Anastasia Emmanuel: Uspešne kampanje se ne zgodijo

Direktorica evropskega dela IndieGoGa je 29-letna nekdanja novinarka Tech City News Anastacia Emmanuel. Njeno večletno startupovsko pot, med drugim je ustanovila tudi svojega, je lani pospremil še prihod v podjetje IndieGoGo.
Anastasia Emmanuel: Uspešne kampanje se ne zgodijo

Uspeli bodo projekti, ki bodo najbolje predstavili svojo misijo in zgodbo, je prepričana prva ženska evropskega dela IndieGoGa (Vir slike: YouTube).

»Moj dober prijatelj je zagnal zanimivo kampanjo na IndieGoGu in ko so iskali nekoga za delo z britansko skupnostjo, sem izkoristila priložnost. Zmožnost pomagati strastnim ljudem vsak dan, od podjetnikov, do kreativcev in ljudi, ki želijo svet obrniti na bolje, je tako nagrajujoče. To mi daje vsako jutro razlog, da vstanem,« je povedala v pogovoru za Crowdfundinsider.

V IndieGoGu opravlja več del, ki se prepletajo med seboj: od marketinga, PR, iskanja dobrih idej pa vse do komuciranja z ekipami. Krivec za zaposlitev v sklopu podjetja, ki vodi eno najbolj priljubljenih platform za množično financiranje na svetu, je njena prijateljica in do nedavnega tudi podpredsednica IndieGoGa Liz Wald, je razkrila v pogovoru za Netokracijo. Emmanuelova se je namreč septembra mudila na zagrebški Crowdfunding konveciji.

Britanci s podobnimi težavami

Mlada Britanka tudi sama prihaja iz sveta startupov, kjer si je nabrala izkušenj, obenem pa lahko opazovala vzpone in padce drugih. Britanci so sicer nacija inovacij, je dejala v enem od intervjujev, ki jih je opravila za tuje medije, a imajo težavo (kot vsi ostali) – denar. Med njenim mandatom so v Veliki Britaniji zagnali posebno kampanjo Go Crowdfund Britain, v kateri so v slabem mesecu dni obiskali večja britanska mesta in promovirali svojo platformo. Britanija sicer velja za tretje najpomembnejše tržišče za IndieGoGo, takoj za ZDA in Kanado.

Zakaj množično financiranje?

Množično financiranje postaja vse bolj pomemben korak za startupe, ki prek kampanj spoznajo, kdo so njihovi kupci in ali sploh obstaja zanimanje za njihov produkt na trgu. Obenem pa je dobrodošlo tudi za investitorje, saj se z množičnim financiranjem manjša tveganje za njih, saj produkt oziroma ekipa že pridobi informacije iz tega. »Neke napovedi kažejo, da se bo do leta 2025 za množično financiranje namenilo več kot 100 milijard dolarjev. Mislim, da bo ta model financiranja ključen za razvoj tehnologije in strojne opreme,« je pojasnila za hrvaški Nacional.

V čem se razlikujejo ameriške in evropske ekipe?

Na platformah za množično financiranje je veliko presenečenj. Tudi sama, je povedala za Netokracijo, na prvi pogled ne bi rekla, da bodo nekatere kampanje uspele in izpostavila kampanjo Flow Hive, čebelnjak, ki je zbral prek 12 milijonov dolarjev. »Nikoli ne morete biti povsem prepričani. Vedno obstaja tveganje, ampak uspešne kampanje se zgodijo čez noč. Razlog, zakaj večina le-teh prihaja iz ZDA, nima veze z dobrimi idejami, saj jih lahko najdete povsod, temveč z izvedbo. Za razliko od Američanov, ekipe iz Evrope pogosto ne vedo, kako prodati svoje ideje in jih odnesti na globalni trg,« je še dodala za Netokracijo.

Kakšni projekti lahko uspejo na platformah za množično financiranje

»Uspeli bodo tisti projekti, ki bodo najbolje predstavili svojo misijo in zgodbo ter imeli dobro pripravljeno skupnost pred začetkom kampanje,« je med drugim dodala za hrvaški Nacional. Z današnjo tehnologijo je možno doseči vsak del sveta, je pa res, da je zagon posla pogosto otežen zaradi finančne plati. »Pot startupa je težak in osamljen, če pa imaš dobre partnerje, je lažje prebroditi krizo,« in poudarila, da mora biti partner oseba, v katero zaupaš in si pripravljen z njo delati tudi takrat, ko stvari ne gredo tako, kot si si sprva zamislil.

Zakaj ekipe ne uspejo?

Eden od razlogov, zakaj startupi ne uspejo, je tudi pomanjkanje fokusa. »Določite točno, kateri problem želite rešiti, opredelite rešitev dobro in jasno in ne oklevajte. Ne razmišljajte o širjenju prehitro. Ko ljudje razmišljajo o velikih stvareh, jim običajno rečem, ´sanjajte velike sanje, imejte vizijo, ampak počnite to počasi!´,« je še zaupala Netokraciji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Preberite več >>

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Preberite več >>

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Preberite več >>

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt LayOn travel pad. Gre za idealen pripomoček za popotnike, ki se lahko uporablja kot ležalka ali vzglavnik. Preberite več >>

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Na slovenski platformi za množično financiranje Adrifund lahko podprete kampanjo za projekt EDINA. Gre za okolju prijazno nagrobno svečo, ki jo je možno v celoti reciklirati. Za njeno izdelavo bodo uporabljeni naravni materiali, ki so proizvedeni izključno v Sloveniji. Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje