Kako pritegniti medijsko pozornost za kampanjo množičnega financiranja

Odlična ideja je le prvi del kampanje množičnega financiranja. Naslednji, težji del je zagotoviti uspeh, kar zahteva ogromno trdega dela, da ustvarite pozornost okoli svojega projekta ter privabite in navdušite podpornike. Pri tem morate izkoristiti moč medijev.
Kako pritegniti medijsko pozornost za kampanjo množičnega financiranja

Pri pridobivanju medijske pozornosti za svojo kampanjo množičnega financiranja upoštevajte predstavljene nasvete. (Vir slike: Pixabay)

Ko oblikujete kampanjo množičnega financiranja, boste hitro soočeni z izzivom, kako razširiti informacije o svojem projektu, da ne bo ostal zamejen na vašo ozko mrežo prijateljev, družinskih članov in znancev.

Pri tem vam lahko pomaga načrtovana strategija za odnose z javnostmi, saj z njeno pomočjo ne boste le predstavili svoje kampanje novi publiki, temveč boste gradili tudi zaupanje podpornikov. V prispevku tako predstavljamo nekaj nasvetov, kako pridobiti medijsko pozornost za kampanjo.

Seznanite se s publikacijami, ki se ukvarjajo z vašim področjem

Čeprav želite čim prej začeti s širjenjem informacij o svoji kampanji, je pomembno, da najprej opravite kratko raziskavo. Ugotoviti morate, katere publikacije bere oziroma spremlja vaša ciljna publika. Novinarji so namreč plačani, da pišejo članke o temah, ki zanimajo njihove bralce – zato se morate seznaniti z mediji in novinarji, ki pokrivajo področja in novice, povezane z vašim področjem.

Ste ustvarili inovacijo na področju shranjevanja? Publikacijo o notranji opremi bo morda zanimalo, kako bo vaš izdelek pripomogel k rastočemu trendu minimalizma. Ste razvili inovativne Bluetooth slušalke za športnike? Pri najpopularnejših tehnoloških publikacijah se pozanimajte, ali lahko predstavijo, kako bo vaš izdelek koristil tekačem in drugim športnikom.

Vzdržujete odnose z vplivnimi novinarji

Novinarji preberejo na stotine predstavitev izdelkov in kampanj dnevno. Da vas v tej gori sporočil ne bi spregledali, morate oblikovati in vzdrževati profesionalne odnose z vplivnimi novinarji, preden jim pošljete svoje predstavitve. Sledite jim na družabnih omrežjih, pogovarjajte se z njimi, delite druge prispevke, ki so jih napisali, poskusite jih srečati na različnih dogodkih ali konferencah. Ko boste tako pripravljeni na predstavitev svoje zgodbe, boste le nadgrajevali temelje odnosa in si tako zagotovili več priložnosti za objave.

Oblikujte in vzdržujte profesionalne odnose z novinarji. (Vir slike: Bigstockphoto)

Oblikujte zbirko osnovnih materialov za medije (angl. media kit)

Preden stopite v stik z novinarji, zberite vse svoje medijske materiale na enem mestu. Potrudite se in oblikujte zbirko vseh pomembnih materialov (angl. media kit), ki mora vsebovati informacije o vašem izdelku, razlago vašega namena in vizije, pričevanja zadovoljnih uporabnikov, pogosta vprašanja in odgovore nanje, podatke o ceni, vaše kontakte in kvalitetne fotografije.

Ko vas bodo tako novinarji prosili za dodatne informacije o vašem izdelku, boste imeli vse materiale že pripravljene. T. i. media kit lahko objavite tudi na svoji spletni strani, da je dostopen vsem zainteresiranim novinarjem in drugim posameznikom.

Ne varčujte pri fotografijah

Svoj inovativni izdelek morate pokazati ljudem, tako da si bodo lahko predstavljali, kako bo izboljšal njihovo življenje. Zato ne varčujte pri fotografiranju in izdelajte kvalitetne fotografije, ki jih lahko pošljete zainteresiranim medijem. Fotografije vašega izdelka bodo pritegnile tudi več pozornosti potencialnih podpornikov.

Prilagodite svojo predstavitev

Spoznali ste delo primernih publikacij, oblikovali odnose z vplivnimi novinarji in pripravili različne materiale za medije; kaj pa zdaj? Osredotočite se na prilagajanje svoje predstavitve posameznim novinarjem oziroma medijem, da se bo skladala z njihovim izbranim področjem. Tako se boste lažje odločili, na kateri vidik svoje kampanje se boste osredotočili v posamezni predstavitvi.

Ste v enem tednu dosegli kar 250 odstotkov svojega cilja na platformi za množično financiranje? Boste svoj izdelek začeli množično proizvajati že čez en mesec? Je vaše izdelke v svoje trgovine sprejela znana trgovska veriga? Izbrani vidik naj se sklada z usmeritvijo publikacije ali novinarja.

Svojo predstavitev prilagodite interesom novinarja oziroma publikacije. (Vir slike: Picjumbo) 

Še en odličen način oblikovanja konteksta za vašo zgodbo je sledenje trendom v industriji. Kako se vaš projekt sklada z najnovejšimi inovacijami? Ali zapolnjuje določeno nišo? Ali usmerjate svoje napore v sodelovanje s publikacijami, ki pokrivajo takšne trende?

Ne pozabite, da je zgodba vaše ekipe prav tako, če ne celo bolj, pomembna od same kampanje. Če boste novinarju predstavili posebnosti svojega projekta v primerjavi z drugimi, bo lahko na njihovi podlagi oblikoval zanimivo zgodbo, ki bo pritegnila bralce in potencialne podpornike – kar je vaš končni cilj. Množično financiranje je tako pomembno, ker združuje ljudi v uresničevanju idej; več ljudi kot dosežete, več ljudi bo potencialno podprlo vašo idejo.

Naj bo kratko in jedrnato

Svoja besedila oblikujte tako, da bodo kratka, jedrnata in nepozabna. Novinarji ne bodo brali dolgih opisov projektov, zato naj bo vaša predstavitev neposredna, jedrnata in relevantna za njihovo publikacijo. Zadeva v vašem sporočilu mora pritegniti njihovo pozornost. V predstavitvi uporabite alineje, da boste na kratko predstavili pomembne elemente.

Ob ključnih dogodkih napišite in razpošljite sporočila za javnost

Sporočila za javnost prihranite le za najpomembnejša obvestila, na primer premiero filma, prvi dan sprejemanja naročil za novo serijo izdelkov, sodelovanje z velikim trgovcem itd. Sporočila za javnost pošljite vsem relevantnim publikacijam, da povečate svoj doseg.

Povzetek: bodite realistični in pripravljeni

Na svetu se dogaja toliko stvari, da novinarji ne morejo poročati o prav vseh. V stik boste verjetno stopili z veliko novinarji, vendar se morate zavedati, da ne bodo vsi pokrivali vaše zgodbe, marsikdo se vam verjetno sploh ne bo odzval na vaše elektronsko sporočilo.

Naj vas to ne ustavi! Če vam novinar odgovori, da ne bo poročal o vaši zgodbi, ga prosite za povratne informacije, da boste lahko izboljšali in prilagodili svojo strategijo.

Zagotavljanje kvalitetnega medijskega pokrivanja je lahko naporno in dolgotrajno delo. Pridobivanje pozornosti novinarjev zahteva pripravo in odločnost ter dobro mero vztrajnosti. Če se osredotočite na primerne publikacije, svojo predstavitev oblikujete na zanimiv način in zagotovite privlačne fotografije, boste hitro razširili svojo zgodbo in svojim strankam pokazali, da nad vašim projektom ni navdušen le ozek krog vaših prijateljev in znancev.

Medijska pozornost lahko služi kot dokaz podpore s strani strokovnjakov; preden se boste zavedali, bo tako vaša kampanja začela pridobivati vedno večje število podpornikov.

Vir: Indiegogo

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Preberite več >>

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Preberite več >>

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Preberite več >>

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Preberite več >>

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Preberite več >>

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje