Mali junaki z investicijo 350.000 eur na globalni trg
Mali junaki z investicijo 350.000 eur na globalni trg
»Pred tremi leti, ko smo Mali junaki predstavili prvo personalizirano otroško knjigo,« pravi Rado Daradan, eden od ustanoviteljev, »so le redki verjeli, da lahko iz tega nastane uspešna globalna zgodba. Predvsem zaradi dejstva, da delujemo v tako tradicionalni branži kot je založništvo. Toda že po prvih nekaj mesecih je slovenski trg pokazal, da je zanimanje izjemno.«
Mali junaki so dve leti in pol temelje postavljali na slovenskem trgu, septembra 2016 pa so se z razširjeno ekipo, finančnim zaledjem bančnega kredita in predvsem prepričanjem, da je končni produkt dodelan do potankosti, predstavili na nemško in italijansko govorečem trgu.
»Govori se, da za prodor na nemški trg podjetje potrebuje stotisoče evrov,« dodaja Mic Melanšek, soustanovitelj podjetja, »nam je s premišljenim vlaganjem v učinkovite marketinške kanale in predano ekipo to uspelo z manj kot 20.000 eur. Seveda pa je to le prvi korak na poti do stabilne pozicije na trgu.«
Prav s tem razlogom so Mali junaki pred dnevi ob posredovanju Poslovnih angelov Slovenije sklenili partnerstvo s švicarskim podjetjem in za namen utrditve blagovne znamke na že zastavljenih trgih ter hkratno širitev na ostala tržišča pridobili investicijo v višini 350.000 eur.
»Brezglavo zaletavanje nikoli ni bila domena Malih junakov, zato bomo sredstva porabljali večinoma za oglaševanje na že preizkušenih marketinških kanalih, širitev ekipe z vrhunsko usposobljenimi kadri ter razvoj in predstavitev novih izjemnih produktov,« o načrtih govori Melanšek. »Po ustalitvi na nemškem in italijanskem trgu, se vsekakor usmerjamo proti angleško govorečim tržiščem. Verjetno že v začetku prihodnjega leta,« pa dodaja Daradan. (Vir fotografije: Labellda)
Pri Zavodu mladi podjetnik smo ponosni, da smo lahko pri tej podjetniški zgodbi sodelovali kot zunanji pravni svetovalec. Srečno Mali junaki!