Največji miti o povečanju produktivnosti
Največji miti o povečanju produktivnosti (Vir slike: Hubspot.com)
Število tako imenovanih gurujev, ki množicam svetujejo o novih in novih načinih za povečanje produktivnosti, se vztrajno povečuje, opozarja Rob Nightingale, pisec pri spletnem portalu Makeuseof. Hkrati dodaja, da njihovi nasveti velikokrat niso namenjeni vsakomur v vsakršni situaciji, temveč so uporabni zgolj v določenih primerih.
Poglejmo si, za katere nasvete, Nightingale jih je poimenoval kar “miti”, pravzaprav gre.
Najprej je treba opraviti najpomembnejše opravilo
Nightingale je prepričan, da je včasih veliko bolje, da se najprej lotimo najenostavnejših opravil, ki jih imamo zastavljene za dotični dan, in da šele na koncu na vrsto pride tisto najtežje in hkrati časovno najbolj potratno opravilo, kar pa je povsem v nasprotju z mnenji mnogih gurujev.
Če najprej rešimo enostavne težave, bomo že navsezgodaj zjutraj dobili občutek zmagoslavja, saj bomo zagotovo uspešno premagali prav vsa enostavna opravila. Opogumljeni, samozavestni in motivirani se nato lahko lotimo še ostalega.
Čimprej je treba odgovoriti na vso elektronsko pošto
Obstajajo poslovne šole, ki poučujejo celotno področje upravljanja z elektronsko pošto. Prav vse trdijo, da je e-poštni predal čimprej treba izprazniti in da je v primeru, da nam to ne bo vzelo več kot 1 minuto časa, treba na prav vsako novo prispelo e-pismo potrebno odgovoriti čimprej.
Nightingale meni, da takšen pristop pomeni zgolj več porabljenega časa pri urejanju e-pošte in ne manj. Gre namreč za tako imenovano insuficienco pri interakciji oziroma za izločanje bistvenih informacij. Ta prinese zgolj še več dopisovanja s sogovornikom, ki ne dobi zadostnih podatkov, kar tako nam kot njemu na koncu vzame več časa.
Na elektronsko pošto torej odgovarjajte jasno in razločno. Če je treba, si za to vzemite nekaj minut več, da se boste izognili dolgemu in neproduktivnemu dopisovanju s sogovornikom.
Napišite celoten seznam opravil, ki vas še čakajo
Nightingale se je nekega dne odločil in zares spisal seznam vseh pomembnih opravil, ki jih mora opraviti in ki jih želi opraviti. Pogled na seznam 342 nujnih opravil mu ni spraznil misli, kot obljubljajo avtorji tega nasveta, temveč ga je pripravil do paničnega napada.
Zato svetuje, da ne pišete zgolj seznama nujnih opravil, temveč si namesto tega raje pripravite natančen pregled glede na časovno omejenost ter z dopisanimi navodili, kako se boste vsega tega sploh lotili.
Če se počutite, kot da ste v peklu, nadaljujte in našli boste izhod
V današnjih dneh marsikateri podjetnik pogosto naleti na obdobje, ko je preutrujen in prenaveličan, da bi lahko še uspešno reševal probleme na delovnem mestu. In nasvet, ki ga dobijo, se ponavadi glasi, da naj stisnejo zobe in potrpijo.
Toda Nightingale je prepričan, da naporni dnevi, ki nimajo konca, puščajo hude posledice na ljudeh. Sindrom kronične utrujenosti, ki je v zadnjih letih v porastu, je le ena izmed njih. Svetuje, da v primeru hude utrujenosti in preobremenjenosti hitro poiščemo izhod iz situacije – bodisi odidemo na dopust, bodisi povsem opustimo projekt. V nasprotnem bomo za regeneracijo potrebovali precej več časa.
Vir: Makeuseof.com