Začetek inovacijskega študentskega tekmovanja „Innovation Challenge“

Sportradar, globalno vodilno podjetje na področju razumevanja in omogočanja polnega potenciala športnih podatkov in digitalnih vsebin, v sodelovanju s Fakulteto za elektrotehniko Univerze v Ljubljani, to jesen – že drugo leto zapored – vabi študente vseh slovenskih fakultet k prijavi na tekmovanje »Innovation Challenge 2017« (IC 2017). Prijave za tekmovanje so odprte do 13. oktobra. Več info in prijave preko uradne spletne strani Innovation Challenge 2017.  
Innovation callenge

Innovation callenge

Kdaj 14.10.2017 od 9:00 do 17:00
Kje Fakulteta za elektrotehniko Univerze v Ljubljani
Kontakt
Koledar

Tekmovanje, ki bo trajalo en mesec, se bo začelo z dogodkom Innovation Challenge Warm-Up. Dogodek se bo zgodil v soboto, 14. oktobra 2017, v glavni avli Fakultete za elektrotehniko v Ljubljani. Vsi prijavljeni so vabljeni, da na dogodek prinesejo svoje ideje in zapiske, jih predebatirajo z mentorji Sportradarja in fakultete in se pripravijo na popoldansko kratko predstavitev (t.i. »elevator pitch« format), kjer jih bodo predstavili strokovnjakom Sportradarja. Največ pet ekip bo izbranih v drugi del tekmovanja, ki se bo zaključilo s prikazom rešitev na ddogodku »Demo Day«, 16. novembra 2017, in razglasitvijo zmagovalcev.

IC 2017 ni le priložnost za mlade talente, da pokažejo svoja znanja in ujamejo pozornost potencialnih zaposlovalcev. Zmagovalna ekipa bo prejela tudi do 4000 evrov nagrade in priložnost za nadaljnje sodelovanje s Sportradarjem, globalno podjetje z močno prisotnostjo tudi v Sloveniji.

IC 2017 je ekipno tekmovanje za študente vseh slovenskih fakultet in tiste, ki so diplomirali v zadnjih 2 letih. Študenti z različnimi znanji se bodo združili v ekipe in imeli priložnost zasnovati in prototipirati inovativne in izvirne programske rešitve, ki jih poganjajo športni podatki, na preseku športa in zabave. Spoprijeli se bodo lahko z izzivom na enem od petih področij:

  1. Vizija naslednjega velikega trenda na področju športnih stav.
  2. Igrifikacija športnih podatkov z namenom angažiranja in zabavanja ljubiteljev športa naslednje generacije.
  3. Vizija prihodnosti in neomejena uporaba športnih podatkov s tehnologijami navidezne ali obogatene resničnosti (VR/AR), umetne inteligence (AI), strojnega učenja (ML), kriptovalut in drugih.
  4. Razvoj novih pristopov v športnem novinarstvu s pomočjo novih vizualizacijskih ali novinarskih orodij, ki jih napajajo športni podatki.
  5. Dodajanje vrednosti športnim blagovnim znamkam s pomočjo najhitrejših športnih podatkov na trgu, da se poveča aktivacijski potencial in izboljša donosnost.

POMEMBNI DATUMI ZA INNOVATION CHALLENGE 2017

  • Zbiranje prijav (preko uradnega spletnega mesta IC): do petka, 13. oktobra 2017
  • Ogrevalni dan in izbor idej (»IC Warm-Up« in predstavitev idej): Sobota, 14. oktober 2017
  • Demo Day & izbor zmagovalca (končna predstavitev rešitev): Četrtek, 16. november 2017

Srečajte se s Sportradarjem še pred začetkom tekmovanja Innovation Challenge

  • Promo Stojnica @ Fakulteta za družbene vede: Torek, 10. oktober, med 13.00 in 15.00
  • Drugo »MeetUp« druženje z mentorji @ Fakulteta za elektrotehniko: Četrtek, 12. oktober, med 15.00 in 17.00
  • Promo stojnica @ Fakulteta za računalništvo in informatiko: Sreda, 11. oktober (uro sporočimo naknadno)

Uradna spletna stran tekmovanja Innovation Challenge (prijave in informacije): https://challenge.sportradar.com/

Dodatne informacije: challenge@sportradar.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi? Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno. V goste bomo povabili udeležence MP šole v letošnji sezoni. Vaša vloga bo tokrat aktivna, a enostavna: Pogovor z udeleženci šole o njihovih idejah, ki jih želijo preko MP šole pretvoriti v produkt, ki se prodaja na trgu. Dobimo se v Stari mački. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje