Oregonske oblasti vzele pod drobnogled Coolest Cooler

Vsemogočne hladilne torbe Coolest Cooler, ki je leta 2014 s 13 milijoni dolarjev postala najbolj financiral projekt na Kickstarterju, mnogi podporniki še vedno niso prejeli, čeprav se prodaja v trgovinah. Pod drobnogled jo je vzela tudi oregonska oblast.
Oregonske oblasti vzele pod drobnogled Coolest Cooler

»Ne izogibamo se pošiljanju Coolest Coolerju – pošiljanja si ne moremo privoščiti, nimamo zaloge in virov, da bi zadostili vsem potrebam,« pravi Ryan Grepper, eden od snovalcev legendarne hladilne torbe (Vir slike: Kickstarter).

Ko se je Coolest Cooler leta 2014 predstavil na Kickstarterju, je postavil nov mejnik v množičnem financiranju (rekord je pozneje presegel projekt Pebble Time). Izjemna funkcionalnost in preprosta uporaba hladilne torbe, ki ima številne dodatke, med njimi najdemo tudi drobilec ledu, USB napajalnik za polnjenje mobitelov in preostalih električnih naprav, LED lučko, ki se odlično izkaže v temi, je prepričala številne podpornike – kar 63 tisoč. Ekipa, ki je stala za hladilno torbo, si je za cilj zastavila 50 tisoč dolarjev, zbrala pa več kot 13 milijonov dolarjev.

Coolest Cooler je na zalogi

Od kampanje je že več kot dve leti, a nekateri podporniki hladilne torbe še vedno niso prejeli, pa čeprav se že nekaj časa prodaja na Amazonu. Torba je znižana za več kot 50 odstotkov, z 449 na 204,95 dolarjev. Izdelek je na zalogi, je razvidno iz opisa na Amazonu.

Lahko si predstavljamo, da so podporniki, ki še niso prejeli Coolest Coolerja, razburjeni. Zanj so odšteli vsaj 165 dolarjev, zdaj pa se izdelek, ki je zaživel z njihovo pomočjo, prodaja, oni pa so ostali praznih rok.

Pod kampanjo kar 19 tisoč komentarjev

Danes je pod kampanjo že skoraj 19 tisoč komentarjev. Med njimi so tudi komentarji podpornikov, srečnežev, ki so torbo (že) prejeli. Ti so nad njo navdušeni in jo redno uporabljajo. Veliko pa je tudi takšnih, ki negodujejo nad situacijo in vneto sprašujejo, kdaj lahko torbo pričakujejo. Sprašujejo se, kaj lahko storijo, da bi jo vendarle dobili.

Podjetje iz Portlanda, ki stoji za projektom, je zdaj pod drobnogled vzelo oregonsko sodišče. Povod za to je 315 pritožb, ki so jih prejeli v lanskem letu. Ne le, da podjetje ni uspelo dostaviti obljubljenih izdelkov, podjetje se tudi ni odzvalo na njihove prošnje po vračilu denarja. Takratna pravila na Kickstarterju so predvidevala dostavo izdelka, ki ga je podpornik podprl, ali pa vračilo denarne podpore. Na žalost pa v pravilih platforme ni zapisano, v kolikšnem času naj bi se vračilo (in dostava) zgodilo.

Torbo bi morali prejeti že februarja lani

Ekipa, ki je do odmevnega uspeha prišla avgusta 2014, je podpornikom obljubila, da bo Coolest Cooler do njihovih domov prispel že februarja 2015. Avgusta lani je Ryan Grepper, eden od snovalcev legendarne hladilne torbe, sporočil, da bodo zagnali prodajo Coolest Coolerja v eni od domačih trgovskih verig. »Hitreje, kot bomo lahko umestili čim več Coolest Coolerjev v čim več trgovin, hitreje bomo ustvarjali dobiček in s tem poslali obljubljene torbe čim več podpornikom,« je Grepper zapisal v enem od komentarjev pod Kickstarter kampanjo.

Podpora vsakega Kickstarter projekta je tvegana, gre pa v tem primeru za posebno situacijo, saj se izdelek že prodaja, medtem ko se vsi podporniki še ne morejo veseliti uporabe torbe. Povsem drugače bi bilo, če Coolest Coolerja ekipa niti ne bi izdelala in ga prodajala.

Na Amazon za financiranje proizvodnje

Grepper se je podpornikom na Kickstarterju oglasil prejšnji teden. Pojasnil jim je, da njegovo podjetje nima zadostnih sredstev, da bi torbe poslalo še zadnjim podpornikom, medtem ko jim prodaja na Amazonu omogoča financiranje proizvodnje.

Na Amazonu ga prodajajo po znižani ceni, za slabih 205 dolarjev. Polna cena je 449 dolarjev. Grepper je dodal, da jim prodaja po znižani ceni ne prinaša dobička, s katerim bi lahko ustvarili zalogo. Omenil je, da so prejeli pritožbo s strani približno 200 podpornikov, medtem ko oregonske oblasti poročajo o 300.

»Kickstarter ni trgovina.«

»Ne izogibamo se pošiljanju Coolest Coolerju – pošiljanja si ne moremo privoščiti, nimamo zaloge in virov, da bi zadostili vsem potrebam,« je dodal. Opozoril je še, da Kickstarter ni trgovina.

»Podporniki morajo razumeti, da ob podpori projekta resnično pomagajo ustvariti nekaj novega – nikakor pa ne naročajo nečesa, kar že obstaja,« je zapisano v pravilih te najbolj vroče platforme za množično financiranje. Mogoči so zamiki v dostavi kot tudi spremembe, ki snovalcu projekta preprečujejo normalen zaključek kampanje. Naj dodamo, da je Kickstarter po agoniji z Coolest Coolerjem nekoliko spremenil navodila.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje