
Apple še vedno ostaja na vrhu najbolj vrednih znamk. (Vir slike: Pixabay)
Najdražja blagovna znamka na svetu Apple, ki je vredna 234,24 milijarde dolarjev, je svojo vrednost v primerjavi z lanskim letom povečala kar za 9 odstotkov. Glede na lansko leto je Google vrednost svoje 167,71 milijarde dolarjev vredne znamke povečal za 8 odstotkov. Znamka podjetja Amazon pa je letos vredna 125,26 milijarde dolarjev, kar v primerjavi z letom 2018 pomeni 24 odstotno povišanje.
Med deseterico največ vrednih blagovnih znamk so se uvrstili še Microsoft, Coca-Cola, Samsung, Toyota, Mercedes-Benz, McDonald’s in Disney. Med deseterico pa tokrat ni več Facebooka, ki je z znamko, vredno 39,86 milijarde dolarjev, iz lanskega 9. mesta padel na 14. mesto.
Med prvo stoterico je letos tudi nekaj novosti, na 87. mesto se je uvrstil Uber, LinkedIn je zasedel 98. mesto, Dell rejoins pa 63. mesto. Največji skok na lestvici je sicer zabeležil Mastercard (62. mesto), katerega vrednost znamke je poskočila za 25 odstotkov, na 9,4 milijarde dolarjev.
Najhitreje rastejo luksuzne modne blagovne znamke
Interbrand je pri svoji raziskavi izpostavil, da so med najhitreje rastočimi sektorji že drugo leto zapored luksuzne modne znamke. Gucci, ki je z 15,95 milijarde dolarjev zasedel 31. mesto, je vrednost svoje znamke v enem letu povečal za 23 odstotkov. Na lestvici je od modnih gigantov najvišje mesto sicer dosegel Louis Vuitton, s 32, 22 milijarde dolarjev vredno znamko (17. mesto), ki je v primerjavi z lanskim letom dosegel 14 odstotno rast. Sledi mu Chanel (22. mesto, z 22,13 milijarde dolarjev), katerega rast je bila glede na lansko leto 11 odstotna.
Vir: Interbrand