Priložnosti in pasti bančništva prek Messengerja

V prejšnjem prispevku smo si ogledali, kako bomo uporabniki opravljali bančne storitve prek Facebookove storitve za pošiljanje sporočil Messenger. Zdaj pa se bomo osredotočili na priložnosti, ki jih nova oblika bančništva prinaša bankam, in izzive, s katerimi se morajo soočiti.
Priložnosti in pasti bančništva prek Messengerja

Bančništvo prek Messengerja bankam prinaša tako priložnosti kot izzive. (Vir slike: Pixabay)

Preberite si prispevek Kako bo Facebook Messenger spremenil bančništvo.

Priložnosti, ki jih klepetalni roboti ponujajo bankam

Večje vključevanje uporabnikov: S pomočjo Messengerja bo komunikacija med uporabniki in bankami postala izjemno preprosta. Uporabnikom se ne bo več treba soočati s čakanjem na pogovor s svetovalcem v živo ali prek telefona, neustreznim delovnim časom klicnih centov in poslovalnic ter prepoznim odzivom v klepetalnicah. Namesto tega bodo v pogovor zapisali, kaj potrebujejo, vse ostalo pa bo opravila banka. Uporabniška izkušnja, ki bo vključevala enostavno možnost stika z banko kadarkoli in kjerkoli, bo veliko prijetnejša od dosedanje.

Dostop do masovnih podatkov: Banke bodo lahko shranjevale in analizirale sporočila, poslana prek Messengerja, da bodo izvedele več informacij o svojih strankah. Na podlagi predhodnih pogovorov bodo lahko uporabnikom ponudile relevantne vsebine, ponudbe in avtomatizirane odgovore. Namesto analize klikov in brskanja po spletni strani bodo banke za razumevanje obnašanja, navad in ciljev strank uporabljale analize njihovih sporočil v enostavnem jeziku.

Nižji stroški razvoja: Razvoj nove funkcije v okviru Messengerja stane precej manj od razvoja in vzdrževanja spletnega ali mobilnega uporabniškega vmesnika. Če želi banka v svojo mobilno ali spletno aplikacijo vključiti novo storitev, mora najprej vložiti precejšnjo količino časa, sredstev in energije v njen razvoj, zagotavljanje kakovosti in testiranje. Če pa želi banka novo storitev vključiti v Messenger, mora le zagotoviti, da klepetalni robot razume sporočilo uporabnika, ga pretvori v zahtevo in pošlje uporabniku avtomatiziran odgovor.

Manjša obremenjenost klicnih centrov: Uporabnikom ne bo več treba klicati klicnih centov, če bodo želeli odgovor na vprašanje ali izpolnitev zahteve, na primer preklic izgubljene kartice. Svoje sporočilo bodo lahko preprosto napisali prek Messengerja.

Banke bodo sčasoma odkrile še druge prednosti, ki jim jih prinaša ponujanje storitev prek Facebookovega Messengerja.

Izzivi in pasti, na katere morajo biti banke pozorne

Nova platforma vključuje tudi nekaj pasti in izzivov, s katerimi se morajo banke soočiti, preden se podajo na področje bančništva prek Messengerja.

Avtentikacija: Prva verzija Messengerjeve platforme ne vsebuje rešitev za avtentikacijo ter povezovanje med bančnimi računi in drugimi storitvami, zato morajo uporabniki sami vnašati svoje podatke. Ta ovira je le začasna, saj bo Facebook podjetjem ponudil Facebook Connect, svojo rešitev za avtentikacijo. Vendar nekatera podjetja, še posebej banke, skrbi možnost prevar v okviru Facebookove storitve, zato bodo verjetno raje same razvile tehnologijo za avtentikacijo s pomočjo klepetalnih robotov znotraj samega Messengerja. Rešitve bodo lahko preproste, na primer kontekstualni podatki (hitrost tipkanja in prepoznavni vzorci) ali biometrična avtentikacija. Tako bodo uporabniki lahko povezali svoje Facebook račune s svojimi bančnimi računi in drugimi storitvami.

Napake uporabnikov: Zatipki so pogost pojav pri uporabi Messengerja, pri bančnih storitvah pa ima lahko ena ničla preveč ali premalo nezaželene posledice. Banke bodo morale optimizirati Messengerjev vmesnik, da ne bo prihajalo do tovrstnih napak, na primer z vključitvijo ponovne potrditve zneska.

Prihodnost bančništva prek Messengerja

Strokovnjaki pričakujejo, da bo Messengerjeve klepetalne robote začelo uporabljati veliko število podjetij, saj so izjemno prilagodljivi, storitev Messenger pa uporablja ogromno ljudi.

Banke se morajo s platformo začeti ukvarjati čim prej, da bodo hitro našle rešitve za izzive varnosti in zasebnosti. Ker so možnosti avtentikacije v okviru Messengerja zaenkrat še omejene, se morajo banke najprej začeti ukvarjati s tistimi področji, na katerih avtentikacija ni potrebna, na primer z iskanjem, novicami, izobraževanjem in splošnimi poizvedbami. V drugi fazi bodo začeli razvijati bolj kompleksne storitve, kot so pogovori v živo in obvestila, tretja faza pa bo vključevala vsakodnevno bančništvo prek Messengerja na temelju varne avtentikacije.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Slovenski start-up leta 2018 je Beeping

Slovenski start-up leta 2018 je Beeping

Prestižno lovoriko Slovenski start-up leta 2018 je prejelo zagonsko podjetje NEXT, ki je razvilo spletno platformo Beeping za hitro, varno in učinkovito najemanje preverjenih čistilcev za dom. Preberite več >>

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Slovensko start-up podjetje Principle pripravlja prve slovenske vzporedne e-volitve v Državni zbor. Te se bodo v celoti odvijale na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov - blockchainu med 28. majem in 1. junijem 2018. Preberite več >>

Video: Računalniški sistemi za prepoznavanja objektov

Video: Računalniški sistemi za prepoznavanja objektov

Računalniški sistemi za prepoznavanje objektov so čedalje bolj napredni. To predstavlja pomemben korak naprej na področju robotike in drugih, s tem povezanih, znanstvenih področjih. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje