Oregonske oblasti vzele pod drobnogled Coolest Cooler

Vsemogočne hladilne torbe Coolest Cooler, ki je leta 2014 s 13 milijoni dolarjev postala najbolj financiral projekt na Kickstarterju, mnogi podporniki še vedno niso prejeli, čeprav se prodaja v trgovinah. Pod drobnogled jo je vzela tudi oregonska oblast.
Oregonske oblasti vzele pod drobnogled Coolest Cooler

»Ne izogibamo se pošiljanju Coolest Coolerju – pošiljanja si ne moremo privoščiti, nimamo zaloge in virov, da bi zadostili vsem potrebam,« pravi Ryan Grepper, eden od snovalcev legendarne hladilne torbe (Vir slike: Kickstarter).

Ko se je Coolest Cooler leta 2014 predstavil na Kickstarterju, je postavil nov mejnik v množičnem financiranju (rekord je pozneje presegel projekt Pebble Time). Izjemna funkcionalnost in preprosta uporaba hladilne torbe, ki ima številne dodatke, med njimi najdemo tudi drobilec ledu, USB napajalnik za polnjenje mobitelov in preostalih električnih naprav, LED lučko, ki se odlično izkaže v temi, je prepričala številne podpornike – kar 63 tisoč. Ekipa, ki je stala za hladilno torbo, si je za cilj zastavila 50 tisoč dolarjev, zbrala pa več kot 13 milijonov dolarjev.

Coolest Cooler je na zalogi

Od kampanje je že več kot dve leti, a nekateri podporniki hladilne torbe še vedno niso prejeli, pa čeprav se že nekaj časa prodaja na Amazonu. Torba je znižana za več kot 50 odstotkov, z 449 na 204,95 dolarjev. Izdelek je na zalogi, je razvidno iz opisa na Amazonu.

Lahko si predstavljamo, da so podporniki, ki še niso prejeli Coolest Coolerja, razburjeni. Zanj so odšteli vsaj 165 dolarjev, zdaj pa se izdelek, ki je zaživel z njihovo pomočjo, prodaja, oni pa so ostali praznih rok.

Pod kampanjo kar 19 tisoč komentarjev

Danes je pod kampanjo že skoraj 19 tisoč komentarjev. Med njimi so tudi komentarji podpornikov, srečnežev, ki so torbo (že) prejeli. Ti so nad njo navdušeni in jo redno uporabljajo. Veliko pa je tudi takšnih, ki negodujejo nad situacijo in vneto sprašujejo, kdaj lahko torbo pričakujejo. Sprašujejo se, kaj lahko storijo, da bi jo vendarle dobili.

Podjetje iz Portlanda, ki stoji za projektom, je zdaj pod drobnogled vzelo oregonsko sodišče. Povod za to je 315 pritožb, ki so jih prejeli v lanskem letu. Ne le, da podjetje ni uspelo dostaviti obljubljenih izdelkov, podjetje se tudi ni odzvalo na njihove prošnje po vračilu denarja. Takratna pravila na Kickstarterju so predvidevala dostavo izdelka, ki ga je podpornik podprl, ali pa vračilo denarne podpore. Na žalost pa v pravilih platforme ni zapisano, v kolikšnem času naj bi se vračilo (in dostava) zgodilo.

Torbo bi morali prejeti že februarja lani

Ekipa, ki je do odmevnega uspeha prišla avgusta 2014, je podpornikom obljubila, da bo Coolest Cooler do njihovih domov prispel že februarja 2015. Avgusta lani je Ryan Grepper, eden od snovalcev legendarne hladilne torbe, sporočil, da bodo zagnali prodajo Coolest Coolerja v eni od domačih trgovskih verig. »Hitreje, kot bomo lahko umestili čim več Coolest Coolerjev v čim več trgovin, hitreje bomo ustvarjali dobiček in s tem poslali obljubljene torbe čim več podpornikom,« je Grepper zapisal v enem od komentarjev pod Kickstarter kampanjo.

Podpora vsakega Kickstarter projekta je tvegana, gre pa v tem primeru za posebno situacijo, saj se izdelek že prodaja, medtem ko se vsi podporniki še ne morejo veseliti uporabe torbe. Povsem drugače bi bilo, če Coolest Coolerja ekipa niti ne bi izdelala in ga prodajala.

Na Amazon za financiranje proizvodnje

Grepper se je podpornikom na Kickstarterju oglasil prejšnji teden. Pojasnil jim je, da njegovo podjetje nima zadostnih sredstev, da bi torbe poslalo še zadnjim podpornikom, medtem ko jim prodaja na Amazonu omogoča financiranje proizvodnje.

Na Amazonu ga prodajajo po znižani ceni, za slabih 205 dolarjev. Polna cena je 449 dolarjev. Grepper je dodal, da jim prodaja po znižani ceni ne prinaša dobička, s katerim bi lahko ustvarili zalogo. Omenil je, da so prejeli pritožbo s strani približno 200 podpornikov, medtem ko oregonske oblasti poročajo o 300.

»Kickstarter ni trgovina.«

»Ne izogibamo se pošiljanju Coolest Coolerju – pošiljanja si ne moremo privoščiti, nimamo zaloge in virov, da bi zadostili vsem potrebam,« je dodal. Opozoril je še, da Kickstarter ni trgovina.

»Podporniki morajo razumeti, da ob podpori projekta resnično pomagajo ustvariti nekaj novega – nikakor pa ne naročajo nečesa, kar že obstaja,« je zapisano v pravilih te najbolj vroče platforme za množično financiranje. Mogoči so zamiki v dostavi kot tudi spremembe, ki snovalcu projekta preprečujejo normalen zaključek kampanje. Naj dodamo, da je Kickstarter po agoniji z Coolest Coolerjem nekoliko spremenil navodila.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Preberite več >>

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Preberite več >>

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Preberite več >>

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Preberite več >>

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Preberite več >>

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje