Priložnosti in pasti bančništva prek Messengerja

Bančništvo prek Messengerja bankam prinaša tako priložnosti kot izzive. (Vir slike: Pixabay)

Priložnosti in pasti bančništva prek Messengerja

V prejšnjem prispevku smo si ogledali, kako bomo uporabniki opravljali bančne storitve prek Facebookove storitve za pošiljanje sporočil Messenger. Zdaj pa se bomo osredotočili na priložnosti, ki jih nova oblika bančništva prinaša bankam, in izzive, s katerimi se morajo soočiti.
Priložnosti in pasti bančništva prek Messengerja

Bančništvo prek Messengerja bankam prinaša tako priložnosti kot izzive. (Vir slike: Pixabay)

Preberite si prispevek Kako bo Facebook Messenger spremenil bančništvo.

Priložnosti, ki jih klepetalni roboti ponujajo bankam

Večje vključevanje uporabnikov: S pomočjo Messengerja bo komunikacija med uporabniki in bankami postala izjemno preprosta. Uporabnikom se ne bo več treba soočati s čakanjem na pogovor s svetovalcem v živo ali prek telefona, neustreznim delovnim časom klicnih centov in poslovalnic ter prepoznim odzivom v klepetalnicah. Namesto tega bodo v pogovor zapisali, kaj potrebujejo, vse ostalo pa bo opravila banka. Uporabniška izkušnja, ki bo vključevala enostavno možnost stika z banko kadarkoli in kjerkoli, bo veliko prijetnejša od dosedanje.

Dostop do masovnih podatkov: Banke bodo lahko shranjevale in analizirale sporočila, poslana prek Messengerja, da bodo izvedele več informacij o svojih strankah. Na podlagi predhodnih pogovorov bodo lahko uporabnikom ponudile relevantne vsebine, ponudbe in avtomatizirane odgovore. Namesto analize klikov in brskanja po spletni strani bodo banke za razumevanje obnašanja, navad in ciljev strank uporabljale analize njihovih sporočil v enostavnem jeziku.

Nižji stroški razvoja: Razvoj nove funkcije v okviru Messengerja stane precej manj od razvoja in vzdrževanja spletnega ali mobilnega uporabniškega vmesnika. Če želi banka v svojo mobilno ali spletno aplikacijo vključiti novo storitev, mora najprej vložiti precejšnjo količino časa, sredstev in energije v njen razvoj, zagotavljanje kakovosti in testiranje. Če pa želi banka novo storitev vključiti v Messenger, mora le zagotoviti, da klepetalni robot razume sporočilo uporabnika, ga pretvori v zahtevo in pošlje uporabniku avtomatiziran odgovor.

Manjša obremenjenost klicnih centrov: Uporabnikom ne bo več treba klicati klicnih centov, če bodo želeli odgovor na vprašanje ali izpolnitev zahteve, na primer preklic izgubljene kartice. Svoje sporočilo bodo lahko preprosto napisali prek Messengerja.

Banke bodo sčasoma odkrile še druge prednosti, ki jim jih prinaša ponujanje storitev prek Facebookovega Messengerja.

Izzivi in pasti, na katere morajo biti banke pozorne

Nova platforma vključuje tudi nekaj pasti in izzivov, s katerimi se morajo banke soočiti, preden se podajo na področje bančništva prek Messengerja.

Avtentikacija: Prva verzija Messengerjeve platforme ne vsebuje rešitev za avtentikacijo ter povezovanje med bančnimi računi in drugimi storitvami, zato morajo uporabniki sami vnašati svoje podatke. Ta ovira je le začasna, saj bo Facebook podjetjem ponudil Facebook Connect, svojo rešitev za avtentikacijo. Vendar nekatera podjetja, še posebej banke, skrbi možnost prevar v okviru Facebookove storitve, zato bodo verjetno raje same razvile tehnologijo za avtentikacijo s pomočjo klepetalnih robotov znotraj samega Messengerja. Rešitve bodo lahko preproste, na primer kontekstualni podatki (hitrost tipkanja in prepoznavni vzorci) ali biometrična avtentikacija. Tako bodo uporabniki lahko povezali svoje Facebook račune s svojimi bančnimi računi in drugimi storitvami.

Napake uporabnikov: Zatipki so pogost pojav pri uporabi Messengerja, pri bančnih storitvah pa ima lahko ena ničla preveč ali premalo nezaželene posledice. Banke bodo morale optimizirati Messengerjev vmesnik, da ne bo prihajalo do tovrstnih napak, na primer z vključitvijo ponovne potrditve zneska.

Prihodnost bančništva prek Messengerja

Strokovnjaki pričakujejo, da bo Messengerjeve klepetalne robote začelo uporabljati veliko število podjetij, saj so izjemno prilagodljivi, storitev Messenger pa uporablja ogromno ljudi.

Banke se morajo s platformo začeti ukvarjati čim prej, da bodo hitro našle rešitve za izzive varnosti in zasebnosti. Ker so možnosti avtentikacije v okviru Messengerja zaenkrat še omejene, se morajo banke najprej začeti ukvarjati s tistimi področji, na katerih avtentikacija ni potrebna, na primer z iskanjem, novicami, izobraževanjem in splošnimi poizvedbami. V drugi fazi bodo začeli razvijati bolj kompleksne storitve, kot so pogovori v živo in obvestila, tretja faza pa bo vključevala vsakodnevno bančništvo prek Messengerja na temelju varne avtentikacije.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na naši SPOT točki na enem mestu hkrati odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Več >


Slovenski start:up leta 2025 je Astra AI!

Slovenski start:up leta 2025 je Astra AI!

Naziv Slovenski start:up leta 2025 in s tem tudi kristalni kipec je šel v roke startup podjetja Astra AI, ki razvija pametnega učnega asistenta, ki z umetno inteligenco prilagaja snov vsakemu učencu posebej – glede na njegovo znanje, tempo in cilje. Več >

Predstavljamo najboljšo slovensko poslovno knjigo 2024

Predstavljamo najboljšo slovensko poslovno knjigo 2024

Med slovenskimi je naziv najboljše prejela knjiga HALCOM - Pogled v prihodnost, avtorji Matjaž Čadež, Petra Škarja in Gorazd Bavdaž (Založba 5KA). Med tujini pa je ta naziv pripadal knjigi Dnevnik direktorja, avtor Steven Bartlett (založba Učila). Več >

10 kariernih in poslovnih priložnosti za prihodnost

10 kariernih in poslovnih priložnosti za prihodnost

Že veliko let poslušamo, kako bo zaradi umetne inteligence in drugih tehnologij veliko delovnih mest izgubljenih. Medtem ko je ta skrb do neke mere realna, pa gredo nekatera mnenja tudi v smer tega, da bo tehnologija trg dela konkretno spremenila in ne uničila. Več >

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

V torek, 1. oktobra, se je vsej Evropi pričela kampanja Evropski mesec kibervarnosti, katere namen je okrepiti odpornost sistemov in storitev EU, opolnomočiti državljane in narediti korak naprej k bolj kibernetsko varni in ozaveščeni družbi. Več >

Kako virtualna realnost vpliva na startup podjetja?

Kako virtualna realnost vpliva na startup podjetja?

Danes se startupi soočajo s težko nalogo, kako pritegniti pozornost bodočih strank. Tradicionalni tržni pristopi so včasih nezadostni in neuspešni, predvsem ko gre za privabljanje novih potrošnikov. Več >

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Avtomatizacija v današnjem poslovnem okolju igra zelo pomembno vlogo in lahko za podjetje, ki želi optimizirati svoje procese, povečati učinkovitost in ostati konkurenčno, pomeni preobratno točko na poti do uspeha. Več >

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

V svetu kriptovalut je Bitcoin kralj, zato je razumevanje, kako ga pretvoriti v tradicionalne fiat valute kot sta EUR ali USD, ključnega pomena. Kripto bankomati so postali ena izmed najbolj priljubljenih metod za izplačilo Bitcoina zaradi svoje dostopnosti in enostavnosti uporabe. Več >

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki