Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom.
Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Rok Starič po uspešni kampanji na Kickstarterju svoje arašidovo maslo ponuja tudi pri večjih trgovcih (Vir slike: Rok´s peanut butter).

Podpornikom, vseh je bilo kar 232, ki so prihajali iz vseh koncev sveta, je svoje naravno arašidovo maslo seveda že dostavil. Bil je pravzaprav eden redkih Slovencev, ki se pri planiranju dostave ob kampanjah na platformah za množično financiranje, ni uštel. Za nagrade je takrat porabil okoli 120 kilogramov arašidov. »Ko pogledamo nazaj, se nam je ta količina zdela zelo velika,« se spominja lanskega poletja, ko je pripravljal lončke za podpornike. Več zanimivosti o Staričevi Kickstarter kampanji lahko preberete v članku Kickstarter Roku postregel s številnimi presenečenji.

Proizvodnja kljub izjemnim količinam poteka nemoteno

Danes je količina, ki jo mesečno zmelje ob pomoči družine in prijateljev, ti so postali že »pravi specialisti«, neprimerljivo višja. Ob današnjih naročilih velikih trgovcev mesečno porabijo več kot tono arašidov, kljub temu pa proizvodnja poteka nemoteno. A so morali za to optimizirati proces priprave in polnjenja arašidovega masla.

Za lažjo predstavo – za 300-gramski kozarček Rok´s arašidovega masla v povprečju porabijo 310 gramov arašidov. Nekaj ga ostane v mlinčku, del pa ga namenijo za preverjanje kakovosti produkta. Zgodbo nastanka Rokovega arašidovega masla smo predstavili v članku Slovensko arašidovo maslo gre na Kickstarter.

Proizvodnjo so zaradi logistike preselili v Domžale, kjer maslo nastaja v specializirani kuhinji, ki jim omogoča, da produkt dosega higienske standarde. »Trenutno nam mlinček, za katerega smo zbirali sredstva prek Kickstarterja, odlično služi. Zaradi velikega povpraševanja pa se zna zgoditi, da ga bomo v prihodnje nadgradili z večjim, zmogljivejšim mlinčkom,« starega pa bodo uporabili za razvoj novih okusov in produktov.

Rok bo o svoji zgodbi govoril na brezplačnem dogodku Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Potencial je na Balkanu

Povpraševanje je izredno, pravi. Izpostavlja primer, ko je prejel klic večjega trgovca pri nas, katerega prodajne police je manj kot 24 ur pred klicem dodobra napolnil.

»Sprva sem malo prestrašeno dvignil telefon, saj sem mislil, da so nastale kakšne težave. Pozneje pa mi je prijazni glas na drugi strani telefona hitro povedal, da so navdušeni nad odzivom kupcev in si želijo nadaljnjega sodelovanja,« pravi Domžalčan, sicer tudi vidni član slovenske zasedbe platforme Conda, ki je namenjena množičnemu investiranju. Mimogrede, zaloge so pošle v manj kot 24 urah v več kot 70 poslovalnicah tega trgovca.

Pozitivne odzive je prejel tudi iz tujine, kjer se mu odpira kar nekaj možnosti: »Zanimanje prihaja iz Avstrije, redno ga dostavljamo tudi v Srbijo. Ogromno potenciala vidim tudi v prodoru blagovne znamke na balkanski trg

Se bomo mastili z maslom iz slovenskih arašidov?

Veliko pozornosti ta trenutek namenjajo sodelovanju s spletno trgovino Foodko, saj menijo, da bo spletna prodaja tudi v prihodnosti rasla, občasno pa ga premami misel, da bi se v prihodnosti lahko »mastili s prvim arašidovim maslom iz slovenskih arašidov«. Za zdaj se je še otepa, saj so arašidi za gojenje in obiranje zahtevni ter potrebujejo ogromno pozornosti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Oznake: , , , ,