GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow.
GlowBow cover

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi. (Vir slike: Martin’O)

Mladi podjetniki Martin Oblak, Žan Košir in Mark Andoljšek Poljka so radi urejeni, ker vedo, da obleka naredi človeka. Ker pa se radi tudi zabavajo in obiskujejo diskoteke, so oblikovali edinstven eleganten izdelek, ki ga lahko nosijo tako na pomembnem sestanku kot tudi na večerni sproščeni zabavi.

Kaj so storili? Lesenemu metuljčku, kakršnih je na trgu že veliko, so dodali moderen videz in dodano vrednost ter ga poimenovali GlowBow. S svojo kreacijo, ki so jo opazili tudi manekeni in modni blogerji, se sedaj podajajo na platformo za množično financiranje Kickstarter.

GlowBow podnevi

GlowBow podnevi. (Vir slike: Martin’O)

Kaj je GlowBow?

GlowBow je lesen metuljček, ki je obrobljen s posebnim premazom, ki se sveti pod ultravijolično svetlobo. Namenjen je predvsem moškim, ki so radi urejeni, hkrati pa si želijo tudi izstopati.

Člani ekipe so tako »prej nekoliko hipsterski produkt« spremenili v »izdelek, ki se ga ne bi sramovali niti v svetu mode in estrade«. Z drugačnim dizajnom in ročno izdelavo so izdelek pripeljali »do luksuznega nivoja«, kamor uvrščajo tudi svojo blagovno znamko Martin’O.

GlowBow tehnične podrobnosti

Tehnične podrobnosti metuljčka GlowBow. (Vir slike: Martin’O)

Osem različnih metuljčkov

V okviru kampanje na platformi Kickstarter je na voljo osem različnih metuljčkov. »Izbirate lahko med klasično elegantno obliko in drugo, ki je narejena za malo bolj drzne,« so zapisali. »Obe obliki lahko izberete v svetlem ali temnem odtenku kakovostnega lesa. Zažarite pa lahko v rdeči in modri barvi.«

GlowBow kolekcija

Kolekcija lesenih metuljčkov GlowBow. (Vir slike: Martin’O)

Kampanja za množično financiranje

Pred nekaj dnevi so mladi podjetniki zagnali kampanjo za množično financiranje na platformi Kickstarter. S kampanjo, ki se bo končala 22. decembra 2017, želijo zbrati tri tisoč dolarjev.

Za svoje podpornike so seveda pripravili različne nagrade. Za 25 dolarjev boste dobili poseben podstavek za kozarec, ki se sveti pod ultravijolično svetlobo. Svoj GlowBow si lahko v posebni »early bird« ponudbi zagotovite za 59 dolarjev, shranili pa ga boste lahko v lični usnjeni škatli. Za leseni metuljček v posebni leseni škatli z ultravijolično lučko boste odšteli 119 dolarjev.

Ustvarjalci kampanje ponujajo tudi komplete več metuljčkov, da ne boste zažareli samo vi, ampak tudi vaši prijatelji. Pripravili pa so tudi posebno ponudbo za vse, ki želite prejeti svoj GlowBow še pred božičem. Vsi ostali naj bi svoje metuljčke prejeli aprila 2018.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Te dni na Kickstarterju poteka slovenska kampanja za projekt YELKA. Gre za inovativno božično jelko, ki jo lahko uporabljate leta in leta. Izdelana je iz slovenskega lesa. Preberite več >>

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Slovenski projekt Organicer je pametni rokovnik, ki omogoča pretvorbo fizičnih zapiskov v digitalno obliko. S tem uporabnikom olajša organizacijo časa. Kampanja je postavljen cilj dosegla že v 10 dneh. Preberite več >>

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Če si želite razširiti obzorja na področju trgovanja s kriptovalutami, zraven pa se še zabavati, je družabna igra Cryptomania kot nalašč za vas. Preberite več >>

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

Imate težave z odmiranjem rož? Pametni opomnik za zalivanje rastlin PlantRay, ki so ga razvili slovenski inovatorji, bo poskrbel, da vaše rože ne bodo nikoli več uvenele. Preberite več >>

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Slovenski projekt "I AM PANDA" začenja svojo pot na Kickstarterju. S svojo humanitarno in ekološko noto želita mlada slovenska podjetnika Klemen Puh in Rok Setnikar v svet krutega kapitalizma vnesti vsaj malo sočutja. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje