GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow.
GlowBow cover

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi. (Vir slike: Martin’O)

Mladi podjetniki Martin Oblak, Žan Košir in Mark Andoljšek Poljka so radi urejeni, ker vedo, da obleka naredi človeka. Ker pa se radi tudi zabavajo in obiskujejo diskoteke, so oblikovali edinstven eleganten izdelek, ki ga lahko nosijo tako na pomembnem sestanku kot tudi na večerni sproščeni zabavi.

Kaj so storili? Lesenemu metuljčku, kakršnih je na trgu že veliko, so dodali moderen videz in dodano vrednost ter ga poimenovali GlowBow. S svojo kreacijo, ki so jo opazili tudi manekeni in modni blogerji, se sedaj podajajo na platformo za množično financiranje Kickstarter.

GlowBow podnevi

GlowBow podnevi. (Vir slike: Martin’O)

Kaj je GlowBow?

GlowBow je lesen metuljček, ki je obrobljen s posebnim premazom, ki se sveti pod ultravijolično svetlobo. Namenjen je predvsem moškim, ki so radi urejeni, hkrati pa si želijo tudi izstopati.

Člani ekipe so tako »prej nekoliko hipsterski produkt« spremenili v »izdelek, ki se ga ne bi sramovali niti v svetu mode in estrade«. Z drugačnim dizajnom in ročno izdelavo so izdelek pripeljali »do luksuznega nivoja«, kamor uvrščajo tudi svojo blagovno znamko Martin’O.

GlowBow tehnične podrobnosti

Tehnične podrobnosti metuljčka GlowBow. (Vir slike: Martin’O)

Osem različnih metuljčkov

V okviru kampanje na platformi Kickstarter je na voljo osem različnih metuljčkov. »Izbirate lahko med klasično elegantno obliko in drugo, ki je narejena za malo bolj drzne,« so zapisali. »Obe obliki lahko izberete v svetlem ali temnem odtenku kakovostnega lesa. Zažarite pa lahko v rdeči in modri barvi.«

GlowBow kolekcija

Kolekcija lesenih metuljčkov GlowBow. (Vir slike: Martin’O)

Kampanja za množično financiranje

Pred nekaj dnevi so mladi podjetniki zagnali kampanjo za množično financiranje na platformi Kickstarter. S kampanjo, ki se bo končala 22. decembra 2017, želijo zbrati tri tisoč dolarjev.

Za svoje podpornike so seveda pripravili različne nagrade. Za 25 dolarjev boste dobili poseben podstavek za kozarec, ki se sveti pod ultravijolično svetlobo. Svoj GlowBow si lahko v posebni »early bird« ponudbi zagotovite za 59 dolarjev, shranili pa ga boste lahko v lični usnjeni škatli. Za leseni metuljček v posebni leseni škatli z ultravijolično lučko boste odšteli 119 dolarjev.

Ustvarjalci kampanje ponujajo tudi komplete več metuljčkov, da ne boste zažareli samo vi, ampak tudi vaši prijatelji. Pripravili pa so tudi posebno ponudbo za vse, ki želite prejeti svoj GlowBow še pred božičem. Vsi ostali naj bi svoje metuljčke prejeli aprila 2018.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>


Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje