Priložnosti in pasti bančništva prek Messengerja

Avtor — 10.07.2016
V prejšnjem prispevku smo si ogledali, kako bomo uporabniki opravljali bančne storitve prek Facebookove storitve za pošiljanje sporočil Messenger. Zdaj pa se bomo osredotočili na priložnosti, ki jih nova oblika bančništva prinaša bankam, in izzive, s katerimi se morajo soočiti.
Priložnosti in pasti bančništva prek Messengerja

Bančništvo prek Messengerja bankam prinaša tako priložnosti kot izzive. (Vir slike: Pixabay)

Preberite si prispevek Kako bo Facebook Messenger spremenil bančništvo.

Priložnosti, ki jih klepetalni roboti ponujajo bankam

Večje vključevanje uporabnikov: S pomočjo Messengerja bo komunikacija med uporabniki in bankami postala izjemno preprosta. Uporabnikom se ne bo več treba soočati s čakanjem na pogovor s svetovalcem v živo ali prek telefona, neustreznim delovnim časom klicnih centov in poslovalnic ter prepoznim odzivom v klepetalnicah. Namesto tega bodo v pogovor zapisali, kaj potrebujejo, vse ostalo pa bo opravila banka. Uporabniška izkušnja, ki bo vključevala enostavno možnost stika z banko kadarkoli in kjerkoli, bo veliko prijetnejša od dosedanje.

Dostop do masovnih podatkov: Banke bodo lahko shranjevale in analizirale sporočila, poslana prek Messengerja, da bodo izvedele več informacij o svojih strankah. Na podlagi predhodnih pogovorov bodo lahko uporabnikom ponudile relevantne vsebine, ponudbe in avtomatizirane odgovore. Namesto analize klikov in brskanja po spletni strani bodo banke za razumevanje obnašanja, navad in ciljev strank uporabljale analize njihovih sporočil v enostavnem jeziku.

Nižji stroški razvoja: Razvoj nove funkcije v okviru Messengerja stane precej manj od razvoja in vzdrževanja spletnega ali mobilnega uporabniškega vmesnika. Če želi banka v svojo mobilno ali spletno aplikacijo vključiti novo storitev, mora najprej vložiti precejšnjo količino časa, sredstev in energije v njen razvoj, zagotavljanje kakovosti in testiranje. Če pa želi banka novo storitev vključiti v Messenger, mora le zagotoviti, da klepetalni robot razume sporočilo uporabnika, ga pretvori v zahtevo in pošlje uporabniku avtomatiziran odgovor.

Manjša obremenjenost klicnih centrov: Uporabnikom ne bo več treba klicati klicnih centov, če bodo želeli odgovor na vprašanje ali izpolnitev zahteve, na primer preklic izgubljene kartice. Svoje sporočilo bodo lahko preprosto napisali prek Messengerja.

Banke bodo sčasoma odkrile še druge prednosti, ki jim jih prinaša ponujanje storitev prek Facebookovega Messengerja.

Izzivi in pasti, na katere morajo biti banke pozorne

Nova platforma vključuje tudi nekaj pasti in izzivov, s katerimi se morajo banke soočiti, preden se podajo na področje bančništva prek Messengerja.

Avtentikacija: Prva verzija Messengerjeve platforme ne vsebuje rešitev za avtentikacijo ter povezovanje med bančnimi računi in drugimi storitvami, zato morajo uporabniki sami vnašati svoje podatke. Ta ovira je le začasna, saj bo Facebook podjetjem ponudil Facebook Connect, svojo rešitev za avtentikacijo. Vendar nekatera podjetja, še posebej banke, skrbi možnost prevar v okviru Facebookove storitve, zato bodo verjetno raje same razvile tehnologijo za avtentikacijo s pomočjo klepetalnih robotov znotraj samega Messengerja. Rešitve bodo lahko preproste, na primer kontekstualni podatki (hitrost tipkanja in prepoznavni vzorci) ali biometrična avtentikacija. Tako bodo uporabniki lahko povezali svoje Facebook račune s svojimi bančnimi računi in drugimi storitvami.

Napake uporabnikov: Zatipki so pogost pojav pri uporabi Messengerja, pri bančnih storitvah pa ima lahko ena ničla preveč ali premalo nezaželene posledice. Banke bodo morale optimizirati Messengerjev vmesnik, da ne bo prihajalo do tovrstnih napak, na primer z vključitvijo ponovne potrditve zneska.

Prihodnost bančništva prek Messengerja

Strokovnjaki pričakujejo, da bo Messengerjeve klepetalne robote začelo uporabljati veliko število podjetij, saj so izjemno prilagodljivi, storitev Messenger pa uporablja ogromno ljudi.

Banke se morajo s platformo začeti ukvarjati čim prej, da bodo hitro našle rešitve za izzive varnosti in zasebnosti. Ker so možnosti avtentikacije v okviru Messengerja zaenkrat še omejene, se morajo banke najprej začeti ukvarjati s tistimi področji, na katerih avtentikacija ni potrebna, na primer z iskanjem, novicami, izobraževanjem in splošnimi poizvedbami. V drugi fazi bodo začeli razvijati bolj kompleksne storitve, kot so pogovori v živo in obvestila, tretja faza pa bo vključevala vsakodnevno bančništvo prek Messengerja na temelju varne avtentikacije.

Vir: VentureBeat

Preberite tudi
Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Slovenski Hive Project zbral več kot 8,5 milijona dolarjev

Hive Project, slovenski projekt, ki želi s pomočjo tehnologije blockchain omogočiti prodajo terjatev tudi malim podjetjem in samostojnim podjetnikom, je s prvo javno ponudbo kovancev zbralo več kot dva tisoč bitcoinov oziroma več kot 8,5 milijona dolarjev.

Preberite več >>
Iniciativa Blockchain Slovenija

Iniciativa Blockchain Slovenija

Ministrstvo za javno upravo je pred nekaj dnevi na podlagi Strategije razvoja informacijske družbe do leta 2020 – Digitalna Slovenija 2020 objavilo javni poziv zainteresirani javnosti k oblikovanju Iniciative Blockchain Slovenija. Svoj interes lahko izrazite do 30. novembra 2017.

Preberite več >>
Pravni fokus: Tehnologija blockchain

Pravni fokus: Tehnologija blockchain

Tehnologija veriženja blokov, ki jo poznamo kot tehnologijo Blockchain, je ena izmed največjih tehnoloških inovacij. Tehnologija, ki bo po mnenju številnih strokovnjakov prinesla drugo internetno revolucijo, bo korenito spremenila sklepanje poslov in delovanje podjetij.

Preberite več >>
Prve ponudbe kovancev letos zbrale več kot 1,3 milijarde dolarjev

Prve ponudbe kovancev letos zbrale več kot 1,3 milijarde dolarjev

Prva javna ponudba kovancev je razmeroma nov način zbiranja sredstev, ki deluje na tehnologiji blockchain, konceptualno pa je podobna prvi javni ponudbi delnic. V svetu kriptovalut prve javne ponudbe v letošnjem letu doživljajo ogromen razmah.

Preberite več >>
Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain.

Preberite več >>
TAFR – z roboti do izboljšanja vsakdanjega dela kmetov in vinogradnikov

TAFR – z roboti do izboljšanja vsakdanjega dela kmetov in vinogradnikov

12 študentov različnih ljubljanskih fakultet je v enem letu izdelalo kmetijskega robota, ki se avtonomno premika po polju in opravlja različne naloge. Ekipa TAFR je robota pred kratkim izjemno uspešno predstavila na tekmovanju Field Robot Event 2017.

Preberite več >>
Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom.

Preberite več >>
Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Infografika: Besedišče s področja vrednostnih papirjev

Razumevanje trga vrednostnih papirjev je zahtevna naloga za nove vlagatelje. Novi koncepti, tehnična terminologija, dobronamerni nasveti – vse to lahko zmede in odvrne še tako zagnanega posameznika. V infografiki predstavljamo osnovno besedišče s tega področja v angleškem jeziku.

Preberite več >>
Na pohodu je nov izsiljevalski virus: številna podjetja že poročajo o izgubi podatkov

Na pohodu je nov izsiljevalski virus: številna podjetja že poročajo o izgubi podatkov

Manj kot šest tednov po tem, ko je varnost podatkov računalniških uporabnikov zamajal izsiljevalski virus WannaCry, je po svetu zaokrožil nov virus. Petya, kot so ga poimenovali, naj bi nastal v Ukrajini, tarče napada pa so že postale ukrajinska vlada, kijevsko letališče, nuklearna elektrarna Černobil in nekatere velike korporacije.

Preberite več >>
Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Celtra prejela 15 milijonsko investicijo!

Slovensko tehnološko podjetje Celtra je naznanilo prejetje nove investicije – tokrat v višini 15 milijonov dolarjev. V eno najbolj naprednih podjetij na svetu, ki deluje na področju razvoja mobilnih interaktivnih oglasov, so tokrat investirali Unilever Ventures in WPP.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Preberite več >>
Vse za podjetje