managed office, emsr, coworking, mp hub, šiška, ljubljana

Managed office: stroškovno učinkovita rešitev za najem pisarne prihodnosti

Epidemija bo korenito spremenila tudi fizična delovna mesta. Podjetja, ki so zaprla pisarne in uvedla delo od doma, zaposlenim lahko omogočijo delo v “managed office” prostorih, kjer za manj denarja dobijo vse storitve v enem. V raziskovalni hiši McKinsey ocenjujejo, da bodo podjetja na račun najemanja fleksibilnih delovnih prostorov privarčevala kar 30 odstotkov stroškov.
managed office, emsr, coworking, mp hub, šiška, ljubljana

S tem, ko se spreminjajo delovna mesta, se, vsaj za pisarniške delavce, spreminja tudi okolje, v katerem zaposleni radi delajo in se v njem dobro počutijo. To namreč poleg dobrih odnosov med ekipo pomembno vpliva na kreativnost in zavzetost pri delu. Vse skupaj se je na glavo postavilo pred letom in pol, ko so zaradi epidemije morali pričeti delati od doma, kasneje pa so zaradi trajanja epidemije številna domača in tuja podjetja pričela zapirati pisarne ter v celoti uvedla delo na daljavo. Za vse, ki so tako čez noč ostali doma, so rešitev coworking prostori oziroma storitev managed office.

Da se bodo fizična delovna mesta po epidemiji korenito spremenila, so že v lanski raziskavi “Reimagining the office and worklife after COVID-19” napovedali tudi v priznani svetovalni McKinsey. Raziskovalci so zapisali, da se bodo podjetja po epidemiji v večji meri posluževala fleksibilnih najemov poslovnih prostorov. Takšne rešitve so denimo pred epidemijo predstavljale 3 odstotke vseh poslovnih prostorov v ZDA, a se je delež večal že zadnjih pet let, kar pomeni, da so se podjetja že prej pričela usmerjati v coworking in managed office prostore. Enak trend pri McKinseyju pričakujejo tudi v prihodnje, prav tako več dela od doma in manj dela v glavnih pisarnah oziroma na sedežih podjetij. Na ta račun bodo podjetja v prihodnje privarčevala tudi do 30 odstotkov stroškov, še napovedujejo McKinseyjevi raziskovalci.

Prihranek časa za zaposlene in denarja za delodajalca

Managed office podjetjem ponuja predvsem fleksibilnost in stroškovno učinkovitost pri najemu poslovnih prostorov, saj lahko najamejo točno toliko prostora, kot ga potrebujejo, z njim pa dobijo vse, kar potrebujejo za udobno in nemoteno poslovanje – od parkirnega mesta do jutranje kave, interneta in vedno svežih zalog papirja v tiskalnikih, hišniških opravil, čiščenja in celo možnosti uporabe skupnih prevoznih sredstev, denimo električnega skiroja.

To predstavlja 10 ali celo 20 odstotkov opravil, ki bi jih sicer poleg rednih obveznosti morali opraviti zaposleni, ugotavljajo pri McKinseyu, prednost takšnega najema poslovnih prostorov pa se kaže tudi v poenostavljenem računovodstvu, saj podjetja knjižijo najem kot celotno storitev namesto vsakega stroška posebej.

Vse to so dejavniki, zaradi katerih se bodo zaposleni v managed office prostorih počutili udobno in se bodo lahko v celoti posvetili (razvoju) poslovanja podjetja, obenem pa bodo obdani s kreativnimi ljudmi iz drugih ekip, s katerimi si bodo med odmori delili skupne prostore, denimo kuhinjo, sobo za počitek ali odigrali kakšno igro ročnega nogometa za sprostitev.

