Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov.
Utrinek z izobraževanj v sklopu projekta Mladi podjetniki

Utrinek z izobraževanj v sklopu projekta Mladi podjetniki

Projekt se je s svojima prvima dvema delavnicama začel v Ljubljani in sicer 26. marca na Tehnološkem parku in 27. marca v NLB CIP.

Namen projekta Mladi podjetniki

Glavni namen projekta Mladi podjetniki je spodbujanje podjetniške aktivnosti med mladimi v kohezijski regiji Zahodna Slovenija. Partnerji projekta so Tehnološki park Ljubljana, Center poslovne odličnosti Ekonomske fakultete, Gospodarska zbornica Slovenije, Primorski tehnološki park in Zavod mladi podjetnik, ki že vrsto let celovito in uspešno pomagajo mladim na poti do njihove zaposlitve in samostojnih podjetniških poti. Gre za celovit program, ki bo mladim brezposelnim do 28 leta omogočil pridobitev celovitega in v prakso usmerjenega znanja za uspešen zagon svojega lastnega posla/podjetja in subvencijo za samozaposlitev v višini 5.000 evrov, ki jo po uspešno zaključenem usposabljanju in pripravi na podjetništvo podeljuje Zavod za zaposlovanje republike Slovenije iz sredstev Evropskega socialnega sklada.

Projekt se financira iz Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, prednostne osi 8 »Spodbujanje zaposlovanja in transnacionalna mobilnost delovne sile«, prednostne naložbe 8.2 »Trajnostno vključevanje mladih na trg dela, predvsem tistih, ki niso zaposleni in se ne izobražujejo ali usposabljajo, vključno z mladimi, ki so izpostavljeni socialni izključenosti, in mladimi iz marginaliziranih skupnosti, vključno prek izvajanja jamstva za mlade«, specifičnega cilja 8.2.1 »Znižanje brezposelnosti mladih«.

V preteklosti se je izkazalo, da je bilo pomanjkanje določenega podjetniškega znanja krivo, da novopečeni podjetniki v poslovnem svetu niso bili uspešni oziroma niso uspeli tako hitro, kot bi si želeli. Glavni namen projekta Mladi podjetniki je torej pripraviti mlade podjetnike na to, da bodo s pridobljenim znanjem suvereno stopili na podjetniško pot.

Potek izobraževanja in odprtje prvih podjetij v sklopu projekta

Udeleženci so tekom usposabljanja prek 12 brezplačnih delavnic, razdeljenih v 5 glavnih modulov, spoznali podjetniško okolje, oblikovali ideje, prišli do znanja o ključnih orodjih ter elementih za oblikovanje dobrega poslovnega načrta in vstopa novega podjetja na trg. Prav tako so bili deležni 20 urnega individualnega mentorskega svetovanja.

Bodoči podjetniki bodo svoja podjetja odprli do konca meseca junija. Mladi podjetniki, ki imajo vizijo in željo po uspešni podjetniški poti, bodo novonastala podjetja odprli na najrazličnejših področjih – (spletne) trgovine, turizma, športa, storitev (kozmetični salon, pasji salon), fotografije, računalništva, idr.

Izobraževanja vodijo vrhunski predavatelji in mentorji

Predavatelj in mentor Aleš Pevc iz Tehnološkega parka Ljubljana ocenjuje, da sta bili uvodni delavnici zelo uspešni, saj je bil odziv udeležencev nad pričakovanji, prav tako pa tudi njihova zavzetost za delo in spoznavanje novih podjetniških znanj. Velika večina od 34 udeležencev je usposabljanje uspešno zaključila v roku in je v fazi odpiranja svojega podjetja, nekateri med njimi pa so naredili že tudi prve korake v svet podjetništva. Aleš Pevc kot eno  glavnih prednosti izpostavlja tudi, znotraj projekta zagotovljeno, dodatno mentorsko podporo v prvem letu delovanja, z namenom doseganja dolgoročnega uspešnega poslovanja mladih podjetnikov. Program je prav zaradi vrhunskih predavateljev in mentorjev uspešen in zanimiv za vse mlade, ki želijo odpreti svoje podjetje, zato jih vabi, da se opogumijo za svojo podjetniško pot in se preko svetovalcev na Zavodu za zaposlovanje vključijo v program.

Mjušina izkušnja z izobraževanji

Udeleženka programa Mladi podjetniki Mjuša Krevs nam je opisala svojo izkušnjo:

Zelo sem bila vesela programa, ki ga je ponujal Zavod skupaj s Tehnološkim parkom in drugimi partnerji. Izobraževanja so mi ponudila veliko več, kot sem pričakovala, čeprav sem pričakovala precej dober program. Navdušilo me je tudi dejstvo, da si znotraj skupine še po koncu predavanj udeleženci radi in veliko pomagamo. Na splošno vidim, da si samostojni podjetniki radi pomagajo med seboj, saj sem naletela že na kar nekaj ljudi, ki mi z veseljem pomagajo z informacijami in s promocijo. Prvi koraki v podjetništvo so težki, a vendar so zaradi teh usposabljanj precej lažji. Če ti na katerem področju še vedno primanjkuje znanja, vsaj veš, kam in na koga se obrniti! Obenem sem se na usposabljanjih naučila razmišljati na čisto drugačen način, precej bolj kreativno in obenem podjetniško. Zelo mi je bilo všeč, da so mentorji povedali na lastnih primerih, kje so naredili napake, da jih mi ne bi ponovili. Nekatere tematike so mi dale prav veliko volje in idej, druga pa znanja, ki ga pač moraš imeti, četudi je bolj suhoparno, a nujno potrebno, npr. računovodstvo. Uporabila sem veliko idej, predvsem glede marketinga. Izjemno koristna so bila tudi individualna mentorstva, saj je vsak primer podjetništva zgodba zase in tam smo se res lahko posvetili izključno svoji ideji. Še enkrat bi se zahvalila prav vsem mentorjem, Zavodu in Tehnološkemu parku, še posebej pa svojemu osebnemu mentorju za vse koristne nasvete in vzpodbudo! Hvala!”

Mjuša je že stopila na svojo podjetniško pot. Njena ideja se je rodila na sejmu ekoloških produktov, kjer se je povezala s proizvajalcem AromaStick. Gre za ekološka eterična olja, ujeta v priročen žepni inhalator. Ker produkta še niso uvažali k nam, v nekaterih drugih evropskih državah pa se je AromaStick že prijel, se ji je zdelo vredno, da poskusi. Ker je vedela, da moraš kot poslovnež obvladati veliko področij, se ji je zdel projekt Mladi podjetniki idealna priložnost, da to znanje pridobi.

Mirzova izkušnja s programom Mladi podjetniki

Mirza Ljubijankić, 20 letni udeleženec programa Mladi podjetniki, je že v srednji šoli začutil strast do podjetništva in ustvarjanja. Njegova poslovna ideja je kombučin napitek, s katerim želi slovenskemu trgu predstaviti novo paleto zdravih in osvežilnih pijač in kulturo fermentirane hrane in pijače. Svojo izkušnjo je opisal takole:

Na predavanjih sem spoznal še ostale mlade nadobudne podjetnike in ustvarila so se nova prijateljstva. Na predavanjih so sodelovali uspešni podjetniki, tako da smo imeli priložnost slišati njihove začetke in se iz njih kaj naučiti. S predavanj pa nisem odnesel samo novih prijateljstev in dobrih zgodb, temveč tudi koristne informacije za začetek podjetniške poti in veliko idej, kako produkt spraviti na trg, itd. Zelo pa sem hvaležen tudi mojemu osebnemu mentorju, od katerega sem se in se še bom veliko naučil. Ta oseba mi je dala veliko motivacijo, vero in spodbudo za uresničitev mojega produkta!”

Predviden potek izobraževanj

Predavanja bodo potekala v Ljubljani vsak mesec vse leto, razen poleti, v Kranju, Kopru, Novi Gorici in drugje po Sloveniji pa predvidoma na tri mesece. Trenutno potekajo delavnice v Ljubljani, Novi Gorici in Kranju, v mesecu juniju v Ljubljani in Kopru, potem pa se po poletnem premoru predavanja nadaljujejo v mesecu septembru vse do maja 2019. Za dodatne informacije o programu in možnostih vključitve se mladi lahko obrnejo na Zavod za zaposlovanje ali na Tehnološki park Ljubljana.

Informacije so dostopne na naslednjih spletnih straneh:

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za to, da zaposlijo ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju si lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Mlado visokotehnološko podjetje NERVteh, ki se ukvarja z razvojem tehnologij za ocenjevanje in usposabljanje voznikov ter testiranjem algoritmov za avtonomno vožnjo, je pridobilo 1,2 milijona dolarjev vredno investicijo s strani ameriškega investicijskega sklada VectolQ. Preberite več >>

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Sodelujoči na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so skušali priti do odgovora na vprašanje, kakšen je najprimernejši način financiranja podjetij. Pozitivna gospodarska rast podprta z novimi tehnologijami podjetnikom omogoča dokaj pestro izbiro. Preberite več >>

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Bučen aplavz ob zaključku jubilejnega, 50. Startup cafe, je razkril, da so zanimivi gostje obiskovalce navdušili z debato o slovenskem startu-up ekosistemu. Preberite več >>

Tiko Pro pomaga start-upom in mednarodnim projektom

Tiko Pro pomaga start-upom in mednarodnim projektom

Podjetje Tiko Pro iz Maribora že vrsto let pomaga podjetjem pri pridobivanju nepovratnih sredstev. Obenem je vključeno v mednarodni projekt ABS Network, ki plete mrežo znanja med slovenskimi in avstrijskimi strokovnjaki na področju učinkovitega koriščenja sončne energije. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje