
Koliko je Google odštel za FameBit, ni znano (Vir slike: FameBit).
FameBit je portal, ki je na voljo vsem YouTubovcem, ki imajo na različnih družabnih omrežjih vsaj 5 tisoč sledilcev. Ko zberejo zadostno število sledilcev, lahko v svoje video vsebine vnesejo produkte in ustvarijo posebne promocijske ponudbe za svoje sponzorje. Ponuja se kot preprosta pot, ki jo mora podjetje opraviti, da eden od YouTube vplivnežev izpostavi produkt v svojih video vsebinah.
Eden od glavnih igralcev med marketinškimi podjetji
Koliko je Google odštel za FameBit, ni znano. 18-članska ekipa FameBit bo tudi pod okriljem Googla delovala samostojno in imela proste roke za povezovanje z blagovnimi znamkami kot tudi z marketinškimi agencijami, poudarja Google. FameBit video industrija smatra za eno od glavnih igralcev med marketinškimi podjetji, ki so večinoma locirana v Los Angelesu.
Del FameBitove zgodbe tudi Sony in Adidas
Startup, ki je zaživel leta 2013, je ustvaril več kot 25 tisoč video vsebin, prilagojenih za blagovne znamke, med njimi tudi za podjetja, kot so Marvel Entertainment, Paramount Pictures, Sony in Adidas. Skupno več kot 2 milijard minut materiala. Kot pravita David Kierzkowski in Agnes Kozera, soustanovitelja startupa, podjetje vzame 10 odstotkov video ustvarjalcem, enak odstotek tudi oglaševalcem.
Lahko Google prekosi Facebook?
YouTube je sicer že v preteklosti pomagal povezovati podjetja in ustvarjalce video vsebin, katerih stil bi lahko podjetja uvrstila v svoje oglaševalske načrte. Zdaj, s FameBitom jih bo povezoval še lažje, pri tem pa ustvarjal še dodatne prihodke. Sodelovanje med YouTubom in FameBitom pa bo, tako meni Google, prineslo koristi tudi ustvarjalcem video vsebin, in sicer v povečanju prihodkov od ogledanih video vsebin. Prav to bi lahko na dolgi rok pomenilo nov (majhen) uspeh v boju proti Facebooku, kjer se objavlja vse več video vsebin.