Podporne službe, kot jih imajo veliki, po dostopni ceni za mikropodjetja

Prednosti “managed office” storitve so prepoznali tudi v podjetju EMSR DATA, ki ima poleg ljubljanske še pisarni v Berlinu in Hamburgu. Prav zaradi tega je Željko Petrušić, direktor podjetja, ki se ukvarja z razvojem programskih rešitev za proizvodna podjetja, dodano vrednost “managed office” storitve prepoznal v porazdelitvi stroškov podpornih služb, ki jih (mikro)podjetje potrebuje, a lahko kot del podjetja predstavljajo (pre)visoke stroške.

V primeru managed office pa denimo storitve sprejemne pisarne, upravljanja pošte, zagotavljanja vzdrževanja prostorov in IKT infrastrukture ter kakovosti bivanja postanejo cenovno dostopni in dosegajo raven, kot so jo sicer vajeni v večjih organizacijah,” pojasnjuje Petrušić, ki se je prvič z idejo “managed office” srečal že leta 2003 v Milanu, z širitvijo na nemški trg pa je praksa najemanja managed office storitve postala njegova stalnica pri poslovanju.

Poudaril je, da je storitev v ljubljanskem hubu Zavoda mladi podjetnik, ki jo uporablja njegovo podjetje, po kakovosti primerljiva s ponudbo v Italiji, na območju nemško govorečih držav in v Veliki Britaniji, kjer ima izkušnje z najemom “managed office” storitve.

Če izhajam iz lastnih izkušenj, potem sta managed office ali coworking prostor nepogrešljiva za podjetnike, ki opravljajo pretežno pisarniško delo, ne potujejo veliko in si želijo storitev podpore pri poslovanju na ravni velikih organizacij za nek znosen strošek, kar je za mikro podjetnika izredno pomemben faktor,” je še o tem, komu bi priporočil najem “managed office” storitve povedal Željko Petrušić.

Psihološka razbremenitev za kreativno in učinkovito delo

Da je prihodnost tovrstnih “managed office” storitev obetavna, saj ima določene doprinose tako z vidika posameznika kot z vidika skupnosti, ki se v tem konceptu združuje, se strinja tudi Alenka Kraljič, psihologinja in direktorica operativnega poslovanja v kadrovski družbi Trenkwalder. “Pride do psihološke in energijske razbremenitve odgovornih oseb v podjetjih ali lahko tudi zaposlenih, ko govorimo o urejanju fizičnih pogojev dela, o urejanju prostora za delo, o nujni opremi za delo, ipd. Če pa so to še sodobni prostori, ki dodatno pripomorejo k pozitivnemu delovnemu vzdušju, je to lahko zelo dobra vzpodbuda za zaposlene za kreativno in učinkovito delo,” je prepričana sogovornica, ki prav druženje v skupnih prostorih izpostavlja kot izjemno pomembne stvari za psihofizično stanje zaposlenih, saj pozitivno pripomorejo tudi k uravnavanju in doživljanju stresa na delovnem mestu.

Za podjetja, ki so ukinila pisarne, je zato “managed office” dobra rešitev, da predvsem zaposlenim, ki niso vajeni delati od doma in niso vajeni delati sami, omogočijo stroškovno učinkovito delovno okolje, ki bo hkrati tudi priložnost za nove poslovne povezave in pridobivanje novih veščin, tako socialnih in komunikacijskih, kot tudi organizacijskih, saj zaposleni dobi več vpogled v delovanje drugih strokovnih podjetnikov.

“V teh okvirjih govorimo večinoma o skupnosti podjetno naravnanih, podobno vizionarsko mislečih, ki si med seboj zagotovo dvigujejo motivacijo in zavzetost za vse aktivnosti, ki pri poslu pač niso vedno v veselje in zadovoljstvo,” meni Kraljičeva in dodaja, da si uporabniki “managed office” storitve na ta način gradijo tudi samopodobo, se vzpodbujajo med sabo in predvsem dobijo občutek, da niso sami in da se vsem dogajajo spremembe, ki se jim je treba iz dneva v dan prilagajati.

Sodobno urejeni prostori s storitvijo “managed office” so podjetjam na voljo v coworking prostoru MP hub. v Ljubljani. Nahaja se na Trgu komandanta Staneta 8 v Šiški, v bližini nakupovalnega centra Aleja. Kaj vse zajema “managed office” storitev Zavoda mladi podjetnik, si lahko pogledate tukaj in se pridružite druščini kreativnih in visoko motiviranih podjetnic in podjetnikov, ki prostore že uporabljajo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na naši SPOT točki na enem mestu hkrati odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Več >


MP hub. coworking Ljubljana

MP hub. coworking Ljubljana

Coowrking Ljubljana? MP hub. je najsodobnejši coworking prostor v Ljubljani, ki se nahaja na prijetni lokaciji v Šiški nasproti centra Aleja, v mirni soseski s pogledom na zelene površine. Na voljo je 75 sodobno opremljenih coworking mest ter 11 zasebnih pisarn, ki omogočajo produktivno delo v prijetnem okolju z brezplačnim parkiranjem v okolici. Več >

MP hub. coworking Ljubljana

MP hub. coworking Ljubljana

MP hub.  coworking Ljubljana is the most modern coworking space in Slovenia. It is located in Ljubljana in a modern office building in an excellent location in Šiška, opposite the shopping center of Aleja. Offices are located in the ground floor in a quiet neighbourhood overlooking green areas. There are 75 modern coworking spaces available, some in private offices, which enable productive work in a pleasant environment with free parking in the surroundings. Več >

4 načini za povečanje produktivnosti pri delu od doma

4 načini za povečanje produktivnosti pri delu od doma

Delo od doma je za marsikoga hkrati blagoslov in prekletstvo. Neomejen dostop do domačega hladilnika in drugih dobrot, izogib jutranji in popoldanski vožnji v gneči ter možnosti sproščanja na domačem naslonjaču so nekatere izmed prednosti. Kaj pa se zgodi s produktivnostjo? Več >

Managed office v Ljubljani

Managed office v Ljubljani

Storitev "managed office" je namenjena ambicioznim podjetjem z visoko dodano vrednostjo s poudarkom na malih in srednje velikih podjetjih, multinacionalkah in podjetjih, ki so se zaradi različnih razlogov odločila za ukinitev svojih obstoječih pisarn za svoje zaposlene. Več >

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Včasih je najem poslovnega prostora nesmiseln

Včasih je najem poslovnega prostora nesmiseln

Najem poslovnega prostora je za samostojne podjetnike in mala podjetja velik strošek, še posebej, če si želijo privoščiti velik prostor na privlačnem naslovu v večjem mestu. Več >

Zakaj bi izgubljali čas s poslovnimi prostori

Zakaj bi izgubljali čas s poslovnimi prostori

Coworking pisarne, ki se zdaj vse pogosteje razvijajo in preimenujejo v flexible space, rešujejo kar nekaj večjih problemov, ki jih imajo podjetja pri najemu poslovnih prostorov. Več >

Coworking miza v Ljubljani za nadobudne podjetnike

Coworking miza v Ljubljani za nadobudne podjetnike

MP coworking se nahaja v prostorih Zavoda mladi podjetnik v mestni četrti Dravlje, natančneje na Kunaverjevi ulici 9. V najetih skupnih pisarnah že vrsto let deluje ekipa mladih nadobudnih podjetnikov, ki so se odločili, da bodo svoje poslovne ideje razvijali v ustvarjalnem okolju med ostalimi podjetniki in z njimi izmenjevali ideje, načrte in izkušnje. Več >

Kako najti dober coworking prostor?

Kako najti dober coworking prostor?

Delo od doma se za marsikoga sliši kot odlična ideja. Kdo si ne želi združiti domačega okolja in dela? Vsak, ki je delo od doma že izkusil, pa vam bo povedal, da takšno delo prinaša veliko izzivov in discipline. Naš dom se spremeni v pisarno, ki nas spremlja vsako sekundo. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki