Ime podjetja in logotip

Predstavljamo vam tri najpomembnejše korake, ki predstavljajo gradnjo vaše blagovne znamke: poimenovanje, načrtovanje in logotip. Ker pa ni vse odvisno samo od pravilne izbire imena in barv v logotipu, vam prilagamo še nekaj fotografij nesrečno postavljenih oglasov.
Ime podjetja in logotip

Ime podjetja in logotip. (Vir slike: sxc.hu)

Pri procesu gradnje nove blagovne znamke obstajajo trije pomembni koraki.

1. Ime podjetja

Ko boste v fazi poimenovanja vaše nove blagovne znamke ali startup podjetja, morate biti previdni, kljub temu pa se morate pri tem znati tudi zabavati.

Domisliti se morate imena, ki bo dovolj opisno, da bodo vaše stranke vedele, za kaj se gre, po drugi strani pa mora ime izzvati vsaj malo posameznikove domišljije.

Ko boste imeli izbrano ime podjetja, vsaj nekaj dni počakajte in v tem času preverjajte, kako se bo to ime ali ime blagovne znamke uporabljalo, kdaj in kje se ga bo uporabljalo ter kakšne bodo morebitne okrajšave. V kolikor boste izbrali ime, sestavljeno iz kratic ali tuje besede, preverite pri sosedih, kolegih in družinskih članih, če se ime izgovori brez težav in pravilno (tako, kot ste si zamislili).

2. Načrtovanje

Nič novega, kajne. Načrtovanje spremlja praktično vse faze startup podjetja, od postavljanja komunikacijskega omrežja, izdelave poslovnega načrta, marketinga pa do zaposlovanja. Tako je potrebno načrtovati tudi izbiro imena, registracijo in oblikovanje logotipa.

Več o izdelavi poslovnega načrta si preberite v MP članku Poslovni načrt.

3. Vizualno oblikovanje

Marsikateri podjetnik po tem, ko končno izbere ime podjetja, zraven doda še logotip, zgolj zato, ker je to del blagovne znamke. Ne glede na to, kako nepomemben se vam zdi logotip – naj vam povemo, da temu ni tako. Oblikovanju logotipa morate posvetiti nekaj časa in pozornosti. Ko izbirate logotip, imejte v mislih vašo ciljno skupino in različne situacije, v katerih se bo vaš logotip uporabljal. Nikar ne pretiravajte z detajli in nenavadnimi barvami, saj bo vse skupaj izgledalo precej nerodno natiskano na slabem ali črnobelem tiskalniku, da sploh ne omenjamo žigov.

Najlažji način za oblikovanje primernega logotipa je, da sestavite seznam atributov vaše blagovne znamke ali podjetja in dopišete še nekaj najpomembnejših lastnosti – vse besede na seznamu se morajo ujemati z vašim logotipom in s celostno podobo vašega podjetja.

Če ne posedujete oblikovalske žilice, vam priporočamo, da opazujete ostale logotipe in si shranjujete slike ali skice tistih, ki jih najbolj občudujete. Ko boste imeli zbranih dovolj primerov logotipov, boste oblikovalcu veliko lažje povedali, kaj želite.

Ne glede na to, kako pazite pri izdelavi logotipa in se posvetite filozofiji barv ter temu, kako te vplivajo na občutke, morate na koncu preveriti, kje bo vaš oglas prikazan in kako se bo vaš logotip vklopil v okolico. Malo za zabavo in kot opozorilo, da previdnost ni odveč, si poglejte nesrečno postavljena oglas.

                

Vir: business2community.com in businessinsider.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje