
Kaj morajo tržniki vedeti o mobilnem marketingu in mobilnih aplikacijah? (Vir: Picjumbo.com)
Podjetja morajo v svojih marketinških oddelkih zato čim prej najti načine, kako izkoristiti vse ponujene priložnosti mobilnega marketinga.
1. Uporaba mobilnih naprav je prehitela namizne računalnike
Skupna uporaba pametnih telefonov in tablic je prehitela uporabo prek namiznih računalnikov, zato je prihodnost vsekakor v mobilnem marketingu. Pametni telefon je obenem tudi najbolj osebna naprava, zato je vsekakor najboljša in najprimernejša za trženje.
2. Je bolj primerna mobilna aplikacija ali mobilna spletna stran?
Da spletne vsebine prilagodimo uporabnikom, lahko razvijemo mobilno aplikacijo ali pa spletno stran prilagodimo za mobilne naprave. Večinoma se podjetja odločijo za slednjo možnost, ker pogosto zadošča potrebam podjetja. Mobilne aplikacije so priporočljive, ko želi podjetje več kreativnosti in več interaktivnosti s ciljnimi kupci.
Mobilni marketing – moderni marketing
3. Kako potencialni kupci uporabljajo mobilne naprave?
Uporabite spletno analitiko, da spoznate, ali jih potrebujejo za zbiranje informacij ali opravljanje transakcij; kateri operacijski sistem uporabljajo večkrat, Android ali iOS; uporabljajo več pametne telefone ali tablice. Tovrstne informacije so zelo koristne pri postavljanju strategije komunikacije prek mobilnih naprav.
4. Spremljajte aplikacije konkurentov
Vsi v podjetju morajo poznati aplikacije konkurentov. Prenesite njihove aplikacije, raziščite dobre in slabe prakse, da najdete načine za razvoj boljše aplikacije.
5. Spoznajte optimizacijo za trgovino z aplikacijami
Trgovina z aplikacijami, kot sta Google Play in Apple App Store, je lahko odličen vir potencialnih kupcev. Ker je v teh trgovinah na voljo skoraj 4 milijone mobilnih aplikacij*, moramo poznati načine, kako optimizirati aplikacijo, da jo bodo videli naši ciljni kupci.
6. Računajte strošek na prenos ene aplikacije
To je eden ključnih kazalnikov uspeha, ki ga mora podjetje nenehno spremljati, saj kaže na učinkovitost marketinških aktivnosti.
7. Izkoristite možnosti oglaševanja v aplikacijah
Priljubljene aplikacije, kot je na primer Twitter, omogočajo oglaševanje znotraj aplikacije ali mobilno oglaševanje, kar je lahko odličen način za distribucijo aplikacije podjetja.
8. Družabna omrežja so vir za nove uporabnike
Platforme za mobilna družabna omrežja so tehnologije, s katero lahko uporabnik v trenutku prenese mobilno aplikacijo. Marketinško sporočilo, ki nagovarja uporabnika k prenosu, mora biti vidno v prav tistem trenutku.
9. Razvijte avtomatični marketing za mobilne aplikacije
Avtomatični marketing (ang. marketing automation) na spletu je že poznan koncept, toda mobilne aplikacije ponujajo unikatne izzive in priložnosti. Na spletu se ta oblika marketinga uporablja predvsem na trgu B2B za negovanje odnosov s strankami, medtem ko so aplikacije predvsem namenjene končnim uporabnikom za spodbujanje interakcije in ponovnih nakupov.
10. Uporabite lokacijo uporabnika
Lokacija je ena izmed največjih priložnosti za tržnike, saj lahko z njeno pomočjo geografsko segmentirajo kupce in hkrati uporabijo informacijo o lokaciji za tržna sporočila, ko vstopijo in izstopijo določen kraj (zelo koristno za ponudnike turističnih storitev).
11. Vzljubite analitične podatke
Vsak marketinški oddelek mora razviti kulturo, osnovano na podatkih o (potencialnih) kupcih za sprejemanje odločitev. Ne morejo se zanašati na občutek, ampak na A/B testiranja in spletno analitiko, ki dajeta informacije za optimizacijo mobilne aplikacije, uporabnikove izkušnje in tržnih sporočil.
Mobilni marketing je vroča tema, o kateri se govori v presežnikih. Ne jutri, ampak že danes je čas za konkretno strategijo, kako komunicirati z uporabniki mobilnih naprav.
Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Datum: 8. 1. 2016 od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>