Kdo je zmagal na Startup vikendu?

Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani se je v sodelovanju z Ljubljanskim univerzitetnim inkubatorjem med 24. in 26. marcem odvil že tradicionalni dogodek Startup vikend, ki je namenjen študentom z izvirnimi idejami, ki začenjajo svojo podjetniško pot. Predstavljamo zmagovalne ekipe.
Kdo je zmagal na Startup vikendu?

Na Startup vikendu so študentje razvijali svoje poslovne ideje.

Startup vikenda, ki se je odvijal med 24. in 26. marcem 2017 na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, se je udeležilo več kot 150 študentk in študentov, ki želijo uresničiti svoje ideje in stopiti na podjetniško pot.

Zmagovalne tri ekipe je izbrala strokovna komisija v sestavi:

  • Matej Stevanovič, Ljubljanski univerzitetni inkubator
  • prof. dr. Aleš Vahčič, podjetnik in oče poučevanja koncepta d.school v Sloveniji
  • dr. Aleš Pustovrh, ABC pospeševalnik
  • Stella Korošec, Equa / Goat Story
  • Patricia Bevc, Yummi Apparel, zmagovalka lanskoletnega Startup vikenda
  • Egon Ravbar, Zavod mladi podjetnik

V nadaljevanju predstavljamo zmagovalne ekipe, ki so dokazale, da lahko v treh dneh s trdim delom razvijejo svojo poslovno idejo.

1. Shine Brown

Skupino Shine Brown sestavljajo študentje Ekonomske fakultete v Ljubljani Nika Cerič, Maja Čope, Anita Repše, Ema Lipej, Marko Šajn in Rok Štifter. Na Startup vikendu so dokazali, da sta njihova kreativnost in inovativnost brezmejni, zmaga pa bo močno zaznamovala njihovo prihodnost.

Ekipa Shine Brown.

Shine Brown je ročno izdelana kozmetika, ki pomaga pri hitrejšem in intenzivnejšem pridobivanju privlačne zagorele polti. Ideja se je članom ekipe porodila nenadoma ob druženju na kavi pred Startup vikendom. So zelo timsko naravnana ekipa, in čeprav so študentje z istega področja, so v dveh dneh dosegli največji napredek.

Zavedajo se, da se morajo hitro učiti in biti osredotočeni na ustvarjanje vrednosti za kupca ter da biti uspešen podjetnik pomeni velikokrat iti preko svojih zmožnosti. Na Startup vikendu so se naučili, da so lahko v tako kratkem času zelo produktivni, če v delo vložijo vso svojo energijo.

Kozmetika Shine Brown.

Njihova zagnanost se kaže v tem, da svojo idejo že realizirajo na trgu. Ekipa je v postopku pridobivanja potrebne dokumentacije za ustanovitev podjetja, na Facebooku in svoji spletni strani pa že pobirajo naročila za svoje izdelke.

Svoje izdelke tako želijo čim hitreje spraviti v prodajo, po besedah predstavnikov ekipe pa je njihov cilj tudi »prodor na tuje trge«. Trenutno se osredotočajo na iskanje distributorjev, kot so kozmetični saloni, solariji in spletne trgovine.

Vsem, ki bi bili letos na plaži radi videti še bolj privlačno, sporočajo, da pohitite s prednaročilom, saj je prva serija že pošla; v izdelavi pa je že nova.

2. MAUHA Bag

Na Startup vikendu je ekipa, sestavljena iz šestih študentov Naravoslovno-tehniške fakultete z Oddelka za tekstilstvo, grafiko in oblikovanje (Marko Javeršek, Andreja Vidas, Žan Mlinarič, Anja Ferjančič, Maruša Gorjanc in Nadia Hozić) ter študentke Ekonomske fakultete (Nina Jesenovec), v kratkem času uresničila svojo poslovno idejo pod imenom MAUHA Bag.

Ekipa MAUHA Bag.

MAUHA Bag rešuje problem deskarjev na vodi, ki vso svojo opremo s težavo tovorijo na različne kraje. Torba je tako namenjena vsem ljubiteljem deskanja, ponuja pa možnost nošenja na dva načina: za prenašanje deske in kot nahrbtnik v prostem času.

Prototip MAUHA Bag.

Prvi prototip inovativne torbe in zabaven video njegove uporabe si lahko ogledate na družabnih omrežjih Instagram in Facebook. Na njihovi strani na Facebooku boste našli tudi vse dodatne informacije in kontaktne podatke. Dobra novica: pobiranje prednaročil že poteka!

3. CupClip

Kava nas napaja in navdihuje. Kava pa je tudi krivec za projekt CupClip, za katerim stojijo štirje študentje grafičnih in interaktivnih komunikacij (Luka Svetic, Aljaž Pucelj, Barbara Karničar in Kaja Breskvar) in študent ekonomije (Matic Korošic).

Ekipa CupClip.

CupClip je drugačen kavni filter, ki izboljša okus kave in iz nje izloči nezaželeno kavno usedlino. Ekipa tako želi s svojo zgodbo polepšati jutra svojim strankam, pri nadaljnjem delu pa jih spodbuja tudi pozitiven odziv na družabnih omrežjih.

Na Startup vikendu so člani ekipe prišli do spoznanja, da lahko v treh dneh naredijo marsikaj: »Od ideje do delujočega prototipa, vendar je pot do končnega produkta in ‘rešitve’ seveda daljša od treh dni intenzivnega dela.«

Prototip CupClip.

Po uspešno zaključenem Startup vikendu je največji izziv, s katerim se bodo soočili, čim hitrejša izdelava končnega izdelka. Nato sledi njegova predstavitev na domačem trgu, dolgoročno pa seveda ciljajo tudi na tujino. Dodaten izziv zanje predstavlja tudi »samo načrtovanje promocije in predstavitev izdelka širši javnosti (uporabnikom)«.

Člani ekipe pravijo, da so že prejeli nekaj ponudb za sodelovanje, in sicer od spletnih trgovin in manjših trgovin iz Ljubljane.

Vse novosti v zvezi s CupClipom sproti objavljajo na družabnih omrežjih Instagram in Facebook, na njihovi spletni strani pa se lahko naročite tudi na prejemanje novic – tako boste prvi izvedeli, kdaj bo CupClip mogoče tudi kupiti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Mali junaki leto zaključili z več kot 27 milijoni prihodkov

Mali junaki leto zaključili z več kot 27 milijoni prihodkov

Mlado slovensko podjetje Hooray Studios (pri nas poznano pod imenom Mali junaki) je s prodajo personaliziranih knjig za otroke in njihove starše v letu 2019 ustvarilo več kot 27 milijonov evrov prihodkov, kar je več kot 100 % rast v primerjavi z letom poprej. Zabeležili so prodajo milijonte knjige, odprli so novo podružnico v Veliki Britaniji ter danes na več kot 1000 m2 v središču Ljubljane sodelujejo že z več kot 140 kreativnimi posamezniki. Preberite več >>

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA! Preberite več >>

Mali junaki izdali že milijonto personalizirano knjigo!

Mali junaki izdali že milijonto personalizirano knjigo!

Pri slovenski založbi Mali junaki, ki se ukvarja s snovanjem personaliziranih knjig za otroke, so izdali že milijon knjig. Ta dosežek so pred nekaj dnevi tudi uradno proslavili. Ob pomembni prelomnici za podjetje se je ekipa spomnila tudi na otroke po svetu, ki so žrtve zlorab in nasilja. Preberite več >>

Mladi vse bolj socialno usmerjeni: naziv Naj mladinski startup leta 2019 prejela Veronika Rožmanc

Mladi vse bolj socialno usmerjeni: naziv Naj mladinski startup leta 2019 prejela Veronika Rožmanc

V ponedeljek je v Predsedniški palači potekal izbor za Naj mladinski startup leta 2019, ki je potekal pod okriljem socialnega podjetja Ustvarjalnik. Naziv je prejela Veronika Rožmanc za projekt otroški šotor Oli. Ta je bil hkrati nagrajen tudi za naj globalno odgovorno idejo. Preberite več >>

Slovenski startup Viar se uspešno povezuje z večjimi slovenskimi in tujimi podjetji

Slovenski startup Viar se uspešno povezuje z večjimi slovenskimi in tujimi podjetji

Slovenski startup Viar je na področju virtualne resničnosti zasnoval že številne rešitve, ki jih uporabljajo tako priznana slovenska kot tuja podjetja. Finančno podporo so prejeli tudi s strani ameriških investitorjev. Preberite več >>

Podjetja nikar ne ustanavljajte sami

Podjetja nikar ne ustanavljajte sami

Statistika zagotovo ne kaže v prid podjetniškim navdušencem, ki sanjajo o ustanovitvi lastnega podjetja. Kar 8 od 10 podjetjih naj bi namreč propadlo v prvih 18 mesecih poslovanja, je pokazala raziskava, ki so jo opravili pri časniku Bloomberg. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje