Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije (1. del)

V svetu tehnologije ne manjka tekmovalnosti. Tehnološka podjetja uspešno ovirajo poslovanje tradicionalne industrije in drugih podjetij, pa naj gre za izstrelitve raket ali primat nad spletnim predvajanjem videoposnetkov. Predstavljamo najostrejša rivalstva v svetu tehnologije.
Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije (1. del)

Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije.

Področje: e-trgovina

Vodilni: Amazon

Amazon, trgovina, ki ponuja vse od knjig, hrane in oblačil, obstaja že od leta 1994. Veliko trgovcev poleg fizične ponuja tudi spletno različico trgovine, Amazon pa je s svojim pristopom, ki na prvo mesto postavlja splet, utrdil svoje vodilno mesto na področju spletnega nakupovanja.

Izzivalec: Jet

Cilj mladega spletnega podjetja, ki je bilo ustanovljeno leta 2015, je premagati Amazon. Spletna trgovina Jet ponuja izdelke po 4 do 5 odstotkov nižji ceni kot Amazon. Nižje cene prepričajo kupce, da se raje odločijo za nakup pri tem ponudniku.

Ocena škode: Amazon ostaja prvi.

Medtem ko se Jet ukvarja z iskanjem ustreznega poslovnega modela, so Amazonovi prihodki še vedno visoki. Vseeno Jeta ne gre odpisati: podjetje je zbralo več kot 565 milijonov dolarjev investicij, ljudje pa pri nakupovanju radi privarčujejo. Članstvo pri Amazonu sicer zagotavlja določene dodatne ugodnosti (npr. brezplačno dostavo), vendar Jetove nizke cene privabljajo stranke, ki jih bolj kot dodatne ugodnosti zanima nižja cena.

Pred petimi leti še niso obstajali, danes pa so vredni milijarde >>

Področje: komercialni prevozi na Kitajskem

Vodilni: Didi Kuaidi

Didi Kuaidi je kitajska aplikacija za posredovanje in iskanje prevozov, ki je nastala z združitvijo dveh konkurenčnih podjetij. Samo v januarju je aplikacijo uporabilo 10 milijonov novih uporabnikov. Podjetje je preseglo prag dobička v več kot 200 mestih od skupno 400, v katerih ponuja svoje storitve. Prihodki podjetja so prvič presegli 800 milijonov dolarjev bruto.

Izzivalec: Uber

V ZDA je delovanje podjetja za posredovanje in iskanje prevozov Uber že zelo razširjeno, kar pa ne velja za Kitajsko. Kitajska podružnica podjetja Uber, ki naj bi bila vredna 8 milijard dolarjev, zapravlja ogromno denarja, da bi poslovala z dobičkom. Soočiti se mora z zapletenim kitajskim trgom in močno konkurenco.

Ocena škode: Didi Kuaidi in Uber pospešeno znižujeta cene svojih storitev in hkrati zapravljata ogromno denarja.

Po besedah direktorja Uberja je Didi Kuaidi nedonosen v vseh mestih. Kitajska podružnica Uberja zapravi 1 milijardo dolarjev letno za tekmovanje s podjetjem Didi Kuaidi.

Kako lahko slovenski startup pomaga Ryanairu?

Področje: vesoljska tekma

Vodilni: Space X

Cilj podjetja SpaceX, ki ga je ustanovil Elon Musk leta 2002, je izdelati rakete za večkratno uporabo, ki bi nosile tovor na Mednarodno vesoljsko postajo, za kar je podjetje podpisalo pogodbo z Naso, in nekoč celo ponesle ljudi na Mars. Podjetju težave povzroča pravilen, navpičen, pristanek raket, ki bi omogočal ponovno uporabo rakete. Na nek način jih je prehitelo podjetje Blue Origin.

Izzivalec: Blue Origin

O podjetju Blue Origin se ni veliko govorilo, dokler se njegov ustanovitelj Jeff Bezos, direktor Amazona, ni pohvalil z uspešnim navpičnim pristankom rakete. Cilj podjetja v nasprotju s SpaceX ni oskrbovanje vesoljske postaje ali pot na Mars, temveč potovanje ljudi v vesolje.

Ocena škode: Spor na Twitterju je povzročil rivalstvo med podjetjema

Spor se je začel, ko je Jeff Bezos tvitnil, da so rakete za večkratno uporabo zelo redke, vendar se lahko njihova uporaba in izdelava zdi preprosta. Direktor SpaceX Elon Musk je hitro odvrnil, da je njegovo podjetje opravilo podobne teste, kar pomeni, da takšne rakete niso tako redke. Čeprav gre za hvalevreden dosežek, Musk pravi, da rakete podjetja Blue Origin dosežejo le desetino hitrosti, ki je potrebna za polet v vesolje in pot na Mars.

Področje: spletni video

Vodilni: YouTube

YouTube je spremenil svetovni splet s platformo, na kateri lahko vsak deli svoje posnetke s celim svetom in postane slaven. Vsekakor ima podjetje, ki je v lasti Googla, še vedno primat na področju spletnega videa, vendar njegov sloves odskočne deske za viralne posnetke ogrožata dve družabni omrežji, ki si prizadevata privabiti čim več uporabnikov.

Izzivalca: Facebook in Snapchat

Časi, ko je Facebook omogočal le preproste objave statusov, so že zdavnaj minili. Uvedba samodejnega predvajanja videov je povzročila porast števila uporabnikov. Facebook veliko pozornosti namenja tudi prenosom v živo; prizadevajo si, da bi bila časovnica bolj kot časopisu podobna televizijskemu kanalu.

Snapchat z možnostjo preprostega snemanja in pošiljanja posnetkov hitro postaja nevaren tekmec YouTubu in Facebooku. Njegova moč leži v popularnosti med mladimi, s čimer se vedno težje spopada Facebook.

Na Facebooku si na dan ogledamo 8 milijard videov, pri čemer kot ogled šteje najmanj trisekundni ogled videa. Direktor Snapchata Evan Spiegel je sporočil, da njegovo podjetje beleži enako število ogledov. Po drugi strani si YouTube prizadeva, da bi se uspešnost podjetja merila glede na dolžino gledanja videov.

Preberite tudi drugi del Najbolj ostra rivalstva v svetu tehnologije >>

Vir: Business Insider

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Tudi v času karantene! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


XLAB prejel najvišjo oceno na preizkusu programske opreme

XLAB prejel najvišjo oceno na preizkusu programske opreme

XLAB je prejel najvišjo oceno na neodvisnem preizkusu programske opreme za podporo na daljavo. Programska oprema ISL Online je bila edina ocenjena z odlično oceno v obeh kategorijah: enostavnost uporabe za oddaljene stranke in razpon funkcij. Preberite več >>

Chipolo predstavlja najnovejši iskalnik predmetov: Chipolo ONE

Chipolo predstavlja najnovejši iskalnik predmetov: Chipolo ONE

Chipolo ONE je najnovejša inovacija na področju iskalnikov predmetov, ki s pametnimi opozorili uporabnike opomni, če odidejo od doma brez svojih ključev. Je najboljša rešitev za vse, ki pogosto zalagajo svoje vsakdanje dragocenosti, kot so ključi in telefon. Preberite več >>

Facebook predstavlja novo plačilno metodo Facebook Pay

Facebook predstavlja novo plačilno metodo Facebook Pay

Facebook je zasnoval storitev Facebook Pay. Gre za novo metodo digitalnega plačila, ki bo omogočila transferje denarja, kupovanje vstopnic za dogodke ter različne donacije. Preberite več >>

Slovensko podjetje GOAT STORY predstavilo nov produkt Cold Brew Kit

Slovensko podjetje GOAT STORY predstavilo nov produkt Cold Brew Kit

V sredo, 12. septembra, je ekipa GOAT STORY organizirala dogodek, na katerem je predstavila vizijo blagovne znamke, pojem "specialty" kave, obiskovalci pa so imeli možnost preizkusiti »cold brew« kavo, ki si jo lahko sami na enostaven način pripravijo z novim produktom Cold Brew Kit. Preberite več >>

Svetovna plačilna platforma Stripe zdaj na voljo tudi v Sloveniji

Svetovna plačilna platforma Stripe zdaj na voljo tudi v Sloveniji

Svetovna plačilna platforma Stripe, ki je tudi eno izmed najhitreje rastočih tehnoloških podjetij na svetu, je bila pred kratkim uradno ustanovljena tudi v Sloveniji. Ta omogoča zagon in rast spletnih podjetij. Preberite več >>

Oznake: , , , , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje