Energija, predanost za delo ali marljivost: kaj iščejo startupi?

Ni vse v znanju, vam bodo rekli uspešni slovenski podjetniki. Določene lastnosti podjetnik mora imeti, saj si bo z njimi lahko pomagal, ko bodo nastopile težave. »Ko gre nekaj narobe, morate naprej,« pravi Alen Marić, soustanovitelj podjetja, ki se predstavlja z znamko WoodWay.
Energija, predanost za delo ali marljivost: kaj iščejo startupi?

»Zavedajmo se, da je kmetijstvo največji onesnaževalec pitne vode na planetu in nove tehnologije so tiste, ki nas lahko obvarujejo pred samouničenjem,« ocenjuje Kurtović (Vir slike: Jernej Kokol)

»Predpostavka za takšno razmišljanje tiči v trdem delu. Tudi ko ni rezultatov in ko imaš občutek, da si na neki točki obstal, moraš samo delati, saj se bodo slej ko prej pokazali rezultatimeni Marić, ki je podjetje soustanovil z ženo Anjo. Njuna zgodba je znana – začetek sega v čas porodniškega dopusta, ko je Anja ostala brez službe. Potovanje v Skandinavijo, natančneje na Švedsko, ji je dalo podjetniško idejo.

Poiščite sodelavce, ki podobno dojemajo podjetje kot vi

Sprva sta vse aktivnosti opravljala sama, nato pa potrebovala dodaten par rok. »Želim si, da bi nam jih (sodelavce, op.a.) želel vsak ukrastidodaja Marić, ki skupaj z ženo veliko dela na tem, da imata v ekipi kakovostne sodelavce. Sprva so bili to študentje, ki so opravljali različna dela.

»Trudimo se, da so naši študentje bolje plačani kot ostali. To je prva motivacija, ki pa upam, da ni glavna. Imajo fiksno, minimalno postavko po zakonu in tri variabile, ki jih zelo uspešno dosegajo. Mislim, da jih najbolje motiviramo s tem, ko vidijo, da jim zaupamo, da so njihove ideje in prispevki izpeljani, najina glavna želja pa je, da je teh prispevkov vedno več. Misliva, da vsak najin študent, delavec zelo podobno dojema podjetje kot midvameni Anja.

Sprva iskala večstranske profile, zdaj strokovnjake

»Če sva na začetku iskala večstranske profile, ki so bili sposobni opraviti različne naloge, zdaj iščeva posameznike, ki so specializirani za točno določeno področje,« pojasnjujeta mlada podjetnika, ki imata v pisarni podjetja že tri stalne članice. »Poskušava ustvariti takšno ekipo, da ima vsak svoj sektor in da midva poskušava le koordinirati zadeve. Vmes pa lahko čas posvetiva širjenju, v ozadju pa vse normalno potekadodaja njen mož. Kaj pa morajo imeti bodoči sodelavci? »Odvisno, kaj potrebujeva. Zagotovo pa mora oseba imeti energijo, mora biti predana delu in imeti rada to, kar delamo. Teh je veliko

Prisluhnite zgodbi WoodWay in PanOrganic na dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

»Nihče od nas ne prihaja s kmetije.«

Zanimivo zgodbo nosi tudi prleški PanOrganic. Če je bilo kmetijstvo pred leti rezervirano za tiste, ki jim je pri srcu ta panoga, so oni, na čelu z Mariom Kurtovićem dokazali, da je podjetništvo našlo svojo smer tudi v kmetijstvu.

Slovensko kmetijstvo niso le jabolka, mleko in med, poleg tega pa določene niti v kmetijstvu še vedno vodijo ljudje, ki pa bi svoje mesto po oceni Kurtovića morali že davno morali prenesti na mlajše generacije. »PanOrganic ni konvencionalna in tradicionalna slovenska kmetija. To tudi ne moremo biti, saj nihče od nas ne prihaja s kmetije. Mi smo moderna trajnostna kmetija, ki sledi modernim in visokotehnološkim rešitvam v kmetijstvu,« v njihovih rastlinjakih pa najdemo solato, česen, ameriške borovnice, fižol, začimbe in goji jagode.

Slovenski potrošnik naredil korak naprej

PanOrganic je na trg vstopil drugače, kot smo vajeni. V Ljutomeru je ekipa postavila rastlinjak, ki ga odlikuje najsodobnejša tehnologija. Tako niso le še en kmetijski obrat, ki onesnažuje. »Zavedajmo se, da je kmetijstvo največji onesnaževalec pitne vode na planetu in nove tehnologije so tiste, ki nas lahko obvarujejo pred samouničenjemocenjuje Kurtović. Njihov prijazen način pridelave je marsikdo ocenil za »pre-naprednega« za konzervativnega slovenskega potrošnika.

Potrošnik je v zadnjih letih, tudi na račun krize, naredil velik korak naprej. Vse več je zavedanja, da moramo kupovati lokalno, »naslednji korak je, da se bodo spraševali, ali je pridelek pridelan brez pesticidov«.

Na brezplačnem dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!, ki bo 4. in 5. oktobra potekal v ljubljanskem NLB Centru inovativnega podjetništva in mariborskem Štajerskem tehnološkem parku, bosta Mario Kurtović, Mladi podjetnik leta 2016 in Niko Miholič razkrila, kako svojo idejo pretvoriti v podjetje in kako vzpostaviti uspešno blagovno znamko, kot je PanOrganic. Lanskoletna prejemnika naziva Mladi podjetnik let, Anja in Alen Marić, pa vam bosta svetovala, kje najti prave, dobre sodelavce, ki bodo čutili vašo vizijo podjetja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

Prva kripto država na svetu – Slovenija ali Estonija?

Prva kripto država na svetu – Slovenija ali Estonija?

Estonija je na dobri poti, da postane prva kripto država na svetu. Slovenski premier pa je napovedal, da bo Slovenija postala najbolj prepoznavna blockchain destinacija v Evropski uniji. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Nejc Zupan: »Podjetja, ki ne bodo delala na daljavo, čez desetletje, dve ali tri ne bodo več obstajala«

Nejc Zupan: »Podjetja, ki ne bodo delala na daljavo, čez desetletje, dve ali tri ne bodo več obstajala«

V sodobnem svetu so geografsko razpršene ekipe vedno bolj pogoste, saj moderna tehnologija posameznikom s celega sveta omogoča sprotno sodelovanje. Delo na daljavo vključuje različne izzive – v nadaljevanju ponujamo nekaj nasvetov, kako se soočiti z njimi. Preberite več >>

Video: Pametni robot SpotMini že zmore človeška opravila

Video: Pametni robot SpotMini že zmore človeška opravila

Prihodnost, v kateri bodo roboti hodili po dveh nogah, odpirali in zapirali vrata ter dostavljali pakete, je bližje, kot si mislimo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje