Oregonske oblasti vzele pod drobnogled Coolest Cooler

Vsemogočne hladilne torbe Coolest Cooler, ki je leta 2014 s 13 milijoni dolarjev postala najbolj financiral projekt na Kickstarterju, mnogi podporniki še vedno niso prejeli, čeprav se prodaja v trgovinah. Pod drobnogled jo je vzela tudi oregonska oblast.
Oregonske oblasti vzele pod drobnogled Coolest Cooler

»Ne izogibamo se pošiljanju Coolest Coolerju – pošiljanja si ne moremo privoščiti, nimamo zaloge in virov, da bi zadostili vsem potrebam,« pravi Ryan Grepper, eden od snovalcev legendarne hladilne torbe (Vir slike: Kickstarter).

Ko se je Coolest Cooler leta 2014 predstavil na Kickstarterju, je postavil nov mejnik v množičnem financiranju (rekord je pozneje presegel projekt Pebble Time). Izjemna funkcionalnost in preprosta uporaba hladilne torbe, ki ima številne dodatke, med njimi najdemo tudi drobilec ledu, USB napajalnik za polnjenje mobitelov in preostalih električnih naprav, LED lučko, ki se odlično izkaže v temi, je prepričala številne podpornike – kar 63 tisoč. Ekipa, ki je stala za hladilno torbo, si je za cilj zastavila 50 tisoč dolarjev, zbrala pa več kot 13 milijonov dolarjev.

Coolest Cooler je na zalogi

Od kampanje je že več kot dve leti, a nekateri podporniki hladilne torbe še vedno niso prejeli, pa čeprav se že nekaj časa prodaja na Amazonu. Torba je znižana za več kot 50 odstotkov, z 449 na 204,95 dolarjev. Izdelek je na zalogi, je razvidno iz opisa na Amazonu.

Lahko si predstavljamo, da so podporniki, ki še niso prejeli Coolest Coolerja, razburjeni. Zanj so odšteli vsaj 165 dolarjev, zdaj pa se izdelek, ki je zaživel z njihovo pomočjo, prodaja, oni pa so ostali praznih rok.

Pod kampanjo kar 19 tisoč komentarjev

Danes je pod kampanjo že skoraj 19 tisoč komentarjev. Med njimi so tudi komentarji podpornikov, srečnežev, ki so torbo (že) prejeli. Ti so nad njo navdušeni in jo redno uporabljajo. Veliko pa je tudi takšnih, ki negodujejo nad situacijo in vneto sprašujejo, kdaj lahko torbo pričakujejo. Sprašujejo se, kaj lahko storijo, da bi jo vendarle dobili.

Podjetje iz Portlanda, ki stoji za projektom, je zdaj pod drobnogled vzelo oregonsko sodišče. Povod za to je 315 pritožb, ki so jih prejeli v lanskem letu. Ne le, da podjetje ni uspelo dostaviti obljubljenih izdelkov, podjetje se tudi ni odzvalo na njihove prošnje po vračilu denarja. Takratna pravila na Kickstarterju so predvidevala dostavo izdelka, ki ga je podpornik podprl, ali pa vračilo denarne podpore. Na žalost pa v pravilih platforme ni zapisano, v kolikšnem času naj bi se vračilo (in dostava) zgodilo.

Torbo bi morali prejeti že februarja lani

Ekipa, ki je do odmevnega uspeha prišla avgusta 2014, je podpornikom obljubila, da bo Coolest Cooler do njihovih domov prispel že februarja 2015. Avgusta lani je Ryan Grepper, eden od snovalcev legendarne hladilne torbe, sporočil, da bodo zagnali prodajo Coolest Coolerja v eni od domačih trgovskih verig. »Hitreje, kot bomo lahko umestili čim več Coolest Coolerjev v čim več trgovin, hitreje bomo ustvarjali dobiček in s tem poslali obljubljene torbe čim več podpornikom,« je Grepper zapisal v enem od komentarjev pod Kickstarter kampanjo.

Podpora vsakega Kickstarter projekta je tvegana, gre pa v tem primeru za posebno situacijo, saj se izdelek že prodaja, medtem ko se vsi podporniki še ne morejo veseliti uporabe torbe. Povsem drugače bi bilo, če Coolest Coolerja ekipa niti ne bi izdelala in ga prodajala.

Na Amazon za financiranje proizvodnje

Grepper se je podpornikom na Kickstarterju oglasil prejšnji teden. Pojasnil jim je, da njegovo podjetje nima zadostnih sredstev, da bi torbe poslalo še zadnjim podpornikom, medtem ko jim prodaja na Amazonu omogoča financiranje proizvodnje.

Na Amazonu ga prodajajo po znižani ceni, za slabih 205 dolarjev. Polna cena je 449 dolarjev. Grepper je dodal, da jim prodaja po znižani ceni ne prinaša dobička, s katerim bi lahko ustvarili zalogo. Omenil je, da so prejeli pritožbo s strani približno 200 podpornikov, medtem ko oregonske oblasti poročajo o 300.

»Kickstarter ni trgovina.«

»Ne izogibamo se pošiljanju Coolest Coolerju – pošiljanja si ne moremo privoščiti, nimamo zaloge in virov, da bi zadostili vsem potrebam,« je dodal. Opozoril je še, da Kickstarter ni trgovina.

»Podporniki morajo razumeti, da ob podpori projekta resnično pomagajo ustvariti nekaj novega – nikakor pa ne naročajo nečesa, kar že obstaja,« je zapisano v pravilih te najbolj vroče platforme za množično financiranje. Mogoči so zamiki v dostavi kot tudi spremembe, ki snovalcu projekta preprečujejo normalen zaključek kampanje. Naj dodamo, da je Kickstarter po agoniji z Coolest Coolerjem nekoliko spremenil navodila.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje