Slovenski projekt Mordhau uspešno začel kampanjo na Kickstarterju (video)

Na Kickstarterju je zaživela nova slovenska kampanja zbiranja sredstev, projekt Mordhau. Računalniška igra, ki bo igralce popeljala v srednji vek, je izjemno hitro prepričala skoraj 2 tisoč podpornikov in v manj kot 24 urah presegla zastavljeni cilj v višini 80 tisoč dolarjev.
Slovenski projekt Mordhau uspešno začel kampanjo na Kickstarterju (video)

Slovenski projekt Mordhau uspešno začel kampanjo na Kickstarterju (Vir slike: Kicktarter)

Mordhau je računalniška igra, ki igralca popelje v obdobje srednjega veka, natančneje v čas viteških spopadov. Naenkrat se lahko z virtualnimi meči, katapulti, loki in drugim orožjem, bodisi na konju bodisi peš, spopade med 2 in 64 različnih igralcev.

Igra navdušuje predvsem zaradi izpopolnjenih kontrolnih funkcij, saj lahko igralec svoj lik nadzoruje z izjemno natančnostjo, ne glede na to, ali pri tem uporablja računalniško miško ali igralno konzolo. Zaenkrat bo igra na voljo zgolj za operacijski sistem Windows, v prihodnosti pa ekipa načrtuje tudi različice za druge operacijske sisteme. 

Za razvojem stoji deset članska ekipa iz podjetja Triterion

Igrico je ustvarila mlada, mednarodna ekipa iz podjetja Triternion, ki se z njenim razvojem ukvarja že več let. Ker so tudi sami navdušeni igralci tovrstnih igric, so pri razvoju Mordhau natančno vedeli, kaj je tisto, kar si želijo in kaj morajo doseči, da bo igra zanimiva in privlačna za širše množice igralcev.

Projekt v 24 urah dosegel zastavljeni cilj v višini 80.000 dolarjev

Dlje časa so igro razvijali na svoje stroške, sedaj pa so se odločili, da projekt pripeljejo korak naprej, to pa želijo storiti s pomočjo Kickstarterja.

Zadali so si cilj v višini 80 tisoč dolarjev in že v manj kot 24 urah je postalo jasno, da se bo projekt zapisal med enega izmed najbolj uspešnih slovenskih crowdfunding projektov. Do danes je ekipa namreč prepričala že več kot 1.700 podpornikov, ki so projektu namenili skoraj 110.000 dolarjev. Za zbiranje sredstev pa je še več kot dovolj časa, saj se projekt na Kickstarterju zaključi šele 7. aprila 2017.

Vas zanima za kaj gre? Oglejte si predstavitveni video projekta Mordhau:

YouTube

Podprite projekt na Kickstarterju >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje