
Katera so najbolj inovativna podjetja leta 2015? (Vir slike: Bigstockphoto.com)
Inovativnost vse bolj pomembna
Inovacije so vse bolj pomemben dejavnik podjetništva. V raziskavi, ki jo je izvedlo podjetje Boston Consulting Group, je bilo 79 odstotkov respondentov mnenja, da inovativnost sodi med najpomembnejše ali med tri najpomembnejše prioritete v njihovem podjetju. To je najvišji odstotek, od leta 2005, odkar podjetje izvaja raziskavo o inovativnost.
Znanost in tehnologija sodita med najpomembnejše temelje inovativnosti in sta pogoj za štiri lastnosti podjetja, ki jih mnogi podjetniki prepoznavajo kot ključne za uspeh. To so hitrost, dobro vodenje poslovnih procesov, uporaba tehnoloških rešitev in sistematično raziskovanje sosednjih trgov.
Lestvica 50 najinovativnejših podjettij
Na vrhu lestvice najinovativnejših podjetij so se znašla imena znanih organizacij. Na prvem mestu in drugem mestu sta v primerjavi s prejšnjimi leti mesto obdržala Apple in Google. Velik skok je uspel podjetju Tesla, ki se je iz 41. mesta leta 2013, letos uvrstilo na tretje mesto. Lestvico nadaljujejo znane organizacije, kot so Microsoft, Samsung, Toyota in BMW.
8 podjetniških znanj, ki bi jih morali priučiti vsakemu otroku
V zadnjem desetletju smo bili priča izrednemu razvoju družbenih medijev in mobilne tehnologije, zato je pričakovati, da so se na vrhu seznama znašla tehnološka podjetja. Kljub temu med njimi najdemo precej podjetij iz tradicionalnih panog. Med prvimi sedmimi mesti na primer najdemo kar tri avtomobilska podjetja, to so Tesla, Toyota in BMW. Seveda pa so tudi ta podjetja izkoristila razvoj tehnologije v prid inovativnosti.
Na lestvici 50 najbolj inovativnih podjetij je 29 podjetij iz Združenih držav Amerike, 11 iz Evrope in 10 iz Azije.
Najbolj inovativna podjetja leta 2015 (Vir slike: bcgperspectives.com)
Prihodnost je v tehnologiji in “big data”
V raziskavi je bilo 50 odstotkov respondentov menja, da bo imel v naslednjih petih letih razvoj tehnologije največji vpliv na industrijo. Veliko vlogo bo igral tudi “big data”, meni kar 33 odstotkov respondentov.
Vir: forbes.com in bcgperspectives.com