GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow.
GlowBow cover

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi. (Vir slike: Martin’O)

Mladi podjetniki Martin Oblak, Žan Košir in Mark Andoljšek Poljka so radi urejeni, ker vedo, da obleka naredi človeka. Ker pa se radi tudi zabavajo in obiskujejo diskoteke, so oblikovali edinstven eleganten izdelek, ki ga lahko nosijo tako na pomembnem sestanku kot tudi na večerni sproščeni zabavi.

Kaj so storili? Lesenemu metuljčku, kakršnih je na trgu že veliko, so dodali moderen videz in dodano vrednost ter ga poimenovali GlowBow. S svojo kreacijo, ki so jo opazili tudi manekeni in modni blogerji, se sedaj podajajo na platformo za množično financiranje Kickstarter.

GlowBow podnevi

GlowBow podnevi. (Vir slike: Martin’O)

Kaj je GlowBow?

GlowBow je lesen metuljček, ki je obrobljen s posebnim premazom, ki se sveti pod ultravijolično svetlobo. Namenjen je predvsem moškim, ki so radi urejeni, hkrati pa si želijo tudi izstopati.

Člani ekipe so tako »prej nekoliko hipsterski produkt« spremenili v »izdelek, ki se ga ne bi sramovali niti v svetu mode in estrade«. Z drugačnim dizajnom in ročno izdelavo so izdelek pripeljali »do luksuznega nivoja«, kamor uvrščajo tudi svojo blagovno znamko Martin’O.

GlowBow tehnične podrobnosti

Tehnične podrobnosti metuljčka GlowBow. (Vir slike: Martin’O)

Osem različnih metuljčkov

V okviru kampanje na platformi Kickstarter je na voljo osem različnih metuljčkov. »Izbirate lahko med klasično elegantno obliko in drugo, ki je narejena za malo bolj drzne,« so zapisali. »Obe obliki lahko izberete v svetlem ali temnem odtenku kakovostnega lesa. Zažarite pa lahko v rdeči in modri barvi.«

GlowBow kolekcija

Kolekcija lesenih metuljčkov GlowBow. (Vir slike: Martin’O)

Kampanja za množično financiranje

Pred nekaj dnevi so mladi podjetniki zagnali kampanjo za množično financiranje na platformi Kickstarter. S kampanjo, ki se bo končala 22. decembra 2017, želijo zbrati tri tisoč dolarjev.

Za svoje podpornike so seveda pripravili različne nagrade. Za 25 dolarjev boste dobili poseben podstavek za kozarec, ki se sveti pod ultravijolično svetlobo. Svoj GlowBow si lahko v posebni »early bird« ponudbi zagotovite za 59 dolarjev, shranili pa ga boste lahko v lični usnjeni škatli. Za leseni metuljček v posebni leseni škatli z ultravijolično lučko boste odšteli 119 dolarjev.

Ustvarjalci kampanje ponujajo tudi komplete več metuljčkov, da ne boste zažareli samo vi, ampak tudi vaši prijatelji. Pripravili pa so tudi posebno ponudbo za vse, ki želite prejeti svoj GlowBow še pred božičem. Vsi ostali naj bi svoje metuljčke prejeli aprila 2018.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Slovenski projekt na Kickstarterju: inform8r

Slovenski projekt na Kickstarterju: inform8r

Na Kickstarterju se predstavlja kampanja za projekt inform8r. Gre za aplikacijo, ki omogoča ustvarjanje skupin ljudi in komuniciranje z njimi prek sporočil glede določene tematike. Pri tem se ni treba posluževati rabe socialnih omrežij, ki nam jemljejo veliko dragocenega časa. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Knjiga s tradicionalnimi slovenskimi recepti

Slovenski projekt na Kickstarterju: Knjiga s tradicionalnimi slovenskimi recepti

Na Kickstarterju se te dni predstavlja slovenski projekt Cook Eat Slovenia. Gre za kuharsko knjigo, v kateri so zbrani tradicionalni slovenski recepti. Kampanja je le v nekaj dneh dosegla finančni cilj - 5.000 dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: ergonomska podpora za roko Mouzen

Slovenski projekt na Kickstarterju: ergonomska podpora za roko Mouzen

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Gre za Mouzen, ergonomsko podlago za roko, ki vam bo olajšala delo pred računalnikom. Poskrbi za optimalno pozicijo vaše roke, odlikuje pa jo tudi lep design. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Aliumi Bow tie

Slovenski projekt na Kickstarterju: Aliumi Bow tie

Na Kickstarterju se te dni predstavlja projekt Aliumi Bow tie. Gre za produkt elegantnega videza in praktične uporabe: kovinski metuljček, s katerim lahko odprete steklenico piva! Preberite več >>

Sweet saddle – sedež za kolo z možnostjo toplotne regulacije

Sweet saddle – sedež za kolo z možnostjo toplotne regulacije

Na Kickstarterju se te dni predstavlja še en slovenski projekt. Sweet saddle, kot so ga poimenovali, je sedež za na kolo, ki ga je možno segreti ali ohladiti na želeno temperaturo. Preberite več >>

Infinity PAD: slovenski projekt na Kickstarterju

Infinity PAD: slovenski projekt na Kickstarterju

Na Kickstarterju lahko te dni podprete slovenski projekt Infinity PAD. Alojz Blažič je zasnoval posebno blazino, ki omogoča pravilno držo hrbtenice, s čimer lahko posameznik veliko naredi za izboljšanje svojega zdravstvenega stanja. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Storyteller Fountain pen

Slovenski projekt na Kickstarterju: Storyteller Fountain pen

Na Kickstarterju se te dni predstavlja slovenski projekt Storyteller Fountain pen. Gre za že skoraj pozabljen pripomoček za pisanje na roke, nalivno pero, ki je izdelano s sodobno tehnologijo 3D tiska. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje