Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom.
Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Rok Starič po uspešni kampanji na Kickstarterju svoje arašidovo maslo ponuja tudi pri večjih trgovcih (Vir slike: Rok´s peanut butter).

Podpornikom, vseh je bilo kar 232, ki so prihajali iz vseh koncev sveta, je svoje naravno arašidovo maslo seveda že dostavil. Bil je pravzaprav eden redkih Slovencev, ki se pri planiranju dostave ob kampanjah na platformah za množično financiranje, ni uštel. Za nagrade je takrat porabil okoli 120 kilogramov arašidov. »Ko pogledamo nazaj, se nam je ta količina zdela zelo velika,« se spominja lanskega poletja, ko je pripravljal lončke za podpornike. Več zanimivosti o Staričevi Kickstarter kampanji lahko preberete v članku Kickstarter Roku postregel s številnimi presenečenji.

Proizvodnja kljub izjemnim količinam poteka nemoteno

Danes je količina, ki jo mesečno zmelje ob pomoči družine in prijateljev, ti so postali že »pravi specialisti«, neprimerljivo višja. Ob današnjih naročilih velikih trgovcev mesečno porabijo več kot tono arašidov, kljub temu pa proizvodnja poteka nemoteno. A so morali za to optimizirati proces priprave in polnjenja arašidovega masla.

Za lažjo predstavo – za 300-gramski kozarček Rok´s arašidovega masla v povprečju porabijo 310 gramov arašidov. Nekaj ga ostane v mlinčku, del pa ga namenijo za preverjanje kakovosti produkta. Zgodbo nastanka Rokovega arašidovega masla smo predstavili v članku Slovensko arašidovo maslo gre na Kickstarter.

Proizvodnjo so zaradi logistike preselili v Domžale, kjer maslo nastaja v specializirani kuhinji, ki jim omogoča, da produkt dosega higienske standarde. »Trenutno nam mlinček, za katerega smo zbirali sredstva prek Kickstarterja, odlično služi. Zaradi velikega povpraševanja pa se zna zgoditi, da ga bomo v prihodnje nadgradili z večjim, zmogljivejšim mlinčkom,« starega pa bodo uporabili za razvoj novih okusov in produktov.

Rok bo o svoji zgodbi govoril na brezplačnem dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Potencial je na Balkanu

Povpraševanje je izredno, pravi. Izpostavlja primer, ko je prejel klic večjega trgovca pri nas, katerega prodajne police je manj kot 24 ur pred klicem dodobra napolnil.

»Sprva sem malo prestrašeno dvignil telefon, saj sem mislil, da so nastale kakšne težave. Pozneje pa mi je prijazni glas na drugi strani telefona hitro povedal, da so navdušeni nad odzivom kupcev in si želijo nadaljnjega sodelovanja,« pravi Domžalčan, sicer tudi vidni član slovenske zasedbe platforme Conda, ki je namenjena množičnemu investiranju. Mimogrede, zaloge so pošle v manj kot 24 urah v več kot 70 poslovalnicah tega trgovca.

Pozitivne odzive je prejel tudi iz tujine, kjer se mu odpira kar nekaj možnosti: »Zanimanje prihaja iz Avstrije, redno ga dostavljamo tudi v Srbijo. Ogromno potenciala vidim tudi v prodoru blagovne znamke na balkanski trg

Se bomo mastili z maslom iz slovenskih arašidov?

Veliko pozornosti ta trenutek namenjajo sodelovanju s spletno trgovino Foodko, saj menijo, da bo spletna prodaja tudi v prihodnosti rasla, občasno pa ga premami misel, da bi se v prihodnosti lahko »mastili s prvim arašidovim maslom iz slovenskih arašidov«. Za zdaj se je še otepa, saj so arašidi za gojenje in obiranje zahtevni ter potrebujejo ogromno pozornosti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Preberite več >>

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Preberite več >>

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Preberite več >>

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Preberite več >>

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Preberite več >>

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje