Vse, kar mora vedeti mladi marketingar za odličen začetek svojega dela
Kdaj | 21.09.2011 od 11:00 do 17:30 |
---|---|
Kje | Prostori Gospodarske zbornice Slovenija, Dimičeva 13, Ljubljana |
Kontakt | info@panta-rei.si |
Koledar |
|
Delavnica je namenjena vsem, ki se prvič srečujete z delom na tem področju. Tako tistim, ki pridete v podjetje po končanem študiju, kot tudi tistim, ki prihajate na novo delovno mesto iz drugega oddelka v podjetju.
Spoznali boste delo na oddelku, kje začeti, kaj je potrebno in kako je potrebno postoriti. Tehnike, nasveti, konkretni primeri in učenje na napakah drugih bodo glavni zidaki mostu med teorijo in prakso.
Na njej se ne boste učili postavljati strategij v podjetju, temveč boste pridobili praktična navodila, ki jih boste lahko takoj uporabili v podjetju.
Seznanili se boste tudi z analizo dveh marketinških svetovanj in s tem spoznali realne situacije v podjetju.
Potek delavnice
1. Marketinški koncepti, ki jih ne učijo na Ekonomski fakulteti:
-
Zakaj večina podjetij napačno pristopa k marketingu in zakaj so zaradi tega tudi rezultati marketinga nezadovoljivi?
-
10 največjih napak, ki jih podjetja počnejo pri marketingu, in kako se jim izogniti?
-
Kaj si kupci podzavestno želijo in kako jih voditi do nakupne odločitve?
-
Kaj je edinstvena prodajna prednost podjetja in kako jo vključiti v marketing ter tako pridobiti več kupcev?
2. Kupci – zakaj in kako graditi dolgoročne odnose z njimi?
-
3 načini za povečanje prodaje in zakaj podjetja zanemarjajo najbolj enostavnega od njih?
-
Koliko je vreden vsak kupec za vaše podjetje in kako to znanje izkoristiti pri marketingu?
-
Osnove CRM sistemov – zakaj jih imamo in kako jih uporabiti za maksimalno povečanje prodaje?
-
Kako vzpostaviti redno komunikacijo s kupci?
3. Kako pripraviti vrhunsko marketinško akcijo?
-
Kako zasnovati marketinško akcijo od postavitve ciljev do izvedbe in merjenja njenih rezultatov?
-
Kako pravilno pristopati k oglaševanju, neposredni pošti, telemarketingu, internetu in drugim načinom za pridobivanje kupcev?
-
Kako z enostavnimi tehnikami še izboljšati odziv na vse marketinške materiale podjetja?
4. Analiza dveh marketinških svetovanj za naše stranke
Ekskluzivno bomo preučili dve naši marketinški svetovanji strankam. Gre za enodnevno celovito marketinško svetovanje, ki ga imenujemo Marketinški vroči stolček. Naše stranke investirajo za to svetovanje po več tisoč evrov. In še nobeni ni bilo žal, da se je odločila zanj.
Pričakujte torej ogromno novih idej in znanj ter vpogled v način razmišljanja najboljših marketinških svetovalcev!
Cilj delavnice
V enem dnevu bomo novincem v marketingu približali delo na marketinškem oddelku, pokazali osnove marketinga v praksi; kako pravilno zastavimo delo in kako izvajati marketinške akcije, ki prinašajo rezultate.
Kdo naj se udeleži delavnice?
Delavnica je namenjena vsem, ki imajo manj kot dve leti izkušenj v marketingu, novo zaposlenim v marketingu, ki so ravnokar dokončali študij, prerazporejenim zaposlenim ter že zaposlenim v marketingu brez obsežnih marketinških znanj.