Kaj morajo tržniki vedeti o mobilnem marketingu in mobilnih aplikacijah?

Kaj morajo tržniki vedeti o mobilnem marketingu in mobilnih aplikacijah? (Vir: Picjumbo.com)

Kaj morajo tržniki vedeti o mobilnem marketingu in mobilnih aplikacijah?

Raziskovalna organizacija eMarketer ocenjuje, da bo prihodnje leto na svetu že več kot 2 milijardi mobilnih naprav, vrednost mobilnega oglaševanja bo presegla 100 milijard in si odrezala več kot pol pogače digitalnega oglaševanja.
Kaj morajo tržniki vedeti o mobilnem marketingu in mobilnih aplikacijah?

Kaj morajo tržniki vedeti o mobilnem marketingu in mobilnih aplikacijah? (Vir: Picjumbo.com)

Podjetja morajo v svojih marketinških oddelkih zato čim prej najti načine, kako izkoristiti vse ponujene priložnosti mobilnega marketinga.

 1. Uporaba mobilnih naprav je prehitela namizne računalnike

Skupna uporaba pametnih telefonov in tablic je prehitela uporabo prek namiznih računalnikov, zato je prihodnost vsekakor v mobilnem marketingu. Pametni telefon je obenem tudi najbolj osebna naprava, zato je vsekakor najboljša in najprimernejša za trženje.

 2. Je bolj primerna mobilna aplikacija ali mobilna spletna stran?

Da spletne vsebine prilagodimo uporabnikom, lahko  razvijemo mobilno aplikacijo ali pa spletno stran prilagodimo za mobilne naprave. Večinoma se podjetja odločijo za slednjo možnost, ker pogosto zadošča potrebam podjetja. Mobilne aplikacije so priporočljive, ko želi podjetje več kreativnosti in več interaktivnosti s ciljnimi kupci.

Mobilni marketing – moderni marketing

 3. Kako potencialni kupci uporabljajo mobilne naprave?

Uporabite spletno analitiko, da spoznate, ali jih potrebujejo za zbiranje informacij ali opravljanje transakcij; kateri operacijski sistem uporabljajo večkrat, Android ali iOS; uporabljajo več pametne telefone ali tablice. Tovrstne informacije so zelo koristne pri postavljanju strategije komunikacije prek mobilnih naprav.

 4. Spremljajte aplikacije konkurentov

Vsi v podjetju morajo poznati aplikacije konkurentov. Prenesite njihove aplikacije, raziščite dobre in slabe prakse, da najdete načine za razvoj boljše aplikacije.

 5. Spoznajte optimizacijo za trgovino z aplikacijami

Trgovina z aplikacijami, kot sta Google Play in Apple App Store, je lahko odličen vir potencialnih kupcev. Ker je v teh trgovinah na voljo skoraj 4 milijone mobilnih aplikacij*, moramo poznati načine, kako optimizirati aplikacijo, da jo bodo videli naši ciljni kupci.

 6. Računajte strošek na prenos ene aplikacije

To je eden ključnih kazalnikov uspeha, ki ga mora podjetje nenehno spremljati, saj kaže na učinkovitost marketinških aktivnosti.

 7. Izkoristite možnosti oglaševanja v aplikacijah

Priljubljene aplikacije, kot je na primer Twitter, omogočajo oglaševanje znotraj aplikacije ali mobilno oglaševanje, kar je lahko odličen način za distribucijo aplikacije podjetja.

 8. Družabna omrežja so vir za nove uporabnike

Platforme za mobilna družabna omrežja so tehnologije, s katero lahko uporabnik v trenutku prenese mobilno aplikacijo. Marketinško sporočilo, ki nagovarja uporabnika k prenosu, mora biti vidno v prav tistem trenutku.

9. Razvijte avtomatični marketing za mobilne aplikacije

Avtomatični marketing (ang. marketing automation) na spletu je že poznan koncept, toda mobilne aplikacije ponujajo unikatne izzive in priložnosti. Na spletu se ta oblika marketinga uporablja predvsem na trgu B2B za negovanje odnosov s strankami, medtem ko so aplikacije predvsem namenjene končnim uporabnikom za spodbujanje interakcije in ponovnih nakupov.

10. Uporabite lokacijo uporabnika

Lokacija je ena izmed največjih priložnosti za tržnike, saj lahko z njeno pomočjo geografsko segmentirajo kupce in hkrati uporabijo informacijo o lokaciji za tržna sporočila, ko vstopijo in izstopijo določen kraj (zelo koristno za ponudnike turističnih storitev).

Kako uporabiti Instagram za blagovne znamke?

11. Vzljubite analitične podatke

Vsak marketinški oddelek mora razviti kulturo, osnovano na podatkih o (potencialnih) kupcih za sprejemanje odločitev. Ne morejo se zanašati na občutek, ampak na A/B testiranja in spletno analitiko, ki dajeta informacije za optimizacijo mobilne aplikacije, uporabnikove izkušnje in tržnih sporočil.

Mobilni marketing je vroča tema, o kateri se govori v presežnikih. Ne jutri, ampak že danes je čas za konkretno strategijo, kako komunicirati z uporabniki mobilnih naprav.

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Datum: 8. 1. 2016 od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Več >

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Več >

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Več >

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Več >

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Več >

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Več >

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki