Izkušeni crowdfunding strokovnjaki delijo svoje nasvete

Izkušeni crowdfunding strokovnjaki delijo svoje nasvete (Vir slike: Pixabay.com)

Izkušeni crowdfunding strokovnjaki delijo svoje nasvete

Občutek uspeha pri kampanji množičnega financiranja je precej podoben tistemu, ki ga občuti zmagovalec loterije. Rezultati so namreč instantni: znesek na tekočem računu podjetja se poveča, vest o blagovni znamki se razširi in množice ljudi spoznajo produkt.
Izkušeni crowdfunding strokovnjaki delijo svoje nasvete

Izkušeni crowdfunding strokovnjaki delijo svoje nasvete (Vir slike: Pixabay.com)

A ustvariti kampanjo množičnega financiranja, ki bo uspešna, ni tako enostavno, kot se morda zdi. 5 izkušenih podjetnikov, ki so v preteklih letih ustvarili ali pa pomagali pri pripravi kampanj množičnega financiranja, ki so bile izjemno uspešne, je delilo nasvete za bolj učinkovito pripravo kampanje. Preberite si njihove nasvete.

Janielle Denier: Zbirajte kontakte mesece preden lansirate crowdfunding kampanjo

Janielle Denier, vodja strategije v podjetju Rain Factory, ima z organizacijo kampanj množičnega financiranja veliko izkušenj. Pomagala je pri izdelavi številnih Indiegogo in Kickstarter kampanj, med njimi tudi pri projektu Jibo, ki je uspešno zbral več kot 2 milijona dolarjev. Njen nasvet je naslednji: “Ko se vam porodi poslovna ideja in že pričnete z izdelavo prvega prototipa, je pravi čas, da ustvarite Facebook profil in postavite spletno stran. Na ta način skušajte zbrati čim več kontaktov interesentov, saj vam bo to v prihodnosti prišlo še kako prav.” Ni torej pomembno, ali se boste na Kickstarter ali Indiegogo podali šele čez leto dni – čimprej pričnite s širjenjem besede o vašem produktu. 

Garrett Wilson: Spoznajte svoje občinstvo in pojdite tja, kjer je najbolj prisotno 

Garrett Wilson je izvršni direktor v podjetju Catzenpup, ki je na Kickstarterju pred časom predstavilo svoj produkt, in sicer napravo, ki je zmogla avtomatično nahraniti mačke. Projekt na Kickstarterju ni uspel, saj je Catzenpup zbral zgolj 11 tisoč dolarjev od zastavljenega cilja 50 tisočih dolarjev. Wilson je prepričan, da sedaj dobro pozna vzrok: “Večina ljubiteljev živali množičnega financiranja sploh ne pozna in potencialni kupci njegovega produkta zato sploh niso mogli opaziti.” Prav zaradi tega se Wilson z ekipo danes pogosto udeležuje sejmov za ljubitelje živali ter išče nove in nove načine, kako bi lahko dosegel svojo ciljno publiko.

Catzenpup (Vir slike: Floppycats)

John August: Pripravite zgodbo, ki je zanimiva in navdušujoča

Writer Emergency Pack je na Kickstarterju veljal za najuspešnejši projekt med igralnimi kartami, dokler ga ni leta 2015 prehitela še slovitejša igra Exploding Kittens. John August je recept za uspeh našel v dobri in zanimivi zgodbi: “Bolj kot karkoli drugega se na Kickstarterju obnese dobra zgodba. Na svojo kampanjo poglejte z vidika svojih potencialnih podpornikov in jim svoj produkt zapakirajte v privlačno zgodbo, zaradi katere se vašemu produktu ne bodo mogli upreti.”

Jesse Potash: Ugotovite, kaj vaš produkt ločuje od konkurenčnih

Kot avtor kampanje zbiranja sredstev boste imeli popoln nadzor nad svojim produktom, a kako bodo potencialni podponiki sprejeli vaš produkt in vašo blagovno znamko ne bo povsem v vaših rokah. Jesse Potash, ki je na Kickstarterju predstavil projekt Trunkster, je to ugotovil tedaj, ko je mesec dni pred štartom njegove kampanje na Kickstarterju zaživel podoben, konkurenčen projekt. Mediji so nemudoma začeli primerjati oba, kar bi lahko Trunksterju močno škodilo. A Potash je vedel, kako ravnati: “Nujno je, da dobro poznate svoj produkt ter stanje na tržišču – ter to znate jasno in glasno povedati. Ker je imel Trunkster bistveno razliko od konkurentov, smo medije lahko hitro prepričali o tem, da gre za pravo inovacijo pri potovalnih kovčkih.” Projekt je na koncu zbral več kot 1 milijon dolarjev.

Trunkster (Vir slike: Kickstarter)

Ryan Grepper: Propadla crowdfunding kampanja ne pomeni, da je produkt slab

Verjetno ste že slišali za projekt The Coolest Cooler. Decembra 2013 je na Kickstarterju prvič štartal, a ni uspel doseči zastavljenega cilja v višini 125 tisoč dolarjev, že avgusta 2014 pa je podjetje z Ryanom Grepperjem na čelu popravilo napake in s projektom doseglo izjemen uspeh. Grepper je pojasnil: “Neupešen prvi projekt nam je omogočil, da smo se iz situacije ogromno naučili in novopridobljeno znanje smo uporabili pri pripravi druge kampanje. Ker smo v prvi kampanji projekt premalo medijsko izpostavili, smo to v drugem poskusu uspešno storili.” Projekt je tako tedaj zbral 13,3 milijona dolarjev, a podjetje je imelo kasneje velike težave pri uresničevanju obljub svojim podpornikom

Vir: Mashable.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki