
Funkcija sledenja lahko ustvarjalcem pomaga pri pridobivanju novih podpornikov. (Vir slike: Pixabay)
Predstavnik podjetja Justin Kazmark je v blogu zapisal, da je na platformi Kickstarter na tisoče kreativnih projektov, ki navdihujejo različne ustvarjalce. Če boste sledili svojim najljubšim ustvarjalcem in ekipam, boste lahko odkrili različne zanimive in nenavadne projekte.
Nov način odkrivanja projektov
Kickstarter se lahko pohvali z občudovanja vrednimi podatki. Od leta 2009, ko je bila zagnan, je več kot 262,600 ustvarjalcev z vsega sveta prek platforme uspešno zbralo sredstva za 313,023 projektov.
Spletna stran je zanimiva tako za umetnike, glasbenike, režiserje, oblikovalce, razvijalce in druge ustvarjalce kot tudi za zagonska podjetja, ki potrebujejo sredstva za nove izdelke.
V podjetju upajo, da bo nova funkcija pomagala ustvarjalcem pri pridobivanju novih podpornikov na podlagi večje skupnosti, ki jo lahko pritegnejo izdelki drugih ustvarjalcev.
Kazmark pravi, da je ključ do uspeha na Kickstarterju pridobivanje novih podpornikov. S pomočjo funkcije sledenja pa bodo ustvarjalci lahko ostali v stiku s skupnostjo na platformi tudi po tem, ko se bo njihov osnovni projekt zaključil.
Kako lahko uporabljate novo funkcijo
Uporaba funkcije sledenja je precej preprosta. V seznamu ustvarjalcev, katerih kampanje ste v preteklosti podprli, lahko kliknete gumb »Follow« pri vseh, ki vas zanimajo. Za zanimivimi projekti lahko pobrskate tudi po strani s priporočili, gumb »Follow« pa boste našli tudi na profilih posameznih ustvarjalcev.
Nova funkcija daje platformi Kickstarter bolj družaben pridih. Ustvarjalci lahko svoje kampanje in svoj uporabniški profil promovirajo tudi prek obstoječih družabnih omrežij, kot so Facebook, Instagram in Twitter, ter tako pridobijo podpornike za nadaljnje projekte.
Vir: Small Business Trends