Nasveti Slovenca, ki bo vsaj za 5-krat presegel cilj na Kickstarterju

Slovenska kampanja Ironate, ki je zaživela konec septembra, je v manj kot 72 urah dosegla zastavljeni cilj. Idejni oče projekta Sašo Kastelic, ki ima za seboj že uspešno Kickstarter kampanjo, je z nami delil nasvete, kako pripraviti uspešno kampanjo.
Nasveti Slovenca, ki bo vsaj za 5-krat presegel cilj na Kickstarterju

Kampanja Ironate je pred dnevi presegla 100 tisoč dolarjev (Vir slike: Ironate).

»Mislim, da je bil glavni dejavnik t.i. product-market fit (ustrezen produkt in ustrezen trg, op.a). Pica je univerzalna hrana, mi pa imamo izdelek, ki lahko to priljubljeno jed približa ljudem,« meni Kastelic, ki se je letos na Kickstarter predstavil še s Switch Stanceom. Zastavljeni cilj 4.300 dolarjev je presegel in s pomočjo 206 podpornikov zbral 7.970 dolarjev. S kampanjo Ironate, ki je za cilj določila 20 tisoč dolarjev, je v času pisanja zbral 114.088 dolarjev. Projekt je podprlo kar 814 podpornikov.

Ironate, s katerim lahko hrustljavo pico spečemo v le nekaj minutah, njen okus pa bo primerljiv s tisto, ki bi jo spekli v krušni ceni, sicer ni izdelek, ki bi ga uvrstili v nižji cenovni razred. Trenutno moramo za podporo na Kickstarterju zanj odšteti 128 dolarjev (po tej ceni je na voljo še 76 slovenskih posod za peko). Večina nagrad ni več na voljo. Kako je v mislih Trboveljčana nastala posoda za peko, si lahko preberete v članku Slovenec na Kickstarterju: v 3 minutah do pice.

»Prepričal jih je anti-potrošniški pogled.«

»Cena izdelka me v resnici nikoli ni pretirana skrbela. Kakovostna posoda ni poceni. Če se danes sprehodiš po katerem koli mestu po Sloveniji, vidiš kup ljudi z mobilniki za 700 ali 800 evrov, kup ljudi z avtomobili, vrednimi nekaj 10 tisoč evrov in tako naprej. Pri nas za 129 dolarjev dobiš kuhinjski pripomoček, ki ne bo zastarel po dveh letih. Izdelan je tako, da zdrži celo življenje in še dlje. Mislim, da je ljudem všeč ta nekoliko anti-potrošniški pogled,« odgovarja na vprašanje, kako prepričati ljudi, da podprejo projekt z najmanj 100 in nekaj dolarji.

Kampanjo Ironate lahko podprete do 27. oktobra >>

Ko se ustaviva pri vprašanju o odzivu – cilj kampanje so presegli za več kot petkrat -, ali so pričakovali takšen odziv, razkrije, da je bil interni cilj ekipe precej višji kot tisti, ki so si ga postavili na Kickstarterju: na od 70 do 100 tisoč dolarjev. »To je tisti znesek, ki dejansko validira produkt na trgu in nam hkrati omogoča dovolj kapitala za vzpostavitev podjetja z malo bolj dolgoročnimi cilji.« Glede na to, da je do konca kampanje še nekaj dni, bodo še dodatno presegli interne cilje.

Zanimanje za Ironate prihaja zlasti iz ZDA in severne Evrope, pravi Sašo Kastelic, idejni oče posode (Vir slike: Ironate).

Prvi dan kampanje praviloma najuspešnejši. Ironate je izjema

Raste tudi povprečni dnevni izkupiček. »Prvi dan je pri veliko kampanjah daleč najboljši, pri nas pa smo ga po tem še nekajkrat presegli,« kar je bil tudi del njihove strategije. Skozi celotno kampanjo aktivno delajo na različnih načinih promocije – a poudariti moramo, da je slovenska kampanja do odmevnega uspeha prišla brez pomoči oziroma objave v kakšnem od večjih svetovnih medijev.

Za slovensko posodo se zanimajo Singapurčani in Južnokorejci

Večina podpornikov prihaja iz ZDA, tudi severne Evrope, zlasti Nemčije in skandinavskih držav. Tudi slovenskih podpornikov je nekaj, pravi. Nekaj pa jih čaka tudi, kdaj bo Ironate v prosti prodaji. »Ponudb, bolj ali manj resnih, je veliko. Potrjeno imamo na primer naročilo trgovca iz Singapurja in Južne Koreje. Ironate bo kmalu po Kickstarter kampanji prisoten v trgovinah We the people, kjer so na voljo izključno izdelki, financirani prek Kickstarterja.«

Ekipa bo morala hitro zavihati rokave, če želi izpolniti obljubo, ki jo je dala podpornikom. Prve posode bodo podporniki po načrtih prejeli že čez dober mesec, okoli božiča. Število teh se je med kampanjo podvojilo, zato že zdaj tečejo priprave na proizvodnjo, ki bo potekala v Trbovljah. Ta se bo predvidoma začela že v naslednjih dneh.

Sašo Kastelic svetuje: 3 ključne stvari, ki jih mora imeti vsaka uspešna kampanja:
– dober produkt oziroma product-market fit,
– dober načrt, kako produkt spraviti pred oči potrