Kako spletno stran zavarovati pred tatovom vsebin

Na spletu se neprestano kopirajo vsebine z enih spletnih strani na druge spletne strani. Na srečo Google išče podvojeno vsebino in kaznuje tiste, ki jo kopirajo. A kljub temu, uporabniki te strani še vedno lahko pre iskalnika najdejo, vašo, ki vsebuje avtorsko vsebino, pa spregledajo.
Kako spletno stran zavarovati pred tatovom vsebin

Kako spletno stran zavarovati pred tatovom vsebin (Vir slike: Bigstockphoto.com)

Pomembno je, da znate ugotoviti, ali je bila vaša vsebina skopirana, in da veste, kako preprečiti, da bi se to dogajalo v prihodnje. Preverite nekaj napotkov.

Preverite, če je vaša vsebina skopirana

Obstaja veliko stvari, ki si jih ne morete lastiti, in ideje so ene izmed njih. Težko je na primer dokazati lastništvo nad oblikovanjem in gradnikom spletne strani. Je pa to lažje za tekst in slike.

Najlažji način za preverjanje je z uporabo Googla ali drugih spletnih iskalnikov. Skopirajte tekstovno vsebino v enega izmed iskalnikov in preverite, če bo našel enako vsebino na drugih spletnih straneh. Z iskalniki po fotografijah lahko preverite, če se kje nahajajo tudi kopije vaših fotografij.

Če najdete kopije, tega ne pozabite zabeležiti! Zajemite sliko zaslona in jo označite z datumom zajema.

Blagovne znamke in zavajajoči računi

Umaknite vašo vsebino z drugih spletnih strani

Če najdete spletno stran z vašo vsebino, prijazno prosite lastnike, da jo umaknejo. V nekaterih primerih se bodo opravičili in jo odstranili, ni pa nujno. Če se na vaše prošnje ne odzivajo, se agresivneje lotite težave. Stopite v stik z lastnikom gostovanja, kjer gostuje spletno stran in jih prosite, da s strežnikov umaknejo spletno stran.

Če tudi to ni dovolj, pišite na Google, Yahoo, Bing in drugim pomembnim spletnim iskalnikom, jim razložite situacijo in prosite, da iz iskalnikov izbrišejo podvojeno vsebino.

Robotom preprečite kopiranje vaših vsebin

Če se bojite, da bodo vašo vsebino kopirali programski roboti, se za preventivo lahko odločite za uporabo programov, ki preprečujejo ali vsaj zmanjšujejo možnost kopiranja. Eden izmed ponudnikov za to je Cloudflare’s Scrape Shield. Tovrstni programi preprečujejo, da bi programski roboti kopirali vsebino, saj jim besedilo predstavijo kot kup nesmiselnih znakov, navaden uporabnik pa vsebino še vedno vidi takšno kot je.

Bodite na preži

Spremljajte statistiko obiskov vaših spletnih strani in bodite pozorni na nenavadne skoke. Ti lahko pomenijo obisk škodljivih robotov, ki bi radi kopirali vsebino.

Ne pozabite tudi na programe, ki lahko dnevno preverjajo, če se je kje pojavila vaša vsebina. Eden izmed ponudnikov je Copyscape, ki ponuja rešitev Copysentry.

Vir: venturebeat.com

8 uporabnih in enostavnih nasvetov za startup PR strategijo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujejo lastne pisarne ali ne morejo pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA. Preberite več >>

Oznake: