odnos.

Avtor prispevka je Luka Peteh, NETX.SI

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani so v torek, 12. junija, organizirali zaključni dogodek tečaja IoT Fundamentals, v okviru katerega so udeleženci tečaja predstavili svoje IoT rešitve. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje