Nasveti Slovenca, ki bo vsaj za 5-krat presegel cilj na Kickstarterju

Slovenska kampanja Ironate, ki je zaživela konec septembra, je v manj kot 72 urah dosegla zastavljeni cilj. Idejni oče projekta Sašo Kastelic, ki ima za seboj že uspešno Kickstarter kampanjo, je z nami delil nasvete, kako pripraviti uspešno kampanjo.
Nasveti Slovenca, ki bo vsaj za 5-krat presegel cilj na Kickstarterju

Kampanja Ironate je pred dnevi presegla 100 tisoč dolarjev (Vir slike: Ironate).

»Mislim, da je bil glavni dejavnik t.i. product-market fit (ustrezen produkt in ustrezen trg, op.a). Pica je univerzalna hrana, mi pa imamo izdelek, ki lahko to priljubljeno jed približa ljudem,« meni Kastelic, ki se je letos na Kickstarter predstavil še s Switch Stanceom. Zastavljeni cilj 4.300 dolarjev je presegel in s pomočjo 206 podpornikov zbral 7.970 dolarjev. S kampanjo Ironate, ki je za cilj določila 20 tisoč dolarjev, je v času pisanja zbral 114.088 dolarjev. Projekt je podprlo kar 814 podpornikov.

Ironate, s katerim lahko hrustljavo pico spečemo v le nekaj minutah, njen okus pa bo primerljiv s tisto, ki bi jo spekli v krušni ceni, sicer ni izdelek, ki bi ga uvrstili v nižji cenovni razred. Trenutno moramo za podporo na Kickstarterju zanj odšteti 128 dolarjev (po tej ceni je na voljo še 76 slovenskih posod za peko). Večina nagrad ni več na voljo. Kako je v mislih Trboveljčana nastala posoda za peko, si lahko preberete v članku Slovenec na Kickstarterju: v 3 minutah do pice.

»Prepričal jih je anti-potrošniški pogled.«

»Cena izdelka me v resnici nikoli ni pretirana skrbela. Kakovostna posoda ni poceni. Če se danes sprehodiš po katerem koli mestu po Sloveniji, vidiš kup ljudi z mobilniki za 700 ali 800 evrov, kup ljudi z avtomobili, vrednimi nekaj 10 tisoč evrov in tako naprej. Pri nas za 129 dolarjev dobiš kuhinjski pripomoček, ki ne bo zastarel po dveh letih. Izdelan je tako, da zdrži celo življenje in še dlje. Mislim, da je ljudem všeč ta nekoliko anti-potrošniški pogled,« odgovarja na vprašanje, kako prepričati ljudi, da podprejo projekt z najmanj 100 in nekaj dolarji.

Kampanjo Ironate lahko podprete do 27. oktobra >>

Ko se ustaviva pri vprašanju o odzivu – cilj kampanje so presegli za več kot petkrat -, ali so pričakovali takšen odziv, razkrije, da je bil interni cilj ekipe precej višji kot tisti, ki so si ga postavili na Kickstarterju: na od 70 do 100 tisoč dolarjev. »To je tisti znesek, ki dejansko validira produkt na trgu in nam hkrati omogoča dovolj kapitala za vzpostavitev podjetja z malo bolj dolgoročnimi cilji.« Glede na to, da je do konca kampanje še nekaj dni, bodo še dodatno presegli interne cilje.

Zanimanje za Ironate prihaja zlasti iz ZDA in severne Evrope, pravi Sašo Kastelic, idejni oče posode (Vir slike: Ironate).

Prvi dan kampanje praviloma najuspešnejši. Ironate je izjema

Raste tudi povprečni dnevni izkupiček. »Prvi dan je pri veliko kampanjah daleč najboljši, pri nas pa smo ga po tem še nekajkrat presegli,« kar je bil tudi del njihove strategije. Skozi celotno kampanjo aktivno delajo na različnih načinih promocije – a poudariti moramo, da je slovenska kampanja do odmevnega uspeha prišla brez pomoči oziroma objave v kakšnem od večjih svetovnih medijev.

Za slovensko posodo se zanimajo Singapurčani in Južnokorejci

Večina podpornikov prihaja iz ZDA, tudi severne Evrope, zlasti Nemčije in skandinavskih držav. Tudi slovenskih podpornikov je nekaj, pravi. Nekaj pa jih čaka tudi, kdaj bo Ironate v prosti prodaji. »Ponudb, bolj ali manj resnih, je veliko. Potrjeno imamo na primer naročilo trgovca iz Singapurja in Južne Koreje. Ironate bo kmalu po Kickstarter kampanji prisoten v trgovinah We the people, kjer so na voljo izključno izdelki, financirani prek Kickstarterja.«

Ekipa bo morala hitro zavihati rokave, če želi izpolniti obljubo, ki jo je dala podpornikom. Prve posode bodo podporniki po načrtih prejeli že čez dober mesec, okoli božiča. Število teh se je med kampanjo podvojilo, zato že zdaj tečejo priprave na proizvodnjo, ki bo potekala v Trbovljah. Ta se bo predvidoma začela že v naslednjih dneh.

Sašo Kastelic svetuje: 3 ključne stvari, ki jih mora imeti vsaka uspešna kampanja:
– dober produkt oziroma product-market fit,
– dober načrt, kako produkt spraviti pred oči potrošnikov in
– voljo, znanje in vztrajnosti, da načrt iz točke 2. tudi uresničijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Lahko pretresi na področju kriptovalut in kriptožetonov ponovno prebudijo zanimanje za množično financiranje na platformah, kot sta Kickstarter in Indiegogo? Preberite več >>

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Te dni na Kickstarterju poteka slovenska kampanja za projekt YELKA. Gre za inovativno božično jelko, ki jo lahko uporabljate leta in leta. Izdelana je iz slovenskega lesa. Preberite več >>

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Slovenski projekt Organicer je pametni rokovnik, ki omogoča pretvorbo fizičnih zapiskov v digitalno obliko. S tem uporabnikom olajša organizacijo časa. Kampanja je postavljen cilj dosegla že v 10 dneh. Preberite več >>

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Če si želite razširiti obzorja na področju trgovanja s kriptovalutami, zraven pa se še zabavati, je družabna igra Cryptomania kot nalašč za vas. Preberite več >>

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

Imate težave z odmiranjem rož? Pametni opomnik za zalivanje rastlin PlantRay, ki so ga razvili slovenski inovatorji, bo poskrbel, da vaše rože ne bodo nikoli več uvenele. Preberite več >>

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Slovenski projekt "I AM PANDA" začenja svojo pot na Kickstarterju. S svojo humanitarno in ekološko noto želita mlada slovenska podjetnika Klemen Puh in Rok Setnikar v svet krutega kapitalizma vnesti vsaj malo sočutja. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje