BBA: Kako izboljšati zadovoljstvo uporabnikov in kupcev?

Mednarodna konferenca poslovnega analiziranja BBA - Balkan Business Analysis Conference je v Novo Gorico privabila 280 poslovnih analitikov, direktorjev, digitalnih vodij, kadrovnikov, informatikov in zaposlenih v marketingu iz vsega sveta.
Konferenca-BBA

Mednarodna konferenca poslovnega analiziranja BBA je v Novo Gorico privabila številne strokovnjake (vir:BBA – Balkan Business Analysis Conference)

Uvodna predavanja na konferenci BBA so bila fokusirana na usklajeno delovanje podjetja za kar najboljšo kupčevo izkušnjo. “Eden izmed namenov konference je predstaviti in osvetliti sicer zelo mlado, še ne deset let staro strokovno področje takoimenovane kupčeve izkušnje – customer experience. Kako le to načrtovati, jo izmeriti in jo nenazadnje tudi izboljšati,” je razkril Andrej Guštin iz gostiteljskega društva IIBA Slovenija.

Kanadski strokovnjak za poslovno analiziranje Jared Gorai je v svojem predavanju izpostavil ključen pomen poslovnega analiziranja za boljše razumevanje kupčeve poti in kupčeve izkušnje.

Le trije odstotki podjetij inovativnih pri postavljanju trendov

Američan Michael Hinshaw, strokovnjak za kupčevo izkušnjo in avtor svetovne knjižne uspešnice Smart Customers Stupid Companies, je udeležencem predstavil sedem korakov za uspešno transformacijo organizacije v kupčevo izkušnjo usmerjeno podjetje. Poudaril je, da je danes zadovoljstvo kupcev v povprečju manjše kot še nekaj let nazaj.

Michael-Hinshaw-BBA

Američan Michael Hinshaw je poudaril, da je zadovoljstvo kupcev manjše kot pred leti (vir: BBA – Balkan Business Analysis Conference)

“Podjetja se te problematike zavedajo in se z njo tudi aktivno ukvarjajo. Kar 91 odstotkov podjetij želi postavljati trende in biti prepoznani kot vodilni strokovnjaki za kupčevo izkušnjo v svoji panogi. Po drugi strani pa le šest odstotkov podjetij meni, da so pri tem napredni. Še polovica podjetij manj, torej le trije odstotki, je na tem področju inovativnih,” je izpostavil Hinshaw. Dodal je, da je digitalna transformacija podjetja proces, ki se nikoli ne konča.

Kakšne so razlike med uporabniško in kupčevo izkušnjo?

Udeležence je nagovoril tudi nemški specialist za uporabniško izkušnjo Thomas Geis. Slušateljem je predstavil razlike med uporabniško in kupčevo izkušnjo. Dotaknil se je tudi procesa uporabniške izkušnje, ki je sestavljena iz treh korakov – iz pričakovane uporabe, dejanske uporabe in iz lastne izkušnje uporabnika.

Uporabniška izkušnja – “user experience” je podrejena kupčevi izkušnji in je vezana na uporabnika. Kupčeva izkušnja – “customer experience” pa na tistega, ki storitev oziroma izdelek tudi plača in seveda opravi ves nakupni krog,” je pojasnil Geis.

Kot primer za izkušnjo pričakovane uporabe, je Geis navedel nemško spletno trgovino Mister SPEX. V omenjeni trgovini lahko potencialni kupci virtualno preizkusijo različne okvirje očal, preden se odločijo za nakup.

Delavnice so vodili tudi slovenski strokovnjaki

Ob predavanjih so na konferenci BBA potekale tudi številne interaktivne delavnice. Na njih so udeleženci najnovejše trende poslovno analitičnih pristopov preizkušali tudi v praksi. Čeprav so bile nekatere delavnice namenjene tudi drugim področjem, sta bili v ospredju že omenjeni kupčeva izkušnja ter uporabniška izkušnja .

Nekatere delavnice so vodili tudi slovenski strokovnjaki Simon Meglič in Ajda Marič, Gregor Lenart, Gal Jaklič, Aleksandra Brank, Marjeta Novak ter Andrej Guštin in Igor Smirnov. Slednja sta z delavnico “Digitalize your Customer’s Journey with Cross-Channel Data Integration” med udeleženci požela veliko navdušenja.

Na svoj račun so prišli tudi ljubitelji »blockchain« tehnologije, udeležence pa sta navdušili tudi delavnici na muzejskem vlaku in v Črni jami pri Postojni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Mladi podjetnik leta 2023 je Seudin Softić iz podjetja Autotech!

Mladi podjetnik leta 2023 je Seudin Softić iz podjetja Autotech!

Na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je potekal finalni izbor Mladi podjetnik leta 2023. Pet finalistov je predstavilo svoje zgodbe in se potegovalo za naziv Mladi podjetnik leta, ob tem pa smo lahko poslušali tudi panelno razpravo na temo podjetništva z zanimivimi gosti. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Izdelki Clariteca za čistejšo kožo

Finalisti MP leta 2023 – Izdelki Clariteca za čistejšo kožo

»Izbor Mladi podjetnik leta spremljam že leta in sem si od nekdaj želela sodelovati pri tem projektu,« nam je zaupala Petja Škufca, ki stoji za podjetjem Clariteca in je ena izmed petih kandidatov, uvrščenih v finale. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Deltahub lajša bolečine v zapestju

Finalisti MP leta 2023 – Deltahub lajša bolečine v zapestju

Predstavljamo še enega izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2023, ki se nam bodo pridružili na osrednjem dogodku v petek, 24. novembra. Tokrat beseda teče o podjetju Deltahub. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – Autotech stremi k pametnim tovarnam

Finalisti MP leta 2023 – Autotech stremi k pametnim tovarnam

»Podati se v podjetniške vode ni zgolj samo ideja, ampak se za njo skriva tudi vizija, realizacija, analiza, kakovost končnega izdelka in pa seveda povratna informacija končnih kupcev,« sporočajo iz podjetja Autotech d.o.o., ki deluje na področju avtomatizacije in robotike. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – z Wise Up do boljših ocen na maturi

Finalisti MP leta 2023 – z Wise Up do boljših ocen na maturi

»Želimo si kompetentne družbe, ki bo dohajala hiter razvoj, za to pa so najbolj pomembni posamezniki, mladi, ki prihajajo na trg dela,« nam je svoje poslanstvo opisal Luka Vončina iz Wise Up d.o.o.. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2023 – SaleSqueze poenostavlja prodajo

Finalisti MP leta 2023 – SaleSqueze poenostavlja prodajo

Mladi podjetnik Leon Panjtar iz podjetja SaleSqueze d.o.o. je eden izmed petih finalistov, ki je uspel prepričati komisijo in tako nadaljuje boj za naziv Mladi podjetnik leta 2023. Preberite več >>

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2023?

Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2023?

Strokovna komisija je izbrala 5 podjetnikov oziroma podjetniških ekip, ki se bodo v petek, 24. novembra, v okviru brezplačnega dogodka Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! udeležili finalnega dela izbora Mladi podjetnik leta 2023. Preberite več >>

Nasvet Roka Stariča za uspeh: “Vztrajnost, nasmeh in dober marketing”

Nasvet Roka Stariča za uspeh: “Vztrajnost, nasmeh in dober marketing”

Pogovarjali smo se z Rokom Staričem, prejemnikom laskavega naziva Mladi podjetnik leta 2018. Govorili smo o njegovi zmagi, napredku v zadnjih petih letih in njegovih trenutnih aktualnih podjetniških podvigih. Preberite več >>

Za rast in razvoj: v Tiko Pro so uvedli sistem solastništva zaposlenih

Za rast in razvoj: v Tiko Pro so uvedli sistem solastništva zaposlenih

Podjetje Tiko Pro, specializirano za pomoč podjetjem pri pridobivanju sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, je konec minulega leta uvedlo inovativen sistem solastništva zaposlenih. Ta korak sledi podobnemu modelu, ki ga je nedavno na HardwareSTART meetupu predstavil soustanovitelj in direktor podjetja Dewesoft Jure Knez.  Preberite več >>

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje