Kdo je zmagal na Startup vikendu?

Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani se je v sodelovanju z Ljubljanskim univerzitetnim inkubatorjem med 24. in 26. marcem odvil že tradicionalni dogodek Startup vikend, ki je namenjen študentom z izvirnimi idejami, ki začenjajo svojo podjetniško pot. Predstavljamo zmagovalne ekipe.
Kdo je zmagal na Startup vikendu?

Na Startup vikendu so študentje razvijali svoje poslovne ideje.

Startup vikenda, ki se je odvijal med 24. in 26. marcem 2017 na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, se je udeležilo več kot 150 študentk in študentov, ki želijo uresničiti svoje ideje in stopiti na podjetniško pot.

Zmagovalne tri ekipe je izbrala strokovna komisija v sestavi:

  • Matej Stevanovič, Ljubljanski univerzitetni inkubator
  • prof. dr. Aleš Vahčič, podjetnik in oče poučevanja koncepta d.school v Sloveniji
  • dr. Aleš Pustovrh, ABC pospeševalnik
  • Stella Korošec, Equa / Goat Story
  • Patricia Bevc, Yummi Apparel, zmagovalka lanskoletnega Startup vikenda
  • Egon Ravbar, Zavod mladi podjetnik

V nadaljevanju predstavljamo zmagovalne ekipe, ki so dokazale, da lahko v treh dneh s trdim delom razvijejo svojo poslovno idejo.

1. Shine Brown

Skupino Shine Brown sestavljajo študentje Ekonomske fakultete v Ljubljani Nika Cerič, Maja Čope, Anita Repše, Ema Lipej, Marko Šajn in Rok Štifter. Na Startup vikendu so dokazali, da sta njihova kreativnost in inovativnost brezmejni, zmaga pa bo močno zaznamovala njihovo prihodnost.

Ekipa Shine Brown.

Shine Brown je ročno izdelana kozmetika, ki pomaga pri hitrejšem in intenzivnejšem pridobivanju privlačne zagorele polti. Ideja se je članom ekipe porodila nenadoma ob druženju na kavi pred Startup vikendom. So zelo timsko naravnana ekipa, in čeprav so študentje z istega področja, so v dveh dneh dosegli največji napredek.

Zavedajo se, da se morajo hitro učiti in biti osredotočeni na ustvarjanje vrednosti za kupca ter da biti uspešen podjetnik pomeni velikokrat iti preko svojih zmožnosti. Na Startup vikendu so se naučili, da so lahko v tako kratkem času zelo produktivni, če v delo vložijo vso svojo energijo.

Kozmetika Shine Brown.

Njihova zagnanost se kaže v tem, da svojo idejo že realizirajo na trgu. Ekipa je v postopku pridobivanja potrebne dokumentacije za ustanovitev podjetja, na Facebooku in svoji spletni strani pa že pobirajo naročila za svoje izdelke.

Svoje izdelke tako želijo čim hitreje spraviti v prodajo, po besedah predstavnikov ekipe pa je njihov cilj tudi »prodor na tuje trge«. Trenutno se osredotočajo na iskanje distributorjev, kot so kozmetični saloni, solariji in spletne trgovine.

Vsem, ki bi bili letos na plaži radi videti še bolj privlačno, sporočajo, da pohitite s prednaročilom, saj je prva serija že pošla; v izdelavi pa je že nova.

2. MAUHA Bag

Na Startup vikendu je ekipa, sestavljena iz šestih študentov Naravoslovno-tehniške fakultete z Oddelka za tekstilstvo, grafiko in oblikovanje (Marko Javeršek, Andreja Vidas, Žan Mlinarič, Anja Ferjančič, Maruša Gorjanc in Nadia Hozić) ter študentke Ekonomske fakultete (Nina Jesenovec), v kratkem času uresničila svojo poslovno idejo pod imenom MAUHA Bag.

Ekipa MAUHA Bag.

MAUHA Bag rešuje problem deskarjev na vodi, ki vso svojo opremo s težavo tovorijo na različne kraje. Torba je tako namenjena vsem ljubiteljem deskanja, ponuja pa možnost nošenja na dva načina: za prenašanje deske in kot nahrbtnik v prostem času.

Prototip MAUHA Bag.

Prvi prototip inovativne torbe in zabaven video njegove uporabe si lahko ogledate na družabnih omrežjih Instagram in Facebook. Na njihovi strani na Facebooku boste našli tudi vse dodatne informacije in kontaktne podatke. Dobra novica: pobiranje prednaročil že poteka!

3. CupClip

Kava nas napaja in navdihuje. Kava pa je tudi krivec za projekt CupClip, za katerim stojijo štirje študentje grafičnih in interaktivnih komunikacij (Luka Svetic, Aljaž Pucelj, Barbara Karničar in Kaja Breskvar) in študent ekonomije (Matic Korošic).

Ekipa CupClip.

CupClip je drugačen kavni filter, ki izboljša okus kave in iz nje izloči nezaželeno kavno usedlino. Ekipa tako želi s svojo zgodbo polepšati jutra svojim strankam, pri nadaljnjem delu pa jih spodbuja tudi pozitiven odziv na družabnih omrežjih.

Na Startup vikendu so člani ekipe prišli do spoznanja, da lahko v treh dneh naredijo marsikaj: »Od ideje do delujočega prototipa, vendar je pot do končnega produkta in ‘rešitve’ seveda daljša od treh dni intenzivnega dela.«

Prototip CupClip.

Po uspešno zaključenem Startup vikendu je največji izziv, s katerim se bodo soočili, čim hitrejša izdelava končnega izdelka. Nato sledi njegova predstavitev na domačem trgu, dolgoročno pa seveda ciljajo tudi na tujino. Dodaten izziv zanje predstavlja tudi »samo načrtovanje promocije in predstavitev izdelka širši javnosti (uporabnikom)«.

Člani ekipe pravijo, da so že prejeli nekaj ponudb za sodelovanje, in sicer od spletnih trgovin in manjših trgovin iz Ljubljane.

Vse novosti v zvezi s CupClipom sproti objavljajo na družabnih omrežjih Instagram in Facebook, na njihovi spletni strani pa se lahko naročite tudi na prejemanje novic – tako boste prvi izvedeli, kdaj bo CupClip mogoče tudi kupiti. 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje