GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow.
GlowBow cover

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi. (Vir slike: Martin’O)

Mladi podjetniki Martin Oblak, Žan Košir in Mark Andoljšek Poljka so radi urejeni, ker vedo, da obleka naredi človeka. Ker pa se radi tudi zabavajo in obiskujejo diskoteke, so oblikovali edinstven eleganten izdelek, ki ga lahko nosijo tako na pomembnem sestanku kot tudi na večerni sproščeni zabavi.

Kaj so storili? Lesenemu metuljčku, kakršnih je na trgu že veliko, so dodali moderen videz in dodano vrednost ter ga poimenovali GlowBow. S svojo kreacijo, ki so jo opazili tudi manekeni in modni blogerji, se sedaj podajajo na platformo za množično financiranje Kickstarter.

GlowBow podnevi

GlowBow podnevi. (Vir slike: Martin’O)

Kaj je GlowBow?

GlowBow je lesen metuljček, ki je obrobljen s posebnim premazom, ki se sveti pod ultravijolično svetlobo. Namenjen je predvsem moškim, ki so radi urejeni, hkrati pa si želijo tudi izstopati.

Člani ekipe so tako »prej nekoliko hipsterski produkt« spremenili v »izdelek, ki se ga ne bi sramovali niti v svetu mode in estrade«. Z drugačnim dizajnom in ročno izdelavo so izdelek pripeljali »do luksuznega nivoja«, kamor uvrščajo tudi svojo blagovno znamko Martin’O.

GlowBow tehnične podrobnosti

Tehnične podrobnosti metuljčka GlowBow. (Vir slike: Martin’O)

Osem različnih metuljčkov

V okviru kampanje na platformi Kickstarter je na voljo osem različnih metuljčkov. »Izbirate lahko med klasično elegantno obliko in drugo, ki je narejena za malo bolj drzne,« so zapisali. »Obe obliki lahko izberete v svetlem ali temnem odtenku kakovostnega lesa. Zažarite pa lahko v rdeči in modri barvi.«

GlowBow kolekcija

Kolekcija lesenih metuljčkov GlowBow. (Vir slike: Martin’O)

Kampanja za množično financiranje

Pred nekaj dnevi so mladi podjetniki zagnali kampanjo za množično financiranje na platformi Kickstarter. S kampanjo, ki se bo končala 22. decembra 2017, želijo zbrati tri tisoč dolarjev.

Za svoje podpornike so seveda pripravili različne nagrade. Za 25 dolarjev boste dobili poseben podstavek za kozarec, ki se sveti pod ultravijolično svetlobo. Svoj GlowBow si lahko v posebni »early bird« ponudbi zagotovite za 59 dolarjev, shranili pa ga boste lahko v lični usnjeni škatli. Za leseni metuljček v posebni leseni škatli z ultravijolično lučko boste odšteli 119 dolarjev.

Ustvarjalci kampanje ponujajo tudi komplete več metuljčkov, da ne boste zažareli samo vi, ampak tudi vaši prijatelji. Pripravili pa so tudi posebno ponudbo za vse, ki želite prejeti svoj GlowBow še pred božičem. Vsi ostali naj bi svoje metuljčke prejeli aprila 2018.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje