
Osnove prodaje in zlata pravila vodenja storitev (Tehnološki park 1.3.2010).
Tematika, ki pokriva prodajo, se je izkazala za izjemno privlačno, dvorana se ja skoraj napolnila, saj se je v njej zbralo preko 140 slušateljev. Program predavanja je bil naslednji:
OSNOVE PRODAJE (18:00 – 18:45)
-
Kdo je najvažnejša oseba v poslovnem
svetu? (Kaj
ta oseba počne in zakaj ji pogosto ne uspe.) -
Faze prodajnega procesa (Prodaja je proces, ki ga lahko razdelimo
na posamezne faze. Značilnosti in izzivi posameznih faz.) -
Test ali imate vse kar potrebuje dober
prodajalec? -
Osnove zaključevanja prodaje (Kaj naredite, ko vam kupec reče NE? Nekaj
konkretnih tehnik.)
OSNOVE STORITEV (18:45 – 19:30)
-
Kakšni so danes kupci? (Kupci so se v zadnjem času močno
spremenili. Kaj želijo vaši kupci?) -
Osnovna načela v storitvah (Kaj je
Customer Service? Kako ravnate z vašimi kupci? Kakšna načela vas vodijo,
ko nekomu nudite storitev?) -
Reklamacije (Pravilni postopki, ko pride do napake ali
reklamacije. Kako ravnati s problematičnimi kupci?) -
Vprašanja in odgovori
MREŽENJE OB PRIGRIZKU (19:30 – 20:30)
Navezovanje stikov z ostalimi udeleženci izobraževanja
Poudarki iz delavnice: "Najvažnejša oseba v poslovnem svetu je prodajalec!" "Prodaja je znanost. Potrebno je teoretično znanje, ki ga je potrebno dograjevati v praksi." "Prodaja je proces in ne enkratno dejanje." "Kupci so se danes spremenili. Iz izoliranih v povezane, neosveščenih v informirane, pasivni v aktivne."
Čez dobra dva tedna, točneje 11.3.2010, na isti lokaciji sledi še celodnevna delavnica s podobno tematiko na katerem bo prav tako predaval Risto Stojanovski. Gre za delavnico z naslovom Prodaja, zvesti kupci in odlična storitev.
Za ogrevanje vam priporočamo branje naslednjih člankov, ki jih je napisal predavatelj:
Ostali članki avtorja: