Z vožnjo po opravkih do zaslužka

Če dnevno prevozite več kilometrov, ste zagotovo pomislili, zakaj ne bi kar med vožnjo zaslužili. Podobnih misli sta bila Luka Vončina in Matej Gostiša, ki sta razvila sistem Coolio!, s katerim lahko kdorkoli med vožnjo tudi služi.
Z vožnjo po opravkih do zaslužka

Na sliki ustanovitelja Coolia, Luka Vončina in Matej Gostiša. Coolio! voznikom omogoča zaslužek med vožnjo, zadovoljni pa so tudi oglaševalci (Vir slike: Coolio!).

Vožnja po opravkih, izleti, druženje s prijatelji … koliko kilometrov sva že danes naredila, sta se skoraj vsak dan zamislila Gostiša in Vončina. Avtomobil, ki jima je sicer nudil svojevrstne užitke, je zažiral pomemben kos mesečnega proračuna. Pomislila pa sta, zakaj ne bi vmes med številnimi nepotrebnimi potmi kaj zaslužila.

Podjetjem nov način oglaševanja, voznikom pa nov vir dohodka

Po raziskavi trga, s katero sta dobila odziv voznikov in naročnikov, sta se lotila še razvojnega dela skupaj s zunanjimi izvajalci in nastal je Coolio!, pri čemer gre za »oglaševanje na avtomobilih – voznikom omogočamo nov vir dohodka, podjetjem pa nov, kul način oglaševanja«. Tako se glasi uvodni zapis na platformi Adrifund, kjer se prijatelja in podjetnika predstavljata s svojim projektom. Več o prvi slovenski platformi za množično financiranje lahko preberete v članku Slovenska platforma za množično financiranje nastala iz diplomske naloge.

»V zameno za do zdaj neuporabno zunanjost avtomobila, ki jo bomo obdali v lepe in izvirne oglase naročnikov, bo voznik avtomobila z vsakim prevoženim kilometrom zaslužil,« mlada podjetnika na kratko strneta delovanje sistema Coolia. Tako bodo vozniki istočasno služili in ponesli ime naročnika med potencialne stranke.

Voznik narekuje trajanje kampanje na njegovem vozilu

Storitev je za voznike avtomobilov brezplačna, medtem ko naročniki za kampanjo plačajo. Koliko odstotkov gre v žep ekipe Coolia, nismo uspeli izvedeti. »Uporabnik se bo z oblepitvijo avtomobila zavezal, da bo z nalepko vozil do izteka kampanje. Večina bo trajala od enega do treh mesecev,« pojasnjujeta sogovornika. Naročnika bodo pred samim začetkom obvestili o vseh podrobnostih kampanje, vse od naročnika, videza oglasa in časovnega obdobja, tako da se bo lahko tudi sam odločil, koliko časa želi imeti oblepljen avtomobil.

Določene ure in lokacije prinašajo še več zaslužka

Voznik bo plačan na prevožene kilometre, prejel pa ga bo »direktno na račun ali pa kot na primer dobropis pri izbranem podjetju«. Se bo pa višina zaslužka razlikovala glede na to, kdaj in kje bo vozil. Določena območja mest in deli dneva bodo namreč bolje plačani. To bo naročnikom omogočilo, »da lažje in ceneje dosežejo svoje potencialne stranke v primerjavi z jumbo plakati«.

Kampanjo Coolio! lahko podprete tukaj >>

Projekt Coolio! se trenutno predstavlja na slovenski platformi za množično financiranje. Podjetnika sta si za cilj zastavila 13 tisoč evrov, kar bo zadostovalo za razvoj mobilne aplikacije (Vir slike: Coolio!).

Obstaja pa nekaj omejitev pri avtomobilih. Vozilo ne sme biti vidno poškodovano, ena od omejitev pa je tudi starost vozila. »Vozila, starejša od deset let načeloma niso najbolj primerna, vendar delamo na tem, da bo prav vsako vozilo imelo možnost oblepitve,« pojasnjujeta.

Nalepke so po njunih besedah trpežne in avtomobila ne bodo poškodovale. »V primeru, da bi se voznik sam lotil odstranjevanja nalepk, pa ne moremo jamčiti, da ob tem ne bo poškodoval svojega avtomobila,« dodajata. Kje bo postopek lepljenja in odstranjevanja potekal, ne razkrivata.

Trenutno se s sodelavci nahajata sredi vrhunca razvojne faze, zato bodo prvi uporabniki sistema na nalepke čakali malo dlje kot običajno. Pozneje, ko bo sistem zaživel v polni meri, tudi z mobilno aplikacijo, pa bo čas do popolne ureditve (lepljenja avtomobila in izbora naročnika) povsem »odvisen od voznika in njegovih želja«.

Podjetje, ki za letos načrtuje med 75 in 100 tisoč evrov prihodkov, se, kot je bilo uvodoma omenjeno, v teh dneh predstavlja tudi na prvi slovenski platformi za množično financiranje Adrifund. To je po njunem mnenju platforma, ki spodbuja inovativne (regijske) ideje, s predstavitvijo na njej pa si obetata, da ju bo spoznal čim večji krog ljudi, ki jih ideja zanima.

Sredstva namenjena za razvoj aplikacije

Zastavila sta si cilj 13 tisoč evrov, kar bo dovolj za razvoj prej omenjeno mobilno aplikacijo. Ta bo povezovala voznike in naročnike, hkrati pa bo uporabnika sproti obveščala o zaslužku in novih oglasnih možnostih (voznik bo lahko takoj po izteku ene kampanje presedlal k novemu naročniku in novi kampanji).

Investitorja bi iskala konec leta

Gostiši in Vončini se samo v Sloveniji ponuja več kot milijon priložnosti, toliko je namreč registriranih osebnih vozil. Je pa zanimiva tudi tujina. »Po vsej verjetnosti bomo v zadnjem četrtletju letošnjega leta začeli z iskanjem investitorjev, s pridobljenimi sredstvi in prinesenim znanjem pa nam bodo vrata na tuje trge lažje dostopna,« razmišljata o prihodnosti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje