Nasveti Slovenca, ki bo vsaj za 5-krat presegel cilj na Kickstarterju

Slovenska kampanja Ironate, ki je zaživela konec septembra, je v manj kot 72 urah dosegla zastavljeni cilj. Idejni oče projekta Sašo Kastelic, ki ima za seboj že uspešno Kickstarter kampanjo, je z nami delil nasvete, kako pripraviti uspešno kampanjo.
Nasveti Slovenca, ki bo vsaj za 5-krat presegel cilj na Kickstarterju

Kampanja Ironate je pred dnevi presegla 100 tisoč dolarjev (Vir slike: Ironate).

»Mislim, da je bil glavni dejavnik t.i. product-market fit (ustrezen produkt in ustrezen trg, op.a). Pica je univerzalna hrana, mi pa imamo izdelek, ki lahko to priljubljeno jed približa ljudem,« meni Kastelic, ki se je letos na Kickstarter predstavil še s Switch Stanceom. Zastavljeni cilj 4.300 dolarjev je presegel in s pomočjo 206 podpornikov zbral 7.970 dolarjev. S kampanjo Ironate, ki je za cilj določila 20 tisoč dolarjev, je v času pisanja zbral 114.088 dolarjev. Projekt je podprlo kar 814 podpornikov.

Ironate, s katerim lahko hrustljavo pico spečemo v le nekaj minutah, njen okus pa bo primerljiv s tisto, ki bi jo spekli v krušni ceni, sicer ni izdelek, ki bi ga uvrstili v nižji cenovni razred. Trenutno moramo za podporo na Kickstarterju zanj odšteti 128 dolarjev (po tej ceni je na voljo še 76 slovenskih posod za peko). Večina nagrad ni več na voljo. Kako je v mislih Trboveljčana nastala posoda za peko, si lahko preberete v članku Slovenec na Kickstarterju: v 3 minutah do pice.

»Prepričal jih je anti-potrošniški pogled.«

»Cena izdelka me v resnici nikoli ni pretirana skrbela. Kakovostna posoda ni poceni. Če se danes sprehodiš po katerem koli mestu po Sloveniji, vidiš kup ljudi z mobilniki za 700 ali 800 evrov, kup ljudi z avtomobili, vrednimi nekaj 10 tisoč evrov in tako naprej. Pri nas za 129 dolarjev dobiš kuhinjski pripomoček, ki ne bo zastarel po dveh letih. Izdelan je tako, da zdrži celo življenje in še dlje. Mislim, da je ljudem všeč ta nekoliko anti-potrošniški pogled,« odgovarja na vprašanje, kako prepričati ljudi, da podprejo projekt z najmanj 100 in nekaj dolarji.

Kampanjo Ironate lahko podprete do 27. oktobra >>

Ko se ustaviva pri vprašanju o odzivu – cilj kampanje so presegli za več kot petkrat -, ali so pričakovali takšen odziv, razkrije, da je bil interni cilj ekipe precej višji kot tisti, ki so si ga postavili na Kickstarterju: na od 70 do 100 tisoč dolarjev. »To je tisti znesek, ki dejansko validira produkt na trgu in nam hkrati omogoča dovolj kapitala za vzpostavitev podjetja z malo bolj dolgoročnimi cilji.« Glede na to, da je do konca kampanje še nekaj dni, bodo še dodatno presegli interne cilje.

Zanimanje za Ironate prihaja zlasti iz ZDA in severne Evrope, pravi Sašo Kastelic, idejni oče posode (Vir slike: Ironate).

Prvi dan kampanje praviloma najuspešnejši. Ironate je izjema

Raste tudi povprečni dnevni izkupiček. »Prvi dan je pri veliko kampanjah daleč najboljši, pri nas pa smo ga po tem še nekajkrat presegli,« kar je bil tudi del njihove strategije. Skozi celotno kampanjo aktivno delajo na različnih načinih promocije – a poudariti moramo, da je slovenska kampanja do odmevnega uspeha prišla brez pomoči oziroma objave v kakšnem od večjih svetovnih medijev.

Za slovensko posodo se zanimajo Singapurčani in Južnokorejci

Večina podpornikov prihaja iz ZDA, tudi severne Evrope, zlasti Nemčije in skandinavskih držav. Tudi slovenskih podpornikov je nekaj, pravi. Nekaj pa jih čaka tudi, kdaj bo Ironate v prosti prodaji. »Ponudb, bolj ali manj resnih, je veliko. Potrjeno imamo na primer naročilo trgovca iz Singapurja in Južne Koreje. Ironate bo kmalu po Kickstarter kampanji prisoten v trgovinah We the people, kjer so na voljo izključno izdelki, financirani prek Kickstarterja.«

Ekipa bo morala hitro zavihati rokave, če želi izpolniti obljubo, ki jo je dala podpornikom. Prve posode bodo podporniki po načrtih prejeli že čez dober mesec, okoli božiča. Število teh se je med kampanjo podvojilo, zato že zdaj tečejo priprave na proizvodnjo, ki bo potekala v Trbovljah. Ta se bo predvidoma začela že v naslednjih dneh.

Sašo Kastelic svetuje: 3 ključne stvari, ki jih mora imeti vsaka uspešna kampanja:
– dober produkt oziroma product-market fit,
– dober načrt, kako produkt spraviti pred oči potrošnikov in
– voljo, znanje in vztrajnosti, da načrt iz točke 2. tudi uresničijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Lahko pretresi na področju kriptovalut in kriptožetonov ponovno prebudijo zanimanje za množično financiranje na platformah, kot sta Kickstarter in Indiegogo? Preberite več >>

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Te dni na Kickstarterju poteka slovenska kampanja za projekt YELKA. Gre za inovativno božično jelko, ki jo lahko uporabljate leta in leta. Izdelana je iz slovenskega lesa. Preberite več >>

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Slovenski projekt Organicer je pametni rokovnik, ki omogoča pretvorbo fizičnih zapiskov v digitalno obliko. S tem uporabnikom olajša organizacijo časa. Kampanja je postavljen cilj dosegla že v 10 dneh. Preberite več >>

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Če si želite razširiti obzorja na področju trgovanja s kriptovalutami, zraven pa se še zabavati, je družabna igra Cryptomania kot nalašč za vas. Preberite več >>

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

Imate težave z odmiranjem rož? Pametni opomnik za zalivanje rastlin PlantRay, ki so ga razvili slovenski inovatorji, bo poskrbel, da vaše rože ne bodo nikoli več uvenele. Preberite več >>

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Slovenski projekt "I AM PANDA" začenja svojo pot na Kickstarterju. S svojo humanitarno in ekološko noto želita mlada slovenska podjetnika Klemen Puh in Rok Setnikar v svet krutega kapitalizma vnesti vsaj malo sočutja. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje