Kako bo Facebook Messenger spremenil bančništvo

Facebook Messenger bo spremenil bančništvo. (Vir slike: Pixabay)

Kako bo Facebook Messenger spremenil bančništvo

Nova platforma Facebookove storitve za pošiljanje sporočil Messenger bo prek vključitve programskih kod v pogovore olajšala digitalno komuniciranje med podjetji in uporabniki. Novemu načinu delovanja se bo morala prilagoditi predvsem bančna industrija.
Kako bo Facebook Messenger spremenil bančništvo

Facebook Messenger bo spremenil bančništvo. (Vir slike: Pixabay)

Nova Messengerjeva platforma podjetjem omogoča, da pridobijo sporočila uporabnikov, jih pretvorijo v zahtevke in nato uporabnikom pošljejo avtomatsko ustvarjene ali ročno vnesene odgovore. Novi način komuniciranja predstavlja hitrejšo, enostavnejšo in bogatejšo uporabniško izkušnjo od komuniciranja prek mobilnih aplikacij, ki od uporabnika zahtevajo navigacijo prek aplikacije, klikanje na različne povezave, nalaganje novih spletnih strani in čakanje na potrditev.

Nova platforma bo najbolj vplivala na bančno industrijo, saj je večino bančnih storitev mogoče avtomatizirati, navodila (zahtevki) pa ne predvidevajo uporabe zapletenih izrazov.

Če danes želite nekomu poslati določeno količino denarja, sledite naslednjim korakom:

  1. Odprite bančno aplikacijo (na mobilni napravi ali na računalniku).
  2. Vpišite se v svoj račun.
  3. Počakajte na avtentikacijo.
  4. Poiščite možnost »Pošlji znesek«.
  5. Vnesite podatke prejemnika, svoje podatke in želeni znesek.
  6. Vnesite svoj zahtevek.
  7. Potrdite svoje naročilo.
  8. Počakajte na potrditev.

Vsako od naštetih opravil traja nekaj časa, nekaj sekund pa se nalaga tudi vsaka nova stran.

Če boste želeli enako naročilo opraviti prek Messengerja, boste v sporočilo svoji banki zapisali le »Pošlji 200 € Janezu Novaku«. Banka bo na podlagi prejemnikov ugotovila, za koga gre (ali pa zahtevala dodatne informacije) in s katerega računa želite poslati denar (ali pa spet zahtevala dodatne informacije).

Klepetalni roboti (angl. chat bots) za bančništvo

Za opravljanje vsakodnevnih storitev uporabnikom ni treba več obiskovati bančnih poslovalnic, saj imajo na voljo mobilno in spletno bančništvo. Veliko zagonskih podjetij s področja bančništva sploh nima več fizičnih poslovalnic, saj lahko uporabniki vse storitve opravijo prek svetovnega spleta na računalniku ali mobilni napravi. Klepetalni roboti bodo bankam omogočili nadaljnjo avtomatizacijo storitev in uporabnikom olajšali vnašanje zahtev in naročil.

Klepetalni roboti bodo bankam pomagali pri poenostavljanju uporabniških vmesnikov, hkrati pa jih je tudi lažje vzdrževati kot aplikacije. Za razvijanje razumevanja vnesenih zahtev v Messengerju podjetjem ni treba razviti in oblikovati posebnih aplikacij, temveč morajo samo napisati kodo, ki bo pretvorila vneseno sporočilo v sklop avtomatiziranih opravil. Nove rešitve, kot sta Facebookova umetna inteligenca in Microsoftova platforma za robote, so namenjene prav pretvorbi sporočil v zahtevke.

Katere bančne storitve bomo lahko opravljali s pomočjo klepetalnih robotov?

Obvestila: Klepetalni roboti so odličen pripomoček za obveščanje uporabnikov, na primer o nizkem stanju ali spremembah stanja na računu.

Vsakodnevno bančništvo: Uporabniki bodo lahko prek Messengerja kmalu prenašali denar, plačevali račune in unovčevali čeke. Razvoj enostavnega procesa prenosa denarja prek klepetalnika bo trajal še nekaj časa, saj se morajo razvijalci soočiti z izzivi avtentikacije, napak in zasebnosti.

Vprašanja: Namesto da bi naložili in uporabljali mobilno aplikacijo, bodo uporabniki lahko odgovore na svoja vprašanja in poizvedbe dobili kar prek Facebookovega Messengerja. Da bi uporabnik dobil odgovor na vprašanje, koliko denarja ima na računu, razvijalcem ni treba oblikovati posebne aplikacije, temveč morajo le pretvoriti vprašanje v zahtevo in oblikovati avtomatski odgovor uporabniku.

Iskanje: Iskanje v Messengerju se močno razlikuje od iskanja v brskalniku. Iskanje prek klepetalnika je bolj preprosto od iskanja v aplikaciji ali na spletu. Uporabniki bodo hkrati lahko dostopali do svojih preteklih vprašanj, saj bo celoten pogovor s klepetalnim robotom shranjen na enem mestu.

Novice in izobraževanje: Banke le s težavo razvijajo učinkovito strategijo pošiljanja vsebin strankam, saj finančne teme velikega dela prebivalstva ne zanimajo. S pomočjo klepetalnih robotov pa bodo lahko svojim uporabnikom in potencialnim strankam pošiljale individualizirane izobraževalne vsebine, oblikovane na podlagi njihovega zanimanja in predhodnih povpraševanj.

Priložnosti in pasti bančništva prek Messengerja >>

Podpora uporabnikom: Za večino uporabnikov je bolj priročno, da s svetovalcem stopijo v stik prek Messengerja kot prek storitve za pošiljanje sporočil v okviru spletne strani ali mobilne aplikacije. Na Messengerju lahko uporabnik postavi vprašanje in se odgovoru posveti pozneje; zato je tudi svetovalec pod manjšim časovnim pritiskom in se lahko bolj posveti posamezni stranki.

Posebne ponudbe: Banke lahko svojim strankam prek Messengerja ponudijo posebne popuste ali ugodnosti. Ker uporabniki pogosto uporabljajo klepetalnik, bodo zagotovo opazili nova sporočila, ki jim jih je poslala banka.

Banke bodo lahko v prihodnosti Facebook Messenger uporabljale tudi na druge načine. Če želijo ohraniti ali povečati svoj tržni delež, se morajo hitro prilagoditi novi platformi in jo začeti s pridom uporabljati. 

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki