apple znamka

Apple še vedno ostaja na vrhu najbolj vrednih znamk. (Vir slike: Pixabay)

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Interbrand je pred kratkim objavil posodobljeno lestvico stotih največ vrednih blagovnih znamk na svetu. V svojem poročilu navaja, da Apple letos ostaja najbolj vredna znamka na svetu. Drugo in tretje mesto na lestvici največ vrednih znamk pa sta zasedla Google in Amazon.
apple znamka

Apple še vedno ostaja na vrhu najbolj vrednih znamk. (Vir slike: Pixabay)

Najdražja blagovna znamka na svetu Apple, ki je vredna 234,24 milijarde dolarjev, je svojo vrednost v primerjavi z lanskim letom povečala kar za 9 odstotkov. Glede na lansko leto je Google vrednost svoje 167,71 milijarde dolarjev vredne znamke povečal za 8 odstotkov. Znamka podjetja Amazon pa je letos vredna 125,26 milijarde dolarjev, kar v primerjavi z letom 2018 pomeni 24 odstotno povišanje.

Med deseterico največ vrednih blagovnih znamk so se uvrstili še Microsoft, Coca-Cola, Samsung, Toyota, Mercedes-Benz, McDonald’s in Disney. Med deseterico pa tokrat ni več Facebooka, ki je z znamko, vredno 39,86 milijarde dolarjev, iz lanskega 9. mesta padel na 14. mesto.

Med prvo stoterico je letos tudi nekaj novosti, na 87. mesto se je uvrstil Uber, LinkedIn je zasedel 98. mesto, Dell rejoins pa 63. mesto. Največji skok na lestvici je sicer zabeležil Mastercard (62. mesto), katerega vrednost znamke je poskočila za 25 odstotkov, na 9,4 milijarde dolarjev.

Najhitreje rastejo luksuzne modne blagovne znamke

Interbrand je pri svoji raziskavi izpostavil, da so med najhitreje rastočimi sektorji že drugo leto zapored luksuzne modne znamke. Gucci, ki je z 15,95  milijarde dolarjev zasedel 31. mesto, je vrednost svoje znamke v enem letu povečal za 23 odstotkov. Na lestvici je od modnih gigantov najvišje mesto sicer dosegel Louis Vuitton, s 32, 22 milijarde dolarjev vredno znamko (17. mesto), ki je v primerjavi z lanskim letom dosegel 14 odstotno rast. Sledi mu Chanel (22. mesto, z 22,13 milijarde dolarjev), katerega rast je bila glede na lansko leto 11 odstotna.

Vir: Interbrand

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina

Finančna pomoč na področju pravic intelektualne lastnine

Finančna pomoč na področju pravic intelektualne lastnine

Urad EU za intelektualno lastnino (EUIPO) je včeraj objavil razpis Sklada za MSP (Ideas Powered for business SME Fund), ki evropskim MSP nudi finančno pomoč na področju pravic intelektualne lastnine. Več >

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Ko se znajdemo sredi prodajalnih polic ali pa pregledujemo spletne strani, ki nam nudijo številne izdelke, imajo na nas pomemben vpliv tudi barve. Kako posamezne barve vplivajo na potrošnike? Nekatere nas pomirjajo, druge v nas vzbudijo optimizem, spet tretje pa spodbudijo nakupovalni učinek. Več >

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Vrhovno sodišče RS je v sodbi III Ips 9/2012 odločilo, da v primeru, ko se slaba vera prijavitelja znamke nanaša le na nekatero blago, za katerega je zahteval registracijo znamke, se znamka lahko izbriše le za to blago (ne pa tudi za blago, glede katerega prijavitelj ni ravnal v slabi veri). Več >

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

Blagovna znamka predstavlja pomemben del strategije poslovanja podjetja. A kršitve pravic intelektualne lastnine so pogoste, zato pogosto prihaja do sporov. Več >

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Več >

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Več >

Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike je preko platforme za spletno prodajo Amazon od leta 2017 prodajal del svojih izdelkov. Po dveh letih se je odločil za prekinitev sodelovanja, saj se bo raje osredotočil na direkten pristop do svojih strank. Več >

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Če poslujete samo v Sloveniji, ta članek ni namenjen vam. Če pa sklepate posle tudi izven dežele pod Alpami, oziroma razmišljate o širitvi svojega relevantnega trga tudi v sosednje države, se vam izplača razmisliti o zaščiti vašega največjega aduta na ravni EU. Več >

Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Obstaja več razlogov, zakaj registrirati blagovno znamko

Odločitve potrošnikov so v veliki meri odvisne od blagovnih znamk in od stopnje zaupanja, ki ga določena blagovna znamka predstavlja. Vsako resno podjetje mora zato že od samih začetkov težiti k temu, da razvije prepoznavno blagovno znamko. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki