Priložnosti in pasti bančništva prek Messengerja

V prejšnjem prispevku smo si ogledali, kako bomo uporabniki opravljali bančne storitve prek Facebookove storitve za pošiljanje sporočil Messenger. Zdaj pa se bomo osredotočili na priložnosti, ki jih nova oblika bančništva prinaša bankam, in izzive, s katerimi se morajo soočiti.
Priložnosti in pasti bančništva prek Messengerja

Bančništvo prek Messengerja bankam prinaša tako priložnosti kot izzive. (Vir slike: Pixabay)

Preberite si prispevek Kako bo Facebook Messenger spremenil bančništvo.

Priložnosti, ki jih klepetalni roboti ponujajo bankam

Večje vključevanje uporabnikov: S pomočjo Messengerja bo komunikacija med uporabniki in bankami postala izjemno preprosta. Uporabnikom se ne bo več treba soočati s čakanjem na pogovor s svetovalcem v živo ali prek telefona, neustreznim delovnim časom klicnih centov in poslovalnic ter prepoznim odzivom v klepetalnicah. Namesto tega bodo v pogovor zapisali, kaj potrebujejo, vse ostalo pa bo opravila banka. Uporabniška izkušnja, ki bo vključevala enostavno možnost stika z banko kadarkoli in kjerkoli, bo veliko prijetnejša od dosedanje.

Dostop do masovnih podatkov: Banke bodo lahko shranjevale in analizirale sporočila, poslana prek Messengerja, da bodo izvedele več informacij o svojih strankah. Na podlagi predhodnih pogovorov bodo lahko uporabnikom ponudile relevantne vsebine, ponudbe in avtomatizirane odgovore. Namesto analize klikov in brskanja po spletni strani bodo banke za razumevanje obnašanja, navad in ciljev strank uporabljale analize njihovih sporočil v enostavnem jeziku.

Nižji stroški razvoja: Razvoj nove funkcije v okviru Messengerja stane precej manj od razvoja in vzdrževanja spletnega ali mobilnega uporabniškega vmesnika. Če želi banka v svojo mobilno ali spletno aplikacijo vključiti novo storitev, mora najprej vložiti precejšnjo količino časa, sredstev in energije v njen razvoj, zagotavljanje kakovosti in testiranje. Če pa želi banka novo storitev vključiti v Messenger, mora le zagotoviti, da klepetalni robot razume sporočilo uporabnika, ga pretvori v zahtevo in pošlje uporabniku avtomatiziran odgovor.

Manjša obremenjenost klicnih centrov: Uporabnikom ne bo več treba klicati klicnih centov, če bodo želeli odgovor na vprašanje ali izpolnitev zahteve, na primer preklic izgubljene kartice. Svoje sporočilo bodo lahko preprosto napisali prek Messengerja.

Banke bodo sčasoma odkrile še druge prednosti, ki jim jih prinaša ponujanje storitev prek Facebookovega Messengerja.

Izzivi in pasti, na katere morajo biti banke pozorne

Nova platforma vključuje tudi nekaj pasti in izzivov, s katerimi se morajo banke soočiti, preden se podajo na področje bančništva prek Messengerja.

Avtentikacija: Prva verzija Messengerjeve platforme ne vsebuje rešitev za avtentikacijo ter povezovanje med bančnimi računi in drugimi storitvami, zato morajo uporabniki sami vnašati svoje podatke. Ta ovira je le začasna, saj bo Facebook podjetjem ponudil Facebook Connect, svojo rešitev za avtentikacijo. Vendar nekatera podjetja, še posebej banke, skrbi možnost prevar v okviru Facebookove storitve, zato bodo verjetno raje same razvile tehnologijo za avtentikacijo s pomočjo klepetalnih robotov znotraj samega Messengerja. Rešitve bodo lahko preproste, na primer kontekstualni podatki (hitrost tipkanja in prepoznavni vzorci) ali biometrična avtentikacija. Tako bodo uporabniki lahko povezali svoje Facebook račune s svojimi bančnimi računi in drugimi storitvami.

Napake uporabnikov: Zatipki so pogost pojav pri uporabi Messengerja, pri bančnih storitvah pa ima lahko ena ničla preveč ali premalo nezaželene posledice. Banke bodo morale optimizirati Messengerjev vmesnik, da ne bo prihajalo do tovrstnih napak, na primer z vključitvijo ponovne potrditve zneska.

Prihodnost bančništva prek Messengerja

Strokovnjaki pričakujejo, da bo Messengerjeve klepetalne robote začelo uporabljati veliko število podjetij, saj so izjemno prilagodljivi, storitev Messenger pa uporablja ogromno ljudi.

Banke se morajo s platformo začeti ukvarjati čim prej, da bodo hitro našle rešitve za izzive varnosti in zasebnosti. Ker so možnosti avtentikacije v okviru Messengerja zaenkrat še omejene, se morajo banke najprej začeti ukvarjati s tistimi področji, na katerih avtentikacija ni potrebna, na primer z iskanjem, novicami, izobraževanjem in splošnimi poizvedbami. V drugi fazi bodo začeli razvijati bolj kompleksne storitve, kot so pogovori v živo in obvestila, tretja faza pa bo vključevala vsakodnevno bančništvo prek Messengerja na temelju varne avtentikacije.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujejo lastne pisarne ali ne morejo pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

So skoraj štirje milijoni bitcoinov za vedno izgubljeni?

Tako kot lahko zlate palice izginejo na dnu morja, evrski in drugi bankovci pa gorijo, lahko tudi bitcoini za vedno izginejo. Kako je to mogoče in koliko bitcoinov je izgubljenih? Preberite več >>

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Vstopate v svet kriptovalut? Poskrbite za varnost!

Svet kriptovalut radi označimo za divji zahod. Odsotnost regulative, na eni strani veliki zaslužki in na drugi velike izgube. Gre za industrijo, ki je zrasla v svetu programerjev in tehnično podkovanih posameznikov. Preberite več >>

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

Video: Spoznajte Blockchain v dveh minutah

V javnosti se vedno več govori o tehnologiji veriženja blokov oziroma blockchain. Ali veste, za kaj sploh gre? Oglejte si kratek video. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Infografika: Tesla je četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu

Tudi v letu 2017 zagon Elona Muska ne pojenja. Podjetje Tesla je glede na vrednost postalo četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu in prvi v ZDA. Preberite več >>

Mastercard naznanja možnost plačevanja s pomočjo tehnologije blockchain

Mastercard naznanja možnost plačevanja s pomočjo tehnologije blockchain

Gigant finančnih storitev MasterCard po novem svojim strankam pri poslovanju med podjetji nudi tudi možnost plačila preko uporabe blockchain tehnologije. Preberite več >>

Oznake: