
Oppo sicer ni novinec na trgu pametnih telefonov, saj se je s svojimi napravicami predstavilo že leta 2008. Podjetje, ki je za marsikoga neznanec, žanje uspehe v Aziji (Vir slike: YouTube).
Ta majhen kitajski proizvajalec pametnih telefonov je v lanskem letu prodal okoli 50 milijonov napravic, kljub izredno okrnjeni mednarodni prisotnosti. A čas je, da tudi Oppa vzamemo resno. Petdeset milijonov prodanih pametnih telefonov ni malo. Xiaomi, o katerem se zadnji dve leti nenehno govori (tudi na račun pretiranega posnemanja Appla), je v lanskem letu prodal zgolj 70 milijonov napravic. V načrtu Lei Juna, njegovega prvega moža je bilo sicer prodati od 80 do 100 milijonov napravic, tako da so leto prebrodili pod pričakovanji.
Xiaomiju bi lahko zaradi starosti (prvi telefon je predstavil leta 2011) slabo prodajo oprostili, je pa ne moremo LG-ju, ki je prodajo Oppa presegel za zgolj slabih 10 milijonov napravic (leta 2014 je dosegel podobno prodajo). Dodati je potrebno še, da LG svoje napravice prodaja po celem svetu, prek distributerjev, na spletu, kot tudi v fizičnih trgovinah.
Rezultati lanske prodaje so Oppo, ki je veliko zanimanje požel v Aziji, postavili na zemljevid desetih največjih proizvajalcev pametnih telefonov na svetu, natančneje na osmo. Kot osmi na lestvici ima 3,8 odstotka tega trga, LG, na primer pa 5,3-odstotnega. Po podatkih TrendForce je v primerjavi z letom 2014 dosegel 64-odstotno rast. Čeprav gre za spodbudne podatke, postati eden glavnih igralcev, glavno mesto pa obdržati, pomeni velik izziv. Uspeh tudi na tem področju ne pride kar čez noč.
Na lestvici se je pred Oppom znašel tudi Huawei, ki je lani uspel prodati 100 milijonov napravic. S tem je postavil svoj novi rekord v prodaji in se tako še bolj zasidral kot kitajska številka ena.
Trg pametnih telefonov je prenasičen – zlasti na Kitajskem-, ponudbe je preveč, ki je pogosto tudi na las podobna, zato se proizvajalci lahko poigravajo zgolj s ceno in blagovno znamko. A ta dva faktorja sta še kako odločilna.
Podjetje, ki je na trg telefonov vstopilo leta 2008, za letošnje leto načrtuje bolj odločen prodor tudi v tujino. Njihov prvi cilj naj bi bila Indija, prodajo pa si želijo povečati kar za 300 odstotkov.