
Najpogostejši razlogi, da nekatere mobilne aplikacije ne uspejo (Vir slike: Picjumbo.com)
Večina novih aplikacij kljub ogromnemu trgu še vedno propade. Če želite, da vaša ne bo med njimi, se izogibajte nekaterim najpogostejšim napakam, ki vam jih predstavljamo v nadaljevanju.
Slab dizajn
Slabo oblikovanje je vzrok za propad osmih odstotkov aplikacij. To so aplikacije, ki imajo sicer velik potencial za uspeh, a jih uporabniki zaradi vizualne neprivlačnosti in nepraktične zasnove ne uporabljajo. Aplikacije naj bodo primerno oblikovane glede na svoj namen in naj imajo jasno hierarhijo.
Kaj morajo tržniki vedeti o mobilnem marketingu in mobilnih aplikacijah?
Zanemarjanje konkurence
Nekateri ustvarjalci mobilnih aplikacij se raje osredotočajo le na svoj izdelek in ne spremljajo konkurence. Kar 20 odstotkov startupov propade prav zaradi tega. Ne delajte enake napake – spremljajte, kaj konkurenčna aplikacija omogoča in česa ne. Poskušajte prepoznati njihovo strategijo trženja. Obstaja velika verjetnost, da konkurenca veliko vlaga v razvoj, analizo podatkov uporabnikov in trženje. Pri tem ne smete zaostajati: v aplikacijo morate vložiti več kot vaša konkurenca.
Pomanjkanje kapitala
Razvoj aplikacije, dizajn in sledenje konkurenci – vse to zahteva denar. Prepričajte se, da imate že na začetku dovolj kapitala za vse razvojne faze. Ne morete si namreč privoščiti, da bi morali projekt prekiniti sredi razvoja, po tem ko ste vanj vložili ogromno truda in ves obstoječ kapital.
Aplikacija je na trgu prepozno ali prekmalu
Kar 90 odstotkov mobilnih aplikacij propade, ker na trg pridejo prekmalu ali prepozno. Upoštevajte, da veliko več aplikacij propade, ker so na trgu prepozno. Največje tveganje pri prezgodnji objavi je, da je aplikacija premalo razvita, to pa škodi nadaljnjemu ugledu aplikacije in avtorjev. Aplikacija mora delovati, vendar ne zavlačujte s krpanjem majhnih podrobnosti.
Nepravilna strategija trženja
Brez uporabnikov aplikacija nima vrednosti, ne glede na njeno dovršenost. Večina aplikacij propade, ker ustvarjalci ves kapital porabijo za razvoj, pozabijo pa na marketing. Pri tem je pravilna strategija bistvena. Z razcvetom družabnih omrežij je za trženje ogromno možnosti, vendar pogosto primanjkuje znanja, kako jih učinkovito uporabljati. Avtorji dajo tudi premalo poudarka na optimizacijo za trgovino z aplikacijami.
Vir: business2community.com