Kako lahko slovenski startup pomaga Ryanairu?

Ekipa Nizkocenovci.si, ki je nedavno pridobila 300 tisoč evrov težko investicijo, išče novega člana (Vir slike: Nizkocenovci.si).

Kako lahko slovenski startup pomaga Ryanairu?

Nizkocenovni letalski prevozniki doživljajo pravi razcvet. Samo Ryanair je v zadnjem četrtletju podvojil dobiček. Vse močnejše so tudi platforme, ki ponujajo iskanje po cenovno ugodnih letalskih prevozih. Med njimi najdemo tudi slovensko Nizkocenovci.si.
Kako lahko slovenski startup pomaga Ryanairu?

Ekipa Nizkocenovci.si, ki je nedavno pridobila 300 tisoč evrov težko investicijo, išče novega člana (Vir slike: Nizkocenovci.si).

V slovenski startup sta pred kratkim investirala bolgarski sklad semenskega kapitala Launchub in češki Credo. Vsak po 150 tisoč evrov, skupno torej 300 tisoč evrov. Z Launchubom je bila ekipa v stikih zadnji dve leti, do njih so Bolgari kar sami pristopili spet pred kratkim in jih povabili k sodelovanju.

Z investitorji zgradite osebne odnose

V pridobivanje investicije je potrebno vložiti precej energije, pravi vodja podjetja, Matej Gaser. Poleg obetavnega produkta in načrta, ki je vreden investicije, mora ekipa še zgraditi osebne odnose z investitorji. »To lahko naredite z udeležbami na dogodkih, kot so Pioneeers (na dunajskem so spoznali predstavnike češkega sklada, op.a.) in Capital on stage, kjer se spoznate z investitorji in zgradite veliko boljše temelje za nadaljnjo komuniciranje z njimi, kot če jih kontaktirate pred elektronske pošte,« svetuje.

Med pridobivanjem investicije so spoznali, da je ta proces precej podoben prodajnemu procesu. »Proces moraš razdelati in z vsakim investitorjem iti skozi ta proces, hkrati pa ga tudi izboljšati,« pomemben pa je tudi časovni vložek in določanje datuma, kdaj zapreti investicijsko rundo. »Kontakte lahko nabirate prej in investitorjem poveste, da niste še v fazi investiranja. Ko začnete s to fazo, jih obvestite in peljete skozi proces

Češki sklad predlagal še višjo valuacijo

Z investicijo je cena podjetja narasla na 1,5 milijona evrov, valuacijo so postavili kar sami, a jo uspešno argumentirali pred investitorji. Kot pravi sogovornik, je češki sklad predlagal celo višjo valuacijo, a so se zaradi danih okoliščin odločili za nadaljevanje z valuacijo, za katero so se dogovorili z bolgarskim skladom. »Merimo, da v naslednjih dveh do treh letih postanemo podjetje, vredno 100 milijonov evrov, dolgoročno pa si želimo še višje,« pri temu naj bi jim pomagala tudi tehnologija, ki jo gradijo, ta omogoča diverzifikacijo produkta in poslovnega modela.

Merimo, da v naslednjih dveh do treh letih postanemo podjetje, vredno 100 milijonov evrov, dolgoročno pa si želimo še višje, pravi Matej Gaser (Vir slike: Nizkocenovci.si).

Kako najti cenejši prevoz do Stuttgarta?

Investicijo bodo namenili razvoju produkta, »ki zdaj agregira podatke o letalih, vlakih in avtobusih in te podatke obdela v smiselne kombinacije transportov, ki so cenovno in časovno ugodne,« pojasnjuje Gaser. »Če uporabnik potuje iz Sofije v Stuttgart, najcenejši trenutni let prek Lufthanse stane okoli 140 evrov. Naša rešitev je, da najdemo bližnji poceni let in ga povežemo z direktnim vlakom do Stuttgarta,« s čimer uporabniku prihranijo kup denarja, njegov cilj pa bo enak. V centru mesta.

Ekipa zaposluje

Ekipa trenutno išče novega programerja z znanjem PHP in SQL ter poznavanjem MVC-ja: »Programiramo v PHPju, zaželjeno je poznavanje MVCja. Ponujamo konkurenčno plačo in možnost pridobitve deleža v podjetju.« V kratkem načrtujejo še več zaposlitev, in sicer pomoč pri administraciji, financah in razvoju posla. »Zelo bomo veseli vseh, ki menijo, da nam kot startupu lahko pomagajo s svojimi izkušnjami in znanjem, zato vabimo vse, da nam pošljejo elektronsko sporočilo na info@nizkocenovci.si,« še dodaja Gaser.

Namesto v vojno s konkurenti, so jim ponudili roko

Njihov začetni poslovni model je bil popolnoma drugačen. Želeli so pridobiti provizijo od letalskih prevoznikov, s čimer bi postali neposredna konkurenca ogromnim igralcem, kot sta SkyScanner in Kayak. Po nekaj pivotih so se odločili, da gredo z njimi raje kot v »vojno« v sodelovanje z njimi. »Tako omogočimo njihovim več 100 milijonov mesečnih uporabnikov uporabo istih in izboljšanih funkcionalnosti, kakor jih je omogočala spletna stran Nizkocenovci.si (v tujini se uporablja GoAvio.com). Na naši spletni strani se bo opravil zgolj še zaključni korak – plačilo in nakup naših kombinacij vlak in let.« Števila uporabnikov na svoji spletni strani (teh je zdaj okoli 12 tisoč) ne načrtujejo drastično povečati, bodo pa zato povečali domet svojih ponudb in tako pridobili uporabnike, ki so bolj nagnjeni k nakupu.

Ekipa se trenutno intenzivno usmerja na nemški trg, ko bodo pokrili Evropo, pa jih čaka Azija, razkriva Matej Gaser (Vir slike: Nizkocenovci.si).

Letos pričakujejo 15 milijonov evrov prihodkov

V prejšnjem letu so bili njihovi prihodki zanemarljivi, po ocenah Gaserja so znašali okoli 17 tisoč evrov. K slabim rezultatom je prispeval predvsem nedelujoč poslovni model. »Do konca tega leta pa s tem poslovnim modelom pričakujemo okoli 15 milijonov evrov prihodkov. Seveda je to odvisno, če bo razvoj šel po načrtih in v kolikor bo implementacija pri partnerjih izvedena v dogovorjenih rokih.« Trenutni poslovni model namreč temelji na prodaji prej omenjenih kombinacijah z dodano maržo, kar jim prinaša večjo poslovno priložnost.

Sodelovanje z Ryanairom tudi takrat, ko ni direktnega leta

Pomoč lahko ponudijo tudi Ryanairu, ki je v zadnjem četrtletju podvojil dobiček. Ekipa mu lahko ponudi »rešitev za njihovo skrb za prihodnost, saj s svojim početjem razširjamo njihov doseg, s tem ko podaljšamo njihov let z vlakom ali avtobusom. Tako lahko uporabljamo njihove lete tudi za destinacije, kamor ne letijo direktno«. Prepričan je, da se bo ta trg razvijal tudi v prihodnje, tudi na račun tega, da se nizkocenovni prevozniki vse bolj zavedajo, da se morajo posluževati novih taktik za pridobivanje kupcev, če želijo vzdrževati svojo rast.

Najprej Evropa, nato še Azija

»Trenutno je naša ponudba najboljša za nekajurne lete znotraj Evrope, predvsem za vhodne in izhodne lete v in iz Nemčije,« razkrije Gaser. Ekipa se zdaj intenzivno usmerja na nemški trg, ko bodo pokrili Evropo, pa jih čaka Azija.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki