
V Slovenijo prihaja Sean Ellis (Vir: http://growthmarketing.consulting)
Kdaj | 20.05.2019 od 18:00 do 20:00 |
---|---|
Kje | Center inovativnega podjetništva, NLB |
Kontakt | |
Telefon | 031 705 644 |
Koledar |
![]() |
Iz Silicijeve doline prihaja v Slovenijo Sean Ellis, ekspert na področju marketinga, ki je zaslužen za eksponentno rast podjetij Dropbox in Eventbrite, ki sta danes vredni več milijonov evrov. Sean Ellis je v svetovnem merilu ena najvplivnejših osebnosti na področju marketinga. Je soavtor knjige Hacking Growth, ki je izšla leta 2017. Knjiga je kmalu postala uspešnica in je ena najbolj branih knjig na področju marketinga.
Teme, ki bodo obravnavane na predavanju
Na predavanju bo Sean Ellis spregovoril o naslednjih tematikah:
- Kako najti priložnosti za rast podjetja?
- Katerim metrikam je smiselno nameniti pozornost?
- Kako postaviti cilje,prek katerih bo podjetje rastlo?
- Kako sestaviti ekipo, ki bo omogočala rast podjetja?
- Kako preverjati rezultate in se učiti iz njih?
Na delavnici bo poudarek na predaji praktičnega znanja. Dovolj časa bo tudi za odgovore na konkretna vprašanja iz publike.
Časovnica
17:30-18:00 – registracija
18:00 – 20:00 – govor Seana Ellisa in čas za vprašanja in odgovore
po 20:00 – čas za povezovanje med udeleženci
Več informacij o dogodku in prijavni obrazec dobite na naslednji povezavi >>
O Seanu Ellisu
Sean Ellis je začetnik novodobnega marketinga, ki sloni na temeljih agilnosti, vitkosti in interdisciplinarnosti. Je ustanovitelj ene najhitreje rastočih skupnosti GrowthHackers.com. Zaslužen je za globalno eksponentno rast podjetij Dropbox, Eventbrite and Lookout. Še pred tem je prevzel marketing dveh startupov; LogMeIn and Uproar.com. Pojavil se je v MSNBC, o njem se je pisalo v Forbesu in v The Wall Street Journal.
Hitre spremembe na področju marketinga
Na področju marketinga, poslovnega razvoja in rasti se v zadnjem času srečujemo s številnimi spremembami. Pričakovanja trga naraščajo. V marketingu se čedalje bolj uveljavlja princip učenja na podlagi izkušenj. Tako je bolje sprobati več marketinških metod in možnosti, da se bo ena izmed njih obnesla, so precej večje, kot pa staviti vse zgolj na eno.
Rast ni ravna črta, ampak je sestavljena iz številnih poskusov in izboljšav.
30 % popust na udeležbo na dogodku si lahko zagotovite z vnosom promo kode “mladipodjetnik2019” v prijavni obrazec. S tem potrdite, da ste za dogodek izvedeli prek našega portala.