Kateri so najbolj vroči slovenski startupi letošnjega leta?

Več kot 10 slovenskih organizacij in iniciativ s področja podjetništva in startup ekosistema je sodelovalo pri oblikovanju lestvice najbolj vročih slovenskih startupov. Na njej so se znašli startupi, ki so še vedno močno prisotni v Sloveniji.
Kateri so najbolj vroči slovenski startupi letošnjega leta?

Najbolj vroči slovenski startupi letošnjega leta (Vir slike: Mesi, Celtra, Eurosender, Trainers4me, Travelstarter, NervTeh).).

»Ker gre za relativno osebno oceno, je večina deležnikov izbrala predvsem tiste startupe, ki jih sami dobro poznajo. Posledično na seznamu ni določenih uspešnih startupov slovenskih ustanoviteljev, kot so Bellabeat, DataBox in Bitstamp, ki bi si drugače zagotovo zaslužili mesto na lestvici,« je lestvico komentiral Miha Prebil iz Co Bika

Pri sestavi lestvice najbolj vročih slovenskih startupov letošnjega leta so poleg Co Bika sodelovali še Coinvest, Iniciativa Start:up Slovenija, ABC pospeševalnik, Startup šola Hekovnik, InternetWeek, Primorski tehnološki park, Silicijevi vrtički, Zavod mladi podjetnik, Tehnološki park Ljubljana, Ljubljanski univerzitetni inkubator, Startup cafe Ljubljana, Inkubator savinjske regije in Startup Novo mesto. »Ob spremljanju slovenske startup in mladopodjetniške scene iz leta v leto opažamo izboljšanje kakovosti tako startup začetnikov kot tudi že uveljavljenih ekip. Slednje se kaže tudi v izboru Mladi podjetnik leta – ekipe, ki so se prijavile v letu 2015 so na višji razvojni stopnji kot ekipe preteklih let,« je poudaril Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik.

V vsaki izmed šestih kategorij so sodelujoče organizacije poleg zmagovalca izbrale še dve podjetji, ki sta zmagovalcu »tik za repom«. Poglejmo, kdo so zmagovalci in t.i. runners-up v posameznih kategorijah.

V kategoriji Vroč startup 2015 je prvo mesto zasedel startup Mesi, za katerim stoji mlada in inovativna ekipa, ki pod vodstvom Jakoba Šušteršiča razvija in trži avtomatski merilnik gleženjskega indeksa, ki poenostavi diagnosticiranje srčno-žilnih bolezni. Na trgu se predstavljajo še z napravo mTablet, ki brezžično meri EKG, krvni tlak in volumen pljuč, rezultate pa shranjuje v e-kartoteko pacienta. Podjetje je eden od stebrov slovenske health-tech skupnosti, ki je s svojimi produkti prisotno v več kot 25 državah po vsem svetu. Mesi je prepričal z odlično ekipo, ki ne izgubi fokusa, hkrati pa je startup pomemben člen slovenskega ekosistema, h kateremu nesebično prispeva, so ocenile sodelujoče organizacije.

Runners-up: GoOpti, Chipolo

Kot startup, ki rešuje družbene probleme, je v kategoriji Vroč družbeni startup 2015 prvo mesto zasedla platforma Travelstarter, ki je tudi prva spletna platforma za množično financiranje na svetu, namenjena le turističnim projektom. Platforma povezuje turistične ideje brez zagotavljanja financiranja z njihovimi bodočimi strankami. Travelstarter je sodelujoče prepričal predvsem s tem, da je omogočil malim ponudnikom turističnih storitev izpolnitev lastnih sanj in razvoja posla, ki drugače zaradi nedostopnosti virov financiranja ne bi postal resničnost.

Runners-up: Smartninja, EqualEyes

Trainers4me je bil izbran za zmagovalca kategorije Vroča ekipa 2015. Startup vodi uspešni serijski podjetnik Marko Filej, solastnica spletne platforme, ki povezuje osebne trenerje z njihovimi strankami, pa je tudi znana srbska teniška igralka Ana Ivanović. Startup mesečno ustvarja okoli 15 tisoč evrov prihodkov, ima pa že več kot tisoč uporabnikov. Do konca letošnjega leta bo pridobil še pol milijona evrov visoko investicijo od investitorja, ki je v boju za naložbo za obetavno slovensko ekipo premagal celo podjetje Virgin milijarderja Richarda Bransona. Sodelujoči so se strinjali, da je ekipa dokazala, da ni pomembna le ideja, temveč predvsem izvedba in uspešen mednarodni marketing.

Runners-up: Cashila, Scoutee

Startup ledolomilec, tisti, ki prodira z najbolj futuristično tehnologijo, je postal NervTeh, ki razvija simulator vožnje ZetaDrive. Ta voznika avtomobila postavi v resnično okolje in s pomočjo naprednih računalniških algoritmov zbira in analizira njegove biometrične ter nevrološke podatke. S tem izboljšuje varnost na cesti ter dolgoročno vpliva na manjše število nesreč oziroma cestnoprometnih žrtev. Med strankami startupa je tudi podjetje Akrapovič, pred kratkim pa so njihov izdelek na prestižnem avtomobilskem sejmu IAA v Frankfurtu imenovali za najboljšega na svetu.

Runners-up: Animacel, Viar

Nekdaj uspešen slovenski startup, Celtra, ki je danes mednarodno podjetje s pisarnami od New Yorka do Tokia, je postal zmagovalec v kategoriji Vroč »old-boy«. Veliko podjetje, ki je zraslo iz slovenskega startup ekosistema, ima danes več kot sto zaposlenih, njihova oglaševalska platforma pa konkurira tako Facebooku kot Googlu. Po mnenju organizacij, ki so glasovale, je Celtra v letu 2015 izmed velikih podjetij najbolj prispevala k razvoju slovenskega startup ekosistema.

Runners-up: Outfit7, Visionect

Vroč startup 2016, tisti, ki bo najbolj zaznamoval leto 2016, je Eurosender, ki je sprožil revolucijo v sektorju logistike. Ekipa razvija orodje za cenejše pošiljanje paketov in prtljage, uporabnikom ponuja spletno platformo, prek katere lahko preverijo, kateri način in katero podjetje je najcenejše za transport njihovega tovora. Eurosender je prepričal z izborom gospodarskega sektorja, ki ga napada, so prepričane sodelujoče organizacije v tem izboru. Večmilijardna industrija logistike svet startupov še ni prevetril in Eurosender lahko v prihodnjem letu kot eno izmed prvih zagonskih podjetij iz Slovenije pretrese svet uveljavljenih velikanov.

Runners-up: Kripto, Oosm

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turističe ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turističe ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje