Popolna strategija za uspeh na Kickstarterju

Eli Regalado je strokovnjak na področju množičnega financiranja, ki je do uspeha na Kickstarterju in Indiegogu pomagal že številnim podjetnikom. Njegove nasvete, ki jih je strnil v odličen avdio tečaj, lahko najdete v nadaljevanju.
Popolna strategija za uspeh na Kickstarterju

Eli Regalado (Vir slike: Udemy)

Eli Regalado velja za enega najuspešnejših svetovalcev in trenerjev na področju množičnega financiranja. Do danes je pri snovanju uspešnih crowdfunding kampanj pomagal že več tisočim podjetnikov, ki so skupaj na Kickstarterju in Indiegogu zbrali več milijonov dolarjev. Tudi sam je že dokazal, da ni zgolj odličen teoretik, saj je na različnih platformah do danes uspešno zbral že preko 1 milijona dolarjev. 

Za podjetnike, ki si želijo svoj produkt ali storitev predstaviti s pomočjo ene od crowdfunding platform, je pripravil odličen avdio tečaj in ga objavil na virtualni učilnici Udemy. Do danes si ga je ogledalo že preko 10.000 slušateljev, ki so tečaj ocenili z visoko oceno 4,5 / 5,0.

V kolikor se nameravate v prihodnosti podati na Kickstarter ali Indiegogo, vam predlagamo spremljanje omenjenega tečaja, za začetek pa si lahko ogledate zanimiv pogovor blogerja Salvadorja Briggmana z Elijem Regaladom.

V skoraj enournem avdio posnetku boste slišali odlične informacije, s katerimi si lahko pomagate pri snovanju vaše kampanje množičnega financiranja. Izvedeli boste, kako zgraditi kvaliteten seznam email kontaktov, kako doseči in preseči zastavljeni cilj ter na kakšen način pritegniti pozornost medijev. Spoznali boste tudi skrivnostni “X faktor”, katerega poznajo le redki crowdfunding navdušenci. 

Oglejte si avdio posnetek na povezavi: Popolna strategija za uspeh na Kickstarterju >>

5 izkušenih podjetnikov, ki so v preteklih letih ustvarili ali pa pomagali pri pripravi kampanj množičnega financiranja, ki so bile izjemno uspešne, je delilo nasvete za bolj učinkovito pripravo kampanje. Preberite si njihove nasvete.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje