Kako spletno stran zavarovati pred tatovom vsebin
Kako spletno stran zavarovati pred tatovom vsebin (Vir slike: Bigstockphoto.com)
Pomembno je, da znate ugotoviti, ali je bila vaša vsebina skopirana, in da veste, kako preprečiti, da bi se to dogajalo v prihodnje. Preverite nekaj napotkov.
Preverite, če je vaša vsebina skopirana
Obstaja veliko stvari, ki si jih ne morete lastiti, in ideje so ene izmed njih. Težko je na primer dokazati lastništvo nad oblikovanjem in gradnikom spletne strani. Je pa to lažje za tekst in slike.
Najlažji način za preverjanje je z uporabo Googla ali drugih spletnih iskalnikov. Skopirajte tekstovno vsebino v enega izmed iskalnikov in preverite, če bo našel enako vsebino na drugih spletnih straneh. Z iskalniki po fotografijah lahko preverite, če se kje nahajajo tudi kopije vaših fotografij.
Če najdete kopije, tega ne pozabite zabeležiti! Zajemite sliko zaslona in jo označite z datumom zajema.
Umaknite vašo vsebino z drugih spletnih strani
Če najdete spletno stran z vašo vsebino, prijazno prosite lastnike, da jo umaknejo. V nekaterih primerih se bodo opravičili in jo odstranili, ni pa nujno. Če se na vaše prošnje ne odzivajo, se agresivneje lotite težave. Stopite v stik z lastnikom gostovanja, kjer gostuje spletno stran in jih prosite, da s strežnikov umaknejo spletno stran.
Če tudi to ni dovolj, pišite na Google, Yahoo, Bing in drugim pomembnim spletnim iskalnikom, jim razložite situacijo in prosite, da iz iskalnikov izbrišejo podvojeno vsebino.
Robotom preprečite kopiranje vaših vsebin
Če se bojite, da bodo vašo vsebino kopirali programski roboti, se za preventivo lahko odločite za uporabo programov, ki preprečujejo ali vsaj zmanjšujejo možnost kopiranja. Eden izmed ponudnikov za to je Cloudflare’s Scrape Shield. Tovrstni programi preprečujejo, da bi programski roboti kopirali vsebino, saj jim besedilo predstavijo kot kup nesmiselnih znakov, navaden uporabnik pa vsebino še vedno vidi takšno kot je.
Bodite na preži
Spremljajte statistiko obiskov vaših spletnih strani in bodite pozorni na nenavadne skoke. Ti lahko pomenijo obisk škodljivih robotov, ki bi radi kopirali vsebino.
Ne pozabite tudi na programe, ki lahko dnevno preverjajo, če se je kje pojavila vaša vsebina. Eden izmed ponudnikov je Copyscape, ki ponuja rešitev Copysentry.
Vir: venturebeat.com
8 uporabnih in enostavnih nasvetov za startup PR strategijo