Z vožnjo po opravkih do zaslužka

Če dnevno prevozite več kilometrov, ste zagotovo pomislili, zakaj ne bi kar med vožnjo zaslužili. Podobnih misli sta bila Luka Vončina in Matej Gostiša, ki sta razvila sistem Coolio!, s katerim lahko kdorkoli med vožnjo tudi služi.
Z vožnjo po opravkih do zaslužka

Na sliki ustanovitelja Coolia, Luka Vončina in Matej Gostiša. Coolio! voznikom omogoča zaslužek med vožnjo, zadovoljni pa so tudi oglaševalci (Vir slike: Coolio!).

Vožnja po opravkih, izleti, druženje s prijatelji … koliko kilometrov sva že danes naredila, sta se skoraj vsak dan zamislila Gostiša in Vončina. Avtomobil, ki jima je sicer nudil svojevrstne užitke, je zažiral pomemben kos mesečnega proračuna. Pomislila pa sta, zakaj ne bi vmes med številnimi nepotrebnimi potmi kaj zaslužila.

Podjetjem nov način oglaševanja, voznikom pa nov vir dohodka

Po raziskavi trga, s katero sta dobila odziv voznikov in naročnikov, sta se lotila še razvojnega dela skupaj s zunanjimi izvajalci in nastal je Coolio!, pri čemer gre za »oglaševanje na avtomobilih – voznikom omogočamo nov vir dohodka, podjetjem pa nov, kul način oglaševanja«. Tako se glasi uvodni zapis na platformi Adrifund, kjer se prijatelja in podjetnika predstavljata s svojim projektom. Več o prvi slovenski platformi za množično financiranje lahko preberete v članku Slovenska platforma za množično financiranje nastala iz diplomske naloge.

»V zameno za do zdaj neuporabno zunanjost avtomobila, ki jo bomo obdali v lepe in izvirne oglase naročnikov, bo voznik avtomobila z vsakim prevoženim kilometrom zaslužil,« mlada podjetnika na kratko strneta delovanje sistema Coolia. Tako bodo vozniki istočasno služili in ponesli ime naročnika med potencialne stranke.

Voznik narekuje trajanje kampanje na njegovem vozilu

Storitev je za voznike avtomobilov brezplačna, medtem ko naročniki za kampanjo plačajo. Koliko odstotkov gre v žep ekipe Coolia, nismo uspeli izvedeti. »Uporabnik se bo z oblepitvijo avtomobila zavezal, da bo z nalepko vozil do izteka kampanje. Večina bo trajala od enega do treh mesecev,« pojasnjujeta sogovornika. Naročnika bodo pred samim začetkom obvestili o vseh podrobnostih kampanje, vse od naročnika, videza oglasa in časovnega obdobja, tako da se bo lahko tudi sam odločil, koliko časa želi imeti oblepljen avtomobil.

Določene ure in lokacije prinašajo še več zaslužka

Voznik bo plačan na prevožene kilometre, prejel pa ga bo »direktno na račun ali pa kot na primer dobropis pri izbranem podjetju«. Se bo pa višina zaslužka razlikovala glede na to, kdaj in kje bo vozil. Določena območja mest in deli dneva bodo namreč bolje plačani. To bo naročnikom omogočilo, »da lažje in ceneje dosežejo svoje potencialne stranke v primerjavi z jumbo plakati«.

Kampanjo Coolio! lahko podprete tukaj >>

Projekt Coolio! se trenutno predstavlja na slovenski platformi za množično financiranje. Podjetnika sta si za cilj zastavila 13 tisoč evrov, kar bo zadostovalo za razvoj mobilne aplikacije (Vir slike: Coolio!).

Obstaja pa nekaj omejitev pri avtomobilih. Vozilo ne sme biti vidno poškodovano, ena od omejitev pa je tudi starost vozila. »Vozila, starejša od deset let načeloma niso najbolj primerna, vendar delamo na tem, da bo prav vsako vozilo imelo možnost oblepitve,« pojasnjujeta.

Nalepke so po njunih besedah trpežne in avtomobila ne bodo poškodovale. »V primeru, da bi se voznik sam lotil odstranjevanja nalepk, pa ne moremo jamčiti, da ob tem ne bo poškodoval svojega avtomobila,« dodajata. Kje bo postopek lepljenja in odstranjevanja potekal, ne razkrivata.

Trenutno se s sodelavci nahajata sredi vrhunca razvojne faze, zato bodo prvi uporabniki sistema na nalepke čakali malo dlje kot običajno. Pozneje, ko bo sistem zaživel v polni meri, tudi z mobilno aplikacijo, pa bo čas do popolne ureditve (lepljenja avtomobila in izbora naročnika) povsem »odvisen od voznika in njegovih želja«.

Podjetje, ki za letos načrtuje med 75 in 100 tisoč evrov prihodkov, se, kot je bilo uvodoma omenjeno, v teh dneh predstavlja tudi na prvi slovenski platformi za množično financiranje Adrifund. To je po njunem mnenju platforma, ki spodbuja inovativne (regijske) ideje, s predstavitvijo na njej pa si obetata, da ju bo spoznal čim večji krog ljudi, ki jih ideja zanima.

Sredstva namenjena za razvoj aplikacije

Zastavila sta si cilj 13 tisoč evrov, kar bo dovolj za razvoj prej omenjeno mobilno aplikacijo. Ta bo povezovala voznike in naročnike, hkrati pa bo uporabnika sproti obveščala o zaslužku in novih oglasnih možnostih (voznik bo lahko takoj po izteku ene kampanje presedlal k novemu naročniku in novi kampanji).

Investitorja bi iskala konec leta

Gostiši in Vončini se samo v Sloveniji ponuja več kot milijon priložnosti, toliko je namreč registriranih osebnih vozil. Je pa zanimiva tudi tujina. »Po vsej verjetnosti bomo v zadnjem četrtletju letošnjega leta začeli z iskanjem investitorjev, s pridobljenimi sredstvi in prinesenim znanjem pa nam bodo vrata na tuje trge lažje dostopna,« razmišljata o prihodnosti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Največji nemški letalski prevoznik Lufthansa se je povezal s švicarskim podjetjem z namenom, da bi tehnologijo Ethereum prenesel v letalsko industrijo. Preberite več >>

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

Prva kripto država na svetu – Slovenija ali Estonija?

Prva kripto država na svetu – Slovenija ali Estonija?

Estonija je na dobri poti, da postane prva kripto država na svetu. Slovenski premier pa je napovedal, da bo Slovenija postala najbolj prepoznavna blockchain destinacija v Evropski uniji. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje