
Lani je na Kickstarterju prah dvigal projekt krompirjeve solate (Vir slike: Kickstarter)
Pri spletnem portalu VentureBeat so poiskali in izpostavili nekaj takšnih projektov, saj se tudi iz tovrstnih podjetniških poskusov lahko naučimo marsičesa novega. Predvsem pa ugotovimo, kakšne poslovne zamisli skoraj zagotovo ne prepričajo tržišča.
Varnostni zaboj za zadek terenskega vozila
Ryan Helvie je v začetku septembra na Kickstarterju predstavil projekt, v okviru katerega je javnosti predstavil svojo zamisel o velikem in težkem zaboju, ki se ga namesti na zadnji del terenskega vozila, vanj pa uporabnik lahko naloži različne stvari v skupni teži do 450 kilogramov.
V tridesetih dneh trajanja crowdfunding kampanje mu je uspelo prepričati le dva podpornika, ki sta mu ponudila 106 dolarjev podpore v zameno za majico in plakat, a do željenih 10.000 dolarjev mu je zmanjkalo še precej.
Povezava do kampanje na Kickstarterju >>
Pametna steklenica HidrateMe
Letošnjega junija se je na Kickstarterju predstavila tudi pametna steklenica HidrateMe, ki človeka ob pomoči mobilne aplikacije spodbuja k večji vsakodnevni konzumaciji vode. Toda projekt je pri marsikateremu poznavalcu sprožil neodobravanje, saj se je na tej platformi za množično financiranje znašel kljub temu, da so pred njim sredstva zbirali že nekateri zelo podobni projekti, kot so na primer Fluid, Trago, Vessyl in Seed. Ne glede na to dejstvo, pa se je projekt na Kickstarterju obnesel odlično, saj je zbral več kot 627 tisoč dolarjev podpore.
Povezava do kampanje na Kickstarterju >>
Poskus poleta z motorjem nad Grand Canyonom
Kot je v predstavitvi svojega projekta zagotavljal Ryan Inglett, ta 21-letni navdušenec nad motociklizmom sploh še nikoli ni poizkusil voziti motorja, kljub temu pa je bil v zameno za denarna sredstva, potrebna za nakup motorja ter vse potrebne opreme, pripravljen preskočiti Grand Canyon. In to brez kakršnekoli pomoči strokovnjakov! Kickstarter je seveda njegov projekt hitro prekinil, saj se izziv za mladeniča najverjetneje ne bi končal dobro. Zbiral je 500 tisoč dolarjev.
Povezava do kampanje na Kickstarterju >>
Mobilna aplikacija za nadzorovanje hčerkinih zmenkov
Joe L. Scott se je na Kickstarter obrnil z željo po 150 tisočih dolarjih, ki jih je potreboval za izdelavo mobilne aplikacije, s pomočjo katere bi lahko starši nadzorovali zmenkarije svojih hčerk. Projekt na Kickstarterju ni bil dobro sprejet, saj sta ga podprli le 2 osebi, ki sta skupno odšteli 2 dolarja. Morda je k temu botrovalo tudi dejstvo, da je Scott pri oblikovanju svoje spletne kampanje uporabil slikovni material zelo slabe kvalitete, ki gotovo ni pritegnil novih podpornikov (glej sliko spodaj).
Povezava do kampanje na Kickstarterju >>
Kapa, ki nudi zaščito pred sevanjem
V času, ko smo ljudje čedalje bolj izpostavljeni elektromagnetnim valovanjem, povzročenih s strani mobilnikov, wi-fi oddajnikov, mikrovalovk in podobne tehnologije, se povečuje tudi strah pred morebitnimi škodljivimi posledicami, ki jih tovrstne naprave povzročajo.
Ekipa iz podjetja Shield Apparel je prav zaradi takšnega strahu izdelala kapo, ki nudi ustrezno zaščito človekovim možganom. Projekt je trenutno na Kickstarterju še aktualen, do zastavljenega cilja v višini 13 tisoč britanskih funtov pa ekipi manjka le še dober tisočak.
Povezava do kampanje na Kickstarterju >>
Verjetno je zgodba, ki se je leta 2014 predstavila na Kickstarterju, še vedno ena najbolj odmevnih zgodb te crowdfunding platforme. Ne pametni sistemi in pripomočki, ki nam lajšajo življenje in dvigajo njegovo kakovost, temveč krompirjeva solata, ki morda sploh ne bo okusna >>
Vir: VentureBeat