Vabljeni na prvo podelitev slovenskih crowdfunding oskarjev

7. marca bodo v NLB CIP najuspešnejšim slovenskim kampanjam na platformah za množično financiranje v letu 2016 podelili prve slovenske crowdfunding oskarje. Več informacij o dogodku predstavljamo v nadaljevanju, o podelitvi pa smo spregovorili tudi z organizatorjem Žigo Bercetom.
Vabljeni na prvo podelitev slovenskih crowdfunding oskarjev

Vabljeni na prvo podelitev slovenskih crowdfunding oskarjev! (Vir slike: Slovenski Crowdfunding Meetup)

Slovenci smo se s Kickstarterjem prvič srečali že leta 2012 in do danes zbrali skoraj 5 milijonov dolarjev sredstev. Bolj pomembne kot sam denar pa so številne uspešne podjetniške zgodbe, ki so se zgodile ne samo na Kickstarterju, temveč na vseh platformah množičnega financiranja.

Leto 2016 je bilo prav posebno uspešno, zato so se organizatorji Slovenskega Crowdfunding Meetupa odločili, da organizirajo dogodek, na katerem bodo skupaj naredili kratek pregled najbolj uspešnih projektov.

Po mnenju Žige Berceta, slovenskega startupovca in ustanovitelja spletne platforme Cofinder, se je v lanskem letu na platformah za množično financiranje predstavilo kar nekaj zelo dobrih in zanimivih kampanj: »Vsak projekt je unikaten na svoj način. Tudi nekateri, ki jim ni uspelo zbrati dovolj sredstev, so imeli zanimive produkte in kampanje.«

Poleg pregleda najuspešnejših kampanj bodo najboljšim podelili tudi nagrade, ki so jih poimenovali crowdfunding oskarji. Berce ob tem dodaja, da so se za podelitev odločili, ker se jim je to zdel »zanimiv način, kako predstaviti crowdfunding širši množici ljudi«. Nagrade bodo tako podelili v 10 različnih kategorijah, med drugim za projekt z največ zbranimi sredstvi, projekt z najbolj zanimivim videom in najboljši vračajoči se projekt.

Podelitev prvih slovenskih crowdfunding oskarjev se bo odvila 7. marca 2017 ob 17.30 v NLB CIP – Center inovativnega podjetništva v Ljubljani.

Program dogodka

– 17.30–18.00 Sprejem in uradni začetek

– 18.00–18.10 Pregled crowdfunding leta 2016

– 18.10–18.15 Glasbeni nastop

– 18.15–18.45 Podelitev nagrad (10 kategorij)

– 18.45–18.50 Zaključek dogodka

– 18.50–19.00 Glasbeni nastop

– 19.00–20.00 Druženje in networking

Udeležba na dogodku je brezplačna, vabilo pa prepuščamo Bercetu, ki je v imenu ekipe organizatorjev povedal: »Radi bi povabili vse, ki imajo kakšno zanimivo podjetniško idejo in bi jo radi uresničili. Prav tako pa vabimo vse, ki so že kdaj bili ali pa si želijo iti na eno izmed crowdfunding platform.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje