Letošnje najbolj inovativne ideje Slovencev so …

Na 10. Slovenskem forumu inovacij so podelili šest priznanj za najboljše inovacije. Priznanja sta podelila v.d. direktorja agencije Spirit Slovenija Gorazd Mihelič in državni sekretar na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Aleš Cantarutti.
Letošnje najbolj inovativne ideje Slovencev so …

Katere inovacije so bile nagrajene na 10. Slovenskem forumu inovacij (Vir slike: Forum inovacij)?

Strokovna ocenjevalna komisija, ki jo je sestavlja 36 uglednih slovenskih strokovnjakov, je v nabor ocenjevanja prejela 87 inovacij.

V kategoriji posameznikov ali skupine posameznikov je nagrado za najboljšo inovacijo prejel Matjaž Loc, oče inovativne igrače Lucky 3 in 1.

»Nagrada je zelo dobra referenca za naprej,« nam je povedal Matjaž Loc, ki je bil nad nagrado presenečen, saj se je na Forumu inovacij predstavila kupica inovativnih posameznikov. »Mislim, da sem več kot 30-člansko komisijo prepričal s tem, ko sem predstavil, kakšna je dodana vrednost produkta na trgu, za starše in kakšno problematiko rešuje.« Lesena igrača, Lucky 3 in 1, ki je poganjalček, trikolo in skiro v enem, je namenjena otrokom od 18. meseca do 4. leta starosti, rešuje problem kupičenja igrač, cenovni vidik, uporabnosti in prostora. Loc se je pred meseci z omenjenim produktom predstavil tudi na Kickstarterju, a kampanja žal ni bila uspešna. Med vzroke šteje predvsem nepoznavanja marketinga; tujih medijev ni uspel prepričati v objavo svoje zgodbe, a je bil nad odzivom podpornikov, ki so prihajali iz Singapurja, Avstralije, ZDA, Anglije in Slovenije, navdušen. »Nad izdelkom so bili navdušeni, zato niso razumeli, zakaj kampanja ni uspešna.« Na Forumu inovacij je prejel številna naročila, vendar pa za zdaj produkta ne more prodajati. »Nimam podjetja oziroma zadostnih finančnih sredstev za odprtje. Zato iščem partnerja, ki bi me podprl,« pravi Loc, katerega ambicije so usmerjene predvsem v tujino. »ZDA, Anglija, Nizozemska, Danska, Švica in Nemčija, to so države, ki dajo veliko na les in eko kulturo,« Slovenci pa so mu na forumu pritrdili, da je cena v višini 130 evrov, primerna.

Za najboljšo inovacijo v kategoriji mikro podjetij je bilo izbrano robotsko plovilo za zaznavanje in kontrolo cianobakterij, ki jo je pripravilo podjetje Arhel. Na robotsko plovilo je nameščena oprema za izvajanje online meritev parametrov kakovosti vode s poudarkom na zaznavanju in razločevanju alg in cianobatkerij, so zapisali na Forumu inovacij.

Kakšne nagrade so prejeli inovatorji? >>

Inovacija Subglider je bila izbrana za najboljšo inovacijo v kategoriji malih podjetij, delo podjetja Maremico. Subglider je pripomoček, ki omogoča plavanje, zavijanje in izvajanje različnih akrobacij pod vodo s pomočjo vlečnega čolna, primeren pa je tako za začetnike kot tiste bolj veščih podvodnih akrobacij.

Podjetje Acroni si je s svojo inovacijo, razvojem visokoogljičnega jekla X120Mn12 po postopku kontinuiranega litja, prislužilo nagrado za najboljšo inovacijo v kategoriji srednjih in velikih podjetij. Njihova inovacija je nov postopek kontinuiranega ulivanja visokoogljične vrste jekel z izredno širokim intervalom strjevanja, kar je do sedaj predstavljalo nerešljivo uganko.

Posebno priznanje za inovacijo z družbenim učinkom pa sta prejeli robotsko plovilo za zaznavanje in kontrolo cianobakterij podjetja Arhel in leseno okno ReWin podjetja M Sora, ki je izdelano iz odsluženih lesenih oken, starih tudi 50 let.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Mali junaki leto zaključili z več kot 27 milijoni prihodkov

Mali junaki leto zaključili z več kot 27 milijoni prihodkov

Mlado slovensko podjetje Hooray Studios (pri nas poznano pod imenom Mali junaki) je s prodajo personaliziranih knjig za otroke in njihove starše v letu 2019 ustvarilo več kot 27 milijonov evrov prihodkov, kar je več kot 100 % rast v primerjavi z letom poprej. Zabeležili so prodajo milijonte knjige, odprli so novo podružnico v Veliki Britaniji ter danes na več kot 1000 m2 v središču Ljubljane sodelujejo že z več kot 140 kreativnimi posamezniki. Preberite več >>

Mali junaki izdali že milijonto personalizirano knjigo!

Mali junaki izdali že milijonto personalizirano knjigo!

Pri slovenski založbi Mali junaki, ki se ukvarja s snovanjem personaliziranih knjig za otroke, so izdali že milijon knjig. Ta dosežek so pred nekaj dnevi tudi uradno proslavili. Ob pomembni prelomnici za podjetje se je ekipa spomnila tudi na otroke po svetu, ki so žrtve zlorab in nasilja. Preberite več >>

Mladi vse bolj socialno usmerjeni: naziv Naj mladinski startup leta 2019 prejela Veronika Rožmanc

Mladi vse bolj socialno usmerjeni: naziv Naj mladinski startup leta 2019 prejela Veronika Rožmanc

V ponedeljek je v Predsedniški palači potekal izbor za Naj mladinski startup leta 2019, ki je potekal pod okriljem socialnega podjetja Ustvarjalnik. Naziv je prejela Veronika Rožmanc za projekt otroški šotor Oli. Ta je bil hkrati nagrajen tudi za naj globalno odgovorno idejo. Preberite več >>

Slovenski startup Viar se uspešno povezuje z večjimi slovenskimi in tujimi podjetji

Slovenski startup Viar se uspešno povezuje z večjimi slovenskimi in tujimi podjetji

Slovenski startup Viar je na področju virtualne resničnosti zasnoval že številne rešitve, ki jih uporabljajo tako priznana slovenska kot tuja podjetja. Finančno podporo so prejeli tudi s strani ameriških investitorjev. Preberite več >>

Podjetja nikar ne ustanavljajte sami

Podjetja nikar ne ustanavljajte sami

Statistika zagotovo ne kaže v prid podjetniškim navdušencem, ki sanjajo o ustanovitvi lastnega podjetja. Kar 8 od 10 podjetjih naj bi namreč propadlo v prvih 18 mesecih poslovanja, je pokazala raziskava, ki so jo opravili pri časniku Bloomberg. Preberite več >>

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

Zbiranje sredstev je izjemno naporno in dolgotrajno početje – zahtevni sestanki s potencialnimi vlagatelji podnevi, mučno ukvarjanje s številkami ponoči. Čeprav vas lahko proces izčrpa, se ne smete predati. Mladim podjetnikom v iskanju investitorjev ponujamo nekaj nasvetov. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje