Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev.
Global Music Village zasedba

Global Music Village po sredstva na Kickstarter. (Vir slike: [TriO])

[TriO] – flavta, rog, klavir sestavljajo Nikolina Kovač Juvan, Robert Petrič in Lovorka Nemeš Dular. Ker je izvirnih del za zasedbo, kot je njihova, zelo malo, so oblikovali projekt Globalna glasbena vas (angl. Global Music Village).

Cilj projekta je obogatiti repertoar za tovrstne zasedbe z novimi skladbami avtorjev s celega sveta. Skladatelji so nad to novo odkrito kombinacijo zvočnih barv navdušeni, zato so se pobudniki projekta podali na Kickstarter s kampanjo za množično financiranje.

Pomanjkanje repertoarja

»Predstavljajte si, da berete knjigo o zgodovini glasbe, ki se osredotoča na kampanjo, katere cilj je zapolnitev luknje v repertoarju klasične glasbe … Zdaj je čas, da se nam pridružite in postanete del nečesa novega!« so zapisali pobudniki projekta na strani svoje Kickstarter kampanje.

Čeprav so flavta, rog in klavir tradicionalni klasični inštrumenti, je njihova združitev v zasedbo manj pogosta. Glasba, ki jo ustvarja takšna zasedba, lahko izraža in vzbuja različna občutja in čustva – od subtilne, nežne melodije do vulkanske moči, od čistega otroškega veselja do globoke žalosti.

Celoten opus klasične glasbe vsebuje le malo izvirnih skladb za takšen trio. V okviru projekta Global Music Village njegovi pobudniki tako iščejo skladatelje, ki želijo ustvarjati glasbo za takšne zasedbe.

Člani zasedbe [TriO] želijo s projektom zbrati glasbo z vsega sveta in tako oblikovati globalno glasbeno vas. Ker je skladanje delo, morajo biti skladatelji za svoje ustvarjanje ustrezno plačani. Za to bodo pobudniki projekta poskrbeli s pomočjo zbranih sredstev.

Global Music Village krog

Krog “popolnih petin”. (Vir slike: [TriO])

Zakaj Global Music Village?

  1. Vsakdo pridobi: skladatelji, producenti, glasbeniki, glasbena zgodovina in seveda ljubitelji glasbe.
  2. Poslušalci imajo redko priložnost prevzeti aktivno vlogo in neposredno vplivati na nastanek novih del.
  3. Prijatelju, ljubljeni osebi ali svojemu bližnjemu lahko zagotovite edinstveno darilo. Naročite lahko celo unikatno, vam posvečeno izvedbo skladbe.
  4. S pomočjo te kampanje lahko [TriO] – flavta, rog in klavir izda prvi dvojni album, hkrati pa ima v prihodnosti odprto možnost promoviranja novih del.

Predstavitev projekta Global Music Village si lahko ogledate tudi na spodnji povezavi.

Razrez stroškov

V svoji kampanji na platformi za množično financiranje Kickstarter pobudniki projekta Global Music Village želijo zbrati 11 tisoč dolarjev.

Za vse podpornike so pripravili tudi naslednji razrez stroškov snemanja glasbenega albuma z novimi skladbami.

Global Music Village razrez

Razrez stroškov. (Vir slike: [TriO])

Kako lahko podprete projekt?

Projekt Global Music Village lahko do 25. novembra 2017 podprete z izbiro nagrade v okviru Kickstarter kampanje.

Za 10 dolarjev boste prejeli digitalno verzijo prvega albuma zasedbe [TriO]. Odločite se lahko tudi za video klepet oziroma učno uro s člani zasedbe.

Nagrade za višje zneske vključujejo tudi izbor naslova in stila skladbe, ki jo bodo posneli člani zasedbe, in zasebni koncert ansambla [TriO]. Seznam vseh nagrad je na voljo na strani Kickstarter kampanje projekta Global Music Village.

Pobudniki projekta svojim podpornikom sporočajo: »Skupaj ustvarimo nekaj večnega – in postanimo del zgodovine klasične glasbe.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje