Najpomembnejše podjetniške kvalitete niso prirojene, temveč priučene

Steve Vanderveen je po štirih letih vodenja manjšega startup inkubatorja ugotovil, kaj je skupno vsem mladim uspešnim posameznikom. Kot pravi, višina začetnega kapitala ali področje študija nista bistvena za uspeh. Veliko bolj šteje pravo znanje, pravilen pristop in dober namen.
LAUNCHub bo ponovno odprl vrata startupom

LAUNCHub bo ponovno odprl vrata startupom (Vir slike: Freeimages.com)

Pravo znanje

Da bi lahko podjetnik uspel, mora posedovati kar nekaj različnih znanj. Do njih pa ponavadi ne more priti drugače kot s poiskušanjem in ugotavljanjem, katera izmed uporabljenih taktik se je izkazala za uspešno. 

Po mnenju Vanderveena je pomembno predvsem to, da podjetnik, preden se loti ustanovitve podjetja, pridobi pravo znanje vsaj iz naslednjih področij:

– opazovanje in spoznavanje potencialnih kupcev: predpogoj za dobro prodajo ni le unikaten produkt, temveč ima tu veliko vlogo tudi opazovanje in spoznavanje potencialnih kupcev. Preden lahko prodaja steče, mora podjetnik natančno poznati ljudi in njihove potrebe ter si zgraditi močno mrežo poznanstev in dobrih odnosov. Šele nato bo svoje produkte lahko tržil brez večjih težav.

– uporaba zdrave mere tveganja: dobri podjetniki se zelo redko poslužujejo tveganih potez – veliko raje kot to, stremijo k zmanjševanju tveganja. Da bi lahko uspeli, morajo znati poiskati poslovni model, ki bo dovolj profiten, a hkrati dovolj varen, da na koncu ne bodo ostali brez denarja – ali celo brez podjetja. 

– pravilno vodenje sebe in ekipe podrejenih: dobro vodenje je kvaliteta, ki se jo lahko nauči prav vsak posameznik – oziroma bolje rečeno: ki se je mora naučiti prav vsak posameznik, ki se podaja v podjetniške vode. Če podjetnikom primanjkuje znanja na tem področju, lahko namreč prihaja do hudih težav.

Pravilen pristop

Vanderveen svojim študentom, ki se udeležijo šolanja v njegovem startup inkubatorju, vedno pove, da se podajajo v posebno, drugačno panogo. 

Kot pravi, je na podjetništvo treba gledati iz naslednjih vidikov:

– podjetništvo kot veda: v svetu podjetništva se pogosto pojavljajo ugibanja, ali se te panoge posameznik lahko priuči, ali pa gre za to, da tu lahko dobro deluje zgolj takšen posameznik, ki ima prirojen talent. Vanderveen je prepričan, da gre za priučeno znanje, ki se ga lahko naučimo povsem enako kot katerokoli drugo vedo.  

– podjetništvo kot testiranje: proces ustanovitve podjetja vedno vključuje številna testiranja, kjer podjetniki iščejo rešitve na že nastale probleme ali na takšne težave, ki bi se lahko pojavile tekom poslovanja. Gre za edinstven proces ugotavljanja, ali teoretične rešitve sploh delujejo v resničnem svetu.

Dober namen

Vanderveen je prepričan, da mora posameznik, ki se podaja v podjetniške vode, slediti pravim ciljem, ki morajo temeljiti na dobrem namenu in njegovi iskreni želji po vstopu v izbrano panogo.

Pomembna je torej:  

– ljubezen do izbrane panoge: ker je na poti do uspeha potrebno preživeti kar nekaj vzponov in padcev, je pomembno, da se podjetnik poda v takšno panogo, ki ga iskreno veseli in ki mu ne bo predstavljala zgolj navadnega poklica, temveč uresničitev svoje dolgoletne strasti in vizije. V nasprotnem primeru se lahko kaj hitro zgodi, da bo obupal prehitro. 

– predanost svojemu podjetju: podjetništvo je neke vrste ekipna igra, kjer zmagajo tisti člani, ki svoje delo opravljajo z veliko predanostjo in včasih tudi s požrtvovalnostjo. Velikokrat je namreč potrebno dati potrebe drugih, predvsem strank in svojih podrejenih, na prvo mesto, toda takšni ukrepi so nujni – vsaj v prvih nekaj letih poslovanja. 

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje