Nasveti Slovenca, ki bo vsaj za 5-krat presegel cilj na Kickstarterju

Kampanja Ironate je pred dnevi presegla 100 tisoč dolarjev (Vir slike: Ironate).

Nasveti Slovenca, ki bo vsaj za 5-krat presegel cilj na Kickstarterju

Slovenska kampanja Ironate, ki je zaživela konec septembra, je v manj kot 72 urah dosegla zastavljeni cilj. Idejni oče projekta Sašo Kastelic, ki ima za seboj že uspešno Kickstarter kampanjo, je z nami delil nasvete, kako pripraviti uspešno kampanjo.
Nasveti Slovenca, ki bo vsaj za 5-krat presegel cilj na Kickstarterju

Kampanja Ironate je pred dnevi presegla 100 tisoč dolarjev (Vir slike: Ironate).

»Mislim, da je bil glavni dejavnik t.i. product-market fit (ustrezen produkt in ustrezen trg, op.a). Pica je univerzalna hrana, mi pa imamo izdelek, ki lahko to priljubljeno jed približa ljudem,« meni Kastelic, ki se je letos na Kickstarter predstavil še s Switch Stanceom. Zastavljeni cilj 4.300 dolarjev je presegel in s pomočjo 206 podpornikov zbral 7.970 dolarjev. S kampanjo Ironate, ki je za cilj določila 20 tisoč dolarjev, je v času pisanja zbral 114.088 dolarjev. Projekt je podprlo kar 814 podpornikov.

Ironate, s katerim lahko hrustljavo pico spečemo v le nekaj minutah, njen okus pa bo primerljiv s tisto, ki bi jo spekli v krušni ceni, sicer ni izdelek, ki bi ga uvrstili v nižji cenovni razred. Trenutno moramo za podporo na Kickstarterju zanj odšteti 128 dolarjev (po tej ceni je na voljo še 76 slovenskih posod za peko). Večina nagrad ni več na voljo. Kako je v mislih Trboveljčana nastala posoda za peko, si lahko preberete v članku Slovenec na Kickstarterju: v 3 minutah do pice.

»Prepričal jih je anti-potrošniški pogled.«

»Cena izdelka me v resnici nikoli ni pretirana skrbela. Kakovostna posoda ni poceni. Če se danes sprehodiš po katerem koli mestu po Sloveniji, vidiš kup ljudi z mobilniki za 700 ali 800 evrov, kup ljudi z avtomobili, vrednimi nekaj 10 tisoč evrov in tako naprej. Pri nas za 129 dolarjev dobiš kuhinjski pripomoček, ki ne bo zastarel po dveh letih. Izdelan je tako, da zdrži celo življenje in še dlje. Mislim, da je ljudem všeč ta nekoliko anti-potrošniški pogled,« odgovarja na vprašanje, kako prepričati ljudi, da podprejo projekt z najmanj 100 in nekaj dolarji.

Kampanjo Ironate lahko podprete do 27. oktobra >>

Ko se ustaviva pri vprašanju o odzivu – cilj kampanje so presegli za več kot petkrat -, ali so pričakovali takšen odziv, razkrije, da je bil interni cilj ekipe precej višji kot tisti, ki so si ga postavili na Kickstarterju: na od 70 do 100 tisoč dolarjev. »To je tisti znesek, ki dejansko validira produkt na trgu in nam hkrati omogoča dovolj kapitala za vzpostavitev podjetja z malo bolj dolgoročnimi cilji.« Glede na to, da je do konca kampanje še nekaj dni, bodo še dodatno presegli interne cilje.

Zanimanje za Ironate prihaja zlasti iz ZDA in severne Evrope, pravi Sašo Kastelic, idejni oče posode (Vir slike: Ironate).

Prvi dan kampanje praviloma najuspešnejši. Ironate je izjema

Raste tudi povprečni dnevni izkupiček. »Prvi dan je pri veliko kampanjah daleč najboljši, pri nas pa smo ga po tem še nekajkrat presegli,« kar je bil tudi del njihove strategije. Skozi celotno kampanjo aktivno delajo na različnih načinih promocije – a poudariti moramo, da je slovenska kampanja do odmevnega uspeha prišla brez pomoči oziroma objave v kakšnem od večjih svetovnih medijev.

Za slovensko posodo se zanimajo Singapurčani in Južnokorejci

Večina podpornikov prihaja iz ZDA, tudi severne Evrope, zlasti Nemčije in skandinavskih držav. Tudi slovenskih podpornikov je nekaj, pravi. Nekaj pa jih čaka tudi, kdaj bo Ironate v prosti prodaji. »Ponudb, bolj ali manj resnih, je veliko. Potrjeno imamo na primer naročilo trgovca iz Singapurja in Južne Koreje. Ironate bo kmalu po Kickstarter kampanji prisoten v trgovinah We the people, kjer so na voljo izključno izdelki, financirani prek Kickstarterja.«

Ekipa bo morala hitro zavihati rokave, če želi izpolniti obljubo, ki jo je dala podpornikom. Prve posode bodo podporniki po načrtih prejeli že čez dober mesec, okoli božiča. Število teh se je med kampanjo podvojilo, zato že zdaj tečejo priprave na proizvodnjo, ki bo potekala v Trbovljah. Ta se bo predvidoma začela že v naslednjih dneh.

Sašo Kastelic svetuje: 3 ključne stvari, ki jih mora imeti vsaka uspešna kampanja:
– dober produkt oziroma product-market fit,
– dober načrt, kako produkt spraviti pred oči potrošnikov in
– voljo, znanje in vztrajnosti, da načrt iz točke 2. tudi uresničijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki