Akcija #nulapet in družabna omrežja

Leta 2007 smo prvič lahko namenili 0,5 % dohodnine organizacijam po lastni izbiri. Davčni zavezanci imajo vsako leto možnost, da izberejo organizacije, ki so upravičene za zbiranje dohodnine. V večini so to nevladne organizacije, verske skupnosti ali politične stranke.
Akcija #nulapet in družabna omrežja

0,5 odstotka svoje dohodnine lahko namenite različnim organizacijam. (Vir slike: Pixabay)

Preostanek vsote, ki je davčni zavezanci ne namenijo posameznim organizacijam, ostane v državnem proračunu. Državljani smo torej dobili dovoljenje, da pokažemo, koliko nam je mar, kam gre naš denar.

Kako smo svojo možnost izkoristili od 2007 do sedaj?

Vir slike: Mediatoolkit.

V prvem letu se je za donacijo odločila zgolj petina davčnih zavezancev. Šest let kasneje je svojo dohodnino namenilo že 40 %, vendar se trend rasti v letu 2014 poleže. Po podatkih Centra za informiranje, sodelovanje in razvoj nevladnih organizacij 60 % ljudi pusti 0,5 % dohodnine v državni blagajni, skoraj 5 milijonov sredstev pa tako ostane nerazporejenih. Za nevladne organizacije je še bolj zaskrbljujoče dejstvo, da znesek povprečnih doniranih sredstev pada. V letu 2007 je bila povprečna višina donirane dohodnine 12,64 €, v letu 2015 pa le še 9,61 €.

Analiza spletnega mnenja o akciji #nulapet

Podjetje Mediatoolkit je zanimalo, kakšno je na spletu mnenje o doniranju 0,5 % dohodnine.

V obdobju enega meseca (13.11.2016 – 13.12.2016) je aplikacija Mediatoolkit spremljala spletne objave in objave na družbenih omrežjih. Zvrstilo se je 194 objav, največ 28.11. (29 objav v dnevu). Najvišjo dejavnost je zabeležil Twitter, in sicer 60,31 % objav. Sledili so splet (18,56 %), Facebook (15,98 %), Instagram (4,12 %) in Youtube (1,03 %).

Vir slike: Mediatoolkit.

Objave z največjim dosegom na Twitterju in Facebooku

Na Twitterju so imele največji doseg objave predsednika države Boruta Pahorja (@BorutPahor), znanega blogerja in tviteraša Ronija Kordiša (@had) in oddaje RTV Slovenija Studio City (@StudioCity_).

Vir slike: Mediatoolkit.

Na Facebooku pa so imele največji doseg objave narodnozabavnega ansambla Modrijani, športnika Dejana Zavca in medijske hiše POP TV oziroma njenega portala 24ur.com.

Vir slike: Mediatoolkit.

Med objavami ni bilo negativnih; objave so bile večinoma nevtralne ali pozitivne – uporabniki so nagovarjali k aktivni udeležbi v akciji #nulapet ali oznanili svojo udeležbo. Največ objav je na Facebooku ustvarila Mačja Hiša, na Twitterju pa kar sam Center za informiranje, sodelovanje in razvoj nevladnih organizacij.

Objave glede na tip in spol uporabnika

Raziskovalci so ugotovili, da večino spletnih objav ustvarijo organizacije (62 %), ki posameznike nagovarjajo k namenitvi sredstev. To nakazuje tudi dejstvo, da organizacije v manjšem številu retweetajo (zgolj 15 % vseh objav). Fizične osebe po drugi strani retweetajo v kar 49 %.

Med fizičnimi osebami so bolj aktivni moški, ki ne ustvarijo zgolj več objav (66 %), temveč ustvarijo tudi več inovativnih vsebin (zgolj 22 % moških vsebine retweeta).

Kaj statistika napoveduje akciji #nulapet?

Na Twitterju je 206 500 Slovencev; tako je Twitter na drugem mestu na lestvici popularnosti družabnih omrežij. Na prvem mestu je z 833 500 uporabniki Facebook. Dejstvo, da je največja aktivnost ravno na Twitterju, ne prinaša najboljših napovedi za nenaden poskok namenjenih sredstvih v letošnjem letu. Facebook, kjer bi se glavne aktivnosti, dogajanja in vabila morala deliti, je šele na tretjem mestu (s 45 % manj objavami kot Twitter). Analiza aktivnosti glede na demografijo nadalje vodi v zaključek, da večino objav ustvarijo organizacije, fizične osebe pa v veliki meri retweetajo, kar je že napisano.

Tako bo zagotovo kakšna oseba več delila svoj delež dohodnine, na žalost pa bi še večji uspeh pomenila večja angažiranost fizičnih oseb, ki imajo večji vpliv na mnenje posameznikov. Analiza akcije na družabnih omrežjih, ki jo je opravilo podjetje Mediatoolkit, tako zaključi, da akcija #nulapet ni napačna in bo verjetno prinesla vsaj nekaj pozitivnih rezultatov. Z uporabo pravega kanala pa bi zagotovo lahko dosegla več.

Vir: Mediatoolkit

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Do bolniškega lista po novem kar elektronsko!

Do bolniškega lista po novem kar elektronsko!

S februarjem 2020 se uvaja obvezna uporaba elektronskega bolniškega lista (eBOL), ki predstavlja pomembno novost za delodajalce in njihove zaposlene. Od 1.2.2020 zaposlenim namreč več ne bo potrebno dostavljati bolniškega lista v papirni obliki, saj bo vzpostavljena obveznost prevzemanja elektronskih bolniških listov. Preberite več >>

Če stanovanje oddajate prek Airbnb-ja ali Bookinga, ste zavezanec za DDV!

Če stanovanje oddajate prek Airbnb-ja ali Bookinga, ste zavezanec za DDV!

Če stanovanje oddajate prek Airbnb-ja, Bookinga ali druge tuje platforme, se morate identificirati za namene DDV. FURS bo v začetku leta 2020 izvajal poostrene nadzore na tem področju in kaznoval tiste, ki tega do takrat ne bodo uredili. Preberite več >>

Katere države nudijo podjetnicam najboljše pogoje?

Katere države nudijo podjetnicam najboljše pogoje?

Podjetje Mastercard je tudi letos izvedlo raziskavo indeks o podjetnicah in tako ugotovilo, katere države nudijo ženskam v podjetništvu najboljše pogoje za uspeh. Preberite več >>

Kdo so najbogatejši Slovenci v letu 2019?

Kdo so najbogatejši Slovenci v letu 2019?

Časopis Finance je kot vsako leto pripravil lestvico 100 najbogatejših Slovencev. Prva 3 mesta zasedajo iste osebe kot v lanskem letu. Ocenjena skupna vrednost premoženja 100 najbogatejših Slovencev znaša 5,6 milijarde €, kar je nekoliko manj kot v letu 2018. Preberite več >>

Delova podjetniška zvezda 2019 je podjetje Intra lighting

Delova podjetniška zvezda 2019 je podjetje Intra lighting

V četrtek, 7. novembra, se je na Brdu pri Kranju odvijal dogodek Delova podjetniška zvezda 2019. Častni naziv je pripadel podjetju Intra lighting, zmagovalec glede na spletne glasove bralcev Dela pa je podjetje INEA. Preberite več >>

Priznanje zlata gazela 2019 prejelo podjetje Virs

Priznanje zlata gazela 2019 prejelo podjetje Virs

Na letošnjem izboru najhitreje rastočih podjetij je zlato gazelo osvojilo podjetje Virs, srebrna gazela je bila dodeljena podjetju Alpod, bronasta pa MI Elektroniki. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje