Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Če si želite razširiti obzorja na področju trgovanja s kriptovalutami, zraven pa se še zabavati, je družabna igra Cryptomania kot nalašč za vas.
Cryptomania - igra o kriptovalutah za vso družino (Vir: Kickstarter)

Cryptomania – igra o kriptovalutah za vso družino (Vir: Kickstarter)

Te dni slovenska podjetniška ekipa Wololo zbira sredstva za zagon projekta Cryptomania. Kampanja je predstavljena na platformi za množično financiranje Kickstarter in se bo zaključila 18. novembra. Cilj ekipe je zbrati 120.000 dolarjev oziroma 104.000 evrov.

Poučna družabna igra za vse generacije

Cryptomania je zabavna, nepredvidljiva in poučna družabna igra, ki povezuje prijatelje in družine. Po nekaterih elementih spominja na Monopoli. Igralec lahko z metom kocke pristane na različnih poljih kot so rudarski bazeni, elektrarne in borze. Če npr. pristane na elektrarni, se lahko odloči za njen nakup in od soigralcev začne pobirati provizijo.

Kako se bo igra razpletla za posameznega igralca, je odvisno tako od sreče kot od premišljenosti odločitev, ki jih je ta sprejemal tekom igre. Med igro na udeležence ves čas prežijo številne nevarnosti kot so zaprtje borze, napadi hekerjev ali nenaden padec vrednosti bitcoina.

Igra je zasnovana zelo realistično. Igralci skozi zabavo spoznajo, katere so prednosti, ki jih prinaša trgovanje s kriptovalutami, seznani pa se tudi z njenimi nevarnostmi. Na koncu zmaga tisti, ki je skozi igro pridobil največ kriptovalut oz. protivrednosti v njih.

Projekt lahko podprete tukaj >>

Kako se je porodila ideja?

Ideja se je utrnila bratoma Boštjanu in Robertu Fekonji, ki sta oba po poklicu grafična oblikovalca. Področje kriptovalut ju je že dlje časa zelo zanimalo, zato sta se o njem podrobno podučila.

Kmalu so se z vprašanji, vezanimi na kriptovalute, nanju začeli obračati prijatelji in sorodniki. Velikokrat sta težko našla enostavno razlago, ki bi jo razumeli vsi. Zato sta se odločila zasnovati koncept, ki bo blizu povprečnemu človeku, ki se na kriptovalute ne spozna. Tako je nastala ideja o Cryptomanii.

Kdo stoji za projektom

Poleg Boštjana in Roberta Fekonje so v ekipi še Jan Kukovič (zadolžen za dnevno poslovanje podjetja), Robert Bohinc (skrbi za kreativni aspekt in oglaševanje), Jan Friderik Grant (ukvarja se z odnosi z javnostjo) in Melane Cesnik Ristic (področje marketinga).

Kdo lahko igra Cryptomanio?

Igra je primerna za vse, ki so starejši od 8 let. Lahko jo igra 2-6 igralcev naenkrat. Čas trajanja ene partije je med 1 in 4 urami. Kljub temu, da se v sklopu igre obravnava kriptovalute in poslovanje z njimi, pa za udeležbo ni potrebno nobeno predznanje s tega področja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt LayOn travel pad. Gre za idealen pripomoček za popotnike, ki se lahko uporablja kot ležalka ali vzglavnik. Preberite več >>

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Na slovenski platformi za množično financiranje Adrifund lahko podprete kampanjo za projekt EDINA. Gre za okolju prijazno nagrobno svečo, ki jo je možno v celoti reciklirati. Za njeno izdelavo bodo uporabljeni naravni materiali, ki so proizvedeni izključno v Sloveniji. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Puffers

Slovenski projekt na Kickstarterju: Puffers

Na Kickstarterju lahko podprete še en slovenski projekt; Puffers. Gre za prvo napihljivo majico na svetu, ki vas bo med ukvarjanjem z vodnimi športi učinkovito ščitila pred hladno vodo in škodljivimi sončnimi žarki. Preberite več >>

Projekt na Adrifundu: GT collection moških ur in nakita

Projekt na Adrifundu: GT collection moških ur in nakita

Na slovenski platformi za množično financiranje Adrifund se predstavlja "GT collection moških ur in designerskega nakita". Ustanovitelj blagovne znamke, Gašper Tratnik, namerava z zbranim zneskom širiti prepoznavnost blagovne znamke. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – spoznajte Bixie!

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – spoznajte Bixie!

Te dni lahko na Kickstarterju podprete slovenski projekt Bixie. To je lesen poganjalec minimalističnega designa namenjen otrokom do 4. leta starosti. Izdelek je izdelan iz naravnih materialov, zato je prijazen do okolja. Preberite več >>

Oznake: , ,