
Konec novembra bo v Portorožu potekal že 16. SEMPL (vir: sempl.si)
Organizatorji 16. konference medijskih trendov SEMPL, ki letos poteka pod sloganom »Prerojeni« oziroma »Reborn«, so objavili program letošnjega dvodnevnega strokovnega dogodka. Tudi letos se konferenca v prvi vrsti posveča trendom in aktualnim dogajanjem v panogi, s poudarkom na iskanju rešitev, ki bodo oglaševalce, medijske agencije in komunikatorje še bolj približale svojim strankam in končnim kupcem.
Dvajset mednarodnih in domačih strokovnjakov iz medijsko-komunikacijske panoge se bo na konferenci SEMPL posvetilo naslednjim temam:
- Trendi in prihodnost medijev in komuniciranja
- Ustvarjanje in pripovedovanje zgodb
- Inovativne marketinške rešitve v digitalnih medijih
- Razmišljanje (oglaševalcev) izven ustaljenih okvirov
Konferenca medijskih trendov (SEMPL) je mednarodni izobraževalni dogodek in osrednja prireditev na področju medijske in komunikacijske stroke v regiji, ki je bila prvič organizirana leta 1998. Od takrat je SEMPL s predavanji tujih in domačih govorcev, okroglih miz ter delavnic v Portorož zvabil že številne strokovnjake tržnega komuniciranja.
Več o programu na www.sempl.si.