Kako naj se proizvodno podjetje spopade s koronavirusom?

Podjetja v trenutnih razmerah iščejo najbolj ustrezne načine, kako zaščititi svoje ljudi in hkrati poskrbeti, da bodo po zajezitvi epidemije poslovni tokovi vnovič stekli po utečenih poteh. Trboveljski DEWESoft, ki svoje izdelke prodaja v več kot 50 državah po vsem svetu, je delil svojo izkušnjo.  
korona proizvodnja

“V DEWESoftu smo veliko razmišljali o tem, ali bi bilo bolje v teh razmerah podjetje popolnoma ustaviti. Po analizi stanja smo ugotovili, da bo v takšnih razmerah potrebno delati še kar nekaj mesecev, zato smo po zgledu farmacevtske in vesoljske industrije procese dela organizirali na način, da bo v podjetju veliko bolj varno kot kjerkoli drugje,” pravi dr. Jure Knez, predsednik družbe DEWESoft.

Zaposleni v večini delajo na daljavo od doma, prisotni v podjetju pa po novem delajo v dveh izmenah. Število ljudi, ki so hkrati v prostoru so s tem razpolovili. Sodelavci sedijo vsaj 3 metre stran drug od drugega, na menjavi izmene se ne srečujejo in se med seboj ne obiskujejo. Kjerkoli je mogoče, so uredili delovni proces z eno osebo v prostoru. Material razkužujejo, preden ga posredujejo sodelavcu. Kljub temu, da verjamejo v dobro pripravljeno delovno okolje, so podali izjavo:

“Vsak, ki se v službi ne počuti varno, naj ostane doma. Takšno stanje bo trajalo še nekaj časa. V teh časih je zdravje zaposlenih in družin na prvem mestu,” je pojasnil Andrej Orožen, direktor DEWESofta.

S tem želijo poudariti, da razumejo, da vsak na svoj način sprejema in se odziva na nastale razmere. Zavedajo se, da je v posebnih pogojih delo lahko izjemno stresno. Delo od doma je stresno zaradi same izolacije in otežene komunikacije kljub uporabi vseh sodobnih sredstev, predvsem video konferenc. Izolirani sodelavci preživljajo dneve v pomanjkanju komunikacije, kar lahko vodi v psihične težave. Predvsem pri mladih opažajo, da je izolacija zanje še posebej naporna.

Zaposleni, ki prihajajo na delo, pa se srečujejo z drugačnimi izzivi. Stiska jih, ko gredo od doma, v nevarni svet. Svet, ki nanje preži z virusom. Varno okolje v podjetju jim sicer pomaga, da ostajajo produktivni, ustvarjalni in koristni. Če nekdo pomisli, da je ogrožen, mu omogočijo, da ostane doma in življenje takoj prilagodi osebnim potrebam. Občutek varnosti in zaupanja je ključnega pomena.

“Tudi v vsakdanjem življenju pazimo nase in ostajamo v varnem okolju. Obnašajmo se, kot da smo vsi okuženi, okoli nas pa so vsi zdravi. Poskušamo kar najbolj zmanjšati možnost okužbe in obenem ublažiti stres, ki nas čaka. Zavedamo se, da ta stres še pride. Te težave postajajo dejstvo, lahko pa že sedaj poskrbimo, da jih kar najbolj omilimo.” so zapisali.

Varno okolje v podjetju ljudem sicer pomaga, da ostajajo produktivni, ustvarjalni in koristni. Če nekdo pomisli, da je ogrožen, mu omogočijo, da ostane doma in življenje takoj prilagodi osebnim potrebam. Občutek varnosti in zaupanja je ključnega pomena.

Zaradi močnih povezav na Kitajskem, kjer deluje eno od njihovih 16 podjetij po svetu, so se namreč lahko še pravočasno opremili z zaščitnimi sredstvi. Uporabljajo maske, rokavice, halje, razkužila, razmeram so ustrezno priredili tudi celoten delovni proces.

Knez komentira: “Ob izbruhu virusa v Sloveniji smo pri velikem pomanjkanju naša pripravljena sredstva delili s civilno zaščito, bolnišnico, zdravstvenimi domovi in domom za ostarele, sedaj pa delamo na tem, da zagotovimo večje količine. Naša nabava skupaj s kolegi na Kitajskem že dva tedna dela samo na zaščitnih sredstvih, prihajamo do odličnih dobaviteljev, tako da povečujemo količine. Vlada in tudi veliko slovenskih podjetij vlagamo izjemne napore, da se ne ponovi italijanski scenarij in da zagotovimo dovolj zaščitnih sredstev, saj samo ta rešujejo življenja. Cela Slovenija je v akciji Maske za VSE.”

Pravila delovanja, ki jim dosledno sledijo v DEWESoftu:

  1. Če se zjutraj zbudimo z znaki prehlada ali povišano temperaturo, ostanemo doma in o tem obvestimo vodjo oddelka.
  2. Meri se telesna temperatura na vstopu v podjetje ter potem vsake štiri ure. Meritev ponovimo vsaj 3x. Meja za povišano telesno temperaturo je 37.5. V primeru vidnih znakov prehlada oz. povišane telesne temperature zaposleni odide domov, kjer se samoizolira, obvesti svojega zdravnika in ravna po njegovih navodilih.
  3. Nosimo zaščitne maske, kape, halje. Zaščitne maske se menjajo vsake štiri ure.
  4. Držimo se razdalje 2 metra, tudi delovna mesta morajo imeti isto razdaljo.
  5. Vsaj ob vsakem odmoru si umivamo roke, razkužujemo roke po umivanju in stikih s potencialno kontaminiranimi površinami, kašljamo in kihamo v rokav, etc. Tu so natančna navodila za umivanje rok in ostalih podrobnosti: https://www.nijz.si/sl/preprecevanje-okuzbe-z-virusom-sars-cov-2019
  6. Na vstopu v podjetje so na voljo maske. Na vsaki skupni točki kontakta (kljuke, pipe, tipka za izstop) so na voljo papirnati robčki. Kljuke odpremo oz. tipke pritisnemo s temi robčki in robčke odvržemo v pripadajočo kanto.
  7. Vsaka stvar, ki prihaja od zunaj, mora v karanteno za en dan. Vsak paket se vidno označi, kdaj je bil v nazadnje stiku s potencialno okužbo od zunaj.
  8. WC školjke se razkužijo pred in po uporabi, za to so na voljo razkužila.
  9. Rezervacija iz skladišča mora stati v skladišču en dan pred sestavo.
  10. Na specifičnem delovnem mestu, kot je recimo sestavljanje ali kalibracija, je končni izdelek potrebno prebrisati z razkužilom, preden gre naprej. Če se izdelek ne da razkužiti, gre v karanteno za en dan.
  11. Kdor prinese instrumente od doma, velja isto pravilo razkuževanja oziroma karantene.
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Tudi v času karantene! Preberite več >>

NOVO! Startup – predstavi se slovenski javnosti!

NOVO! Startup – predstavi se slovenski javnosti!

NOVO! Zavod mladi podjetnik, predstavlja nov produkt: Startup - predstavi se slovenski javnosti! Gre za medijsko predstavitev mladih podjetnikov oziroma njihovih podjetij širši slovenski javnosti prek kanalov naše organizacije.   Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Poslovni naslov in sedež podjetja

Poslovni naslov in sedež podjetja

Sedež podjetja oziroma naslov podjetja sta obvezni sestavini pri ustanovitvi vsakega podjetja, ki ju ponavadi določimo tik pred registracijo na VEM točki. Preberite več >>

Lekcije o registraciji blagovne znamke

Lekcije o registraciji blagovne znamke

Razmišljate o registraciji blagovne znamke, vendar menite, da čas za to še ni pravi ali pa potrebujete več informacij? Prijavite se na Lekcije o registraciji blagovne znamke. Vsak teden boste prejeli sporočilo s praktičnimi nasveti o registraciji. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

MP računovodstvo

MP računovodstvo

MP računovodstvo je mreža računovodskih servisov po vsej Sloveniji. Vsa računovodstva uporabljajo sistem e-računovodstva, kar podjetnikom omogoča nižanje stroškov, lažji pregled nad delom in možnost za hitrejše poslovno odločanje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje