Kako preverimo ali je podjetje zavezanec za DDV?

O vključitvi v sistem DDV se odloča vsakdo, ki pridobi status samostojnega podjetnika. V primeru, da znesek obdavčljivega prometa presega 25.000 evrov, je podjetje obvezno vključeno v sistem DDV, če pa tega zneska ne presega, pa je vključitev prostovoljna.
Kako preverimo ali je podjetje zavezanec za DDV?

Kako preverimo ali je podjetje zavezanec za DDV? (Slika: sxc.hu)

Ali je podjetje zavezanec za DDV?

Podatke o tem, ali je podjetje zavezanec za DDV ali ne, poiščemo v registrih davčnih zavezancev DURS. Iskanje po registrih omogočajo spletni imeniki, kot sta Inetis ali Davčna.com.

Za iskanje po seznamu davčnih zavezancev je v iskalnik potrebno vpisati ime ali del imena podjetja, davčno številko, matično številko ali transakcijski račun zavezanca.

Vključitev v sistem DDV

Vključitev v sistem davčnih zavezancev je obvezna za podjetja, katerih znesek obdavčljivega prometa v zadnjih 12 mesecih poslovanja presega 25.000 evrov. V primeru, da znesek ne presega 25.000 evrov, se samostojni podjetnik o tem odloča prostovoljno.

Če se podjetnik odloči, da bo njegovo podjetje zavezanec za DDV, mora ceni svojih izdelkov zaračunati še 20 odstotni davek na dodano vrednost. Kasneje mora plačati pobrani DDV, od katerega si odšteje davek, ki ga je plačal ob nakupu svojih sredstev namenjenih za poslovanje. Podjetje, ki ni zavezanec za DDV, mora na vsak izdan račun obvezno napisati, da ni zavezanec za plačilo DDV.

Več o tem, ali postati zavezanec za DDV ali ne, si preberite v članku Davčni zavezanec ali nezavezanec? >>

Če niste popolnoma prepričani v to, ali postati davčni zavezanec ali ne, svetujemo, da se posvetujete z enim izmed strokovnjakov v MP računovodstvu.

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje