Z vožnjo po opravkih do zaslužka

Če dnevno prevozite več kilometrov, ste zagotovo pomislili, zakaj ne bi kar med vožnjo zaslužili. Podobnih misli sta bila Luka Vončina in Matej Gostiša, ki sta razvila sistem Coolio!, s katerim lahko kdorkoli med vožnjo tudi služi.
Z vožnjo po opravkih do zaslužka

Na sliki ustanovitelja Coolia, Luka Vončina in Matej Gostiša. Coolio! voznikom omogoča zaslužek med vožnjo, zadovoljni pa so tudi oglaševalci (Vir slike: Coolio!).

Vožnja po opravkih, izleti, druženje s prijatelji … koliko kilometrov sva že danes naredila, sta se skoraj vsak dan zamislila Gostiša in Vončina. Avtomobil, ki jima je sicer nudil svojevrstne užitke, je zažiral pomemben kos mesečnega proračuna. Pomislila pa sta, zakaj ne bi vmes med številnimi nepotrebnimi potmi kaj zaslužila.

Podjetjem nov način oglaševanja, voznikom pa nov vir dohodka

Po raziskavi trga, s katero sta dobila odziv voznikov in naročnikov, sta se lotila še razvojnega dela skupaj s zunanjimi izvajalci in nastal je Coolio!, pri čemer gre za »oglaševanje na avtomobilih – voznikom omogočamo nov vir dohodka, podjetjem pa nov, kul način oglaševanja«. Tako se glasi uvodni zapis na platformi Adrifund, kjer se prijatelja in podjetnika predstavljata s svojim projektom. Več o prvi slovenski platformi za množično financiranje lahko preberete v članku Slovenska platforma za množično financiranje nastala iz diplomske naloge.

»V zameno za do zdaj neuporabno zunanjost avtomobila, ki jo bomo obdali v lepe in izvirne oglase naročnikov, bo voznik avtomobila z vsakim prevoženim kilometrom zaslužil,« mlada podjetnika na kratko strneta delovanje sistema Coolia. Tako bodo vozniki istočasno služili in ponesli ime naročnika med potencialne stranke.

Voznik narekuje trajanje kampanje na njegovem vozilu

Storitev je za voznike avtomobilov brezplačna, medtem ko naročniki za kampanjo plačajo. Koliko odstotkov gre v žep ekipe Coolia, nismo uspeli izvedeti. »Uporabnik se bo z oblepitvijo avtomobila zavezal, da bo z nalepko vozil do izteka kampanje. Večina bo trajala od enega do treh mesecev,« pojasnjujeta sogovornika. Naročnika bodo pred samim začetkom obvestili o vseh podrobnostih kampanje, vse od naročnika, videza oglasa in časovnega obdobja, tako da se bo lahko tudi sam odločil, koliko časa želi imeti oblepljen avtomobil.

Določene ure in lokacije prinašajo še več zaslužka

Voznik bo plačan na prevožene kilometre, prejel pa ga bo »direktno na račun ali pa kot na primer dobropis pri izbranem podjetju«. Se bo pa višina zaslužka razlikovala glede na to, kdaj in kje bo vozil. Določena območja mest in deli dneva bodo namreč bolje plačani. To bo naročnikom omogočilo, »da lažje in ceneje dosežejo svoje potencialne stranke v primerjavi z jumbo plakati«.

Kampanjo Coolio! lahko podprete tukaj >>

Projekt Coolio! se trenutno predstavlja na slovenski platformi za množično financiranje. Podjetnika sta si za cilj zastavila 13 tisoč evrov, kar bo zadostovalo za razvoj mobilne aplikacije (Vir slike: Coolio!).

Obstaja pa nekaj omejitev pri avtomobilih. Vozilo ne sme biti vidno poškodovano, ena od omejitev pa je tudi starost vozila. »Vozila, starejša od deset let načeloma niso najbolj primerna, vendar delamo na tem, da bo prav vsako vozilo imelo možnost oblepitve,« pojasnjujeta.

Nalepke so po njunih besedah trpežne in avtomobila ne bodo poškodovale. »V primeru, da bi se voznik sam lotil odstranjevanja nalepk, pa ne moremo jamčiti, da ob tem ne bo poškodoval svojega avtomobila,« dodajata. Kje bo postopek lepljenja in odstranjevanja potekal, ne razkrivata.

Trenutno se s sodelavci nahajata sredi vrhunca razvojne faze, zato bodo prvi uporabniki sistema na nalepke čakali malo dlje kot običajno. Pozneje, ko bo sistem zaživel v polni meri, tudi z mobilno aplikacijo, pa bo čas do popolne ureditve (lepljenja avtomobila in izbora naročnika) povsem »odvisen od voznika in njegovih želja«.

Podjetje, ki za letos načrtuje med 75 in 100 tisoč evrov prihodkov, se, kot je bilo uvodoma omenjeno, v teh dneh predstavlja tudi na prvi slovenski platformi za množično financiranje Adrifund. To je po njunem mnenju platforma, ki spodbuja inovativne (regijske) ideje, s predstavitvijo na njej pa si obetata, da ju bo spoznal čim večji krog ljudi, ki jih ideja zanima.

Sredstva namenjena za razvoj aplikacije

Zastavila sta si cilj 13 tisoč evrov, kar bo dovolj za razvoj prej omenjeno mobilno aplikacijo. Ta bo povezovala voznike in naročnike, hkrati pa bo uporabnika sproti obveščala o zaslužku in novih oglasnih možnostih (voznik bo lahko takoj po izteku ene kampanje presedlal k novemu naročniku in novi kampanji).

Investitorja bi iskala konec leta

Gostiši in Vončini se samo v Sloveniji ponuja več kot milijon priložnosti, toliko je namreč registriranih osebnih vozil. Je pa zanimiva tudi tujina. »Po vsej verjetnosti bomo v zadnjem četrtletju letošnjega leta začeli z iskanjem investitorjev, s pridobljenimi sredstvi in prinesenim znanjem pa nam bodo vrata na tuje trge lažje dostopna,« razmišljata o prihodnosti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC. Preberite več >>

Predlogi za uspešno načrtovanje podjetniške poti

Predlogi za uspešno načrtovanje podjetniške poti

Kljub temu, da je zanimanja za podjetništvo čedalje večje, pa v praksi večina podjetij propade v prvih dveh letih obstoja. Kakšni so razlogi za to in kaj lahko naredite, da bi se temu izognili? Preberite več >>

Škatla dobrot prispeva k zadovoljstvu zaposlenih

Škatla dobrot prispeva k zadovoljstvu zaposlenih

Na spletnem portalu BoostBox si lahko sestavite zdravo in kakovostno malico iz vrhunskih sestavin. Izbirate lahko med izbranimi oreščki in suhim sadjem, ki so odličen vir energije za naporne podjetniške dni. Preberite več >>

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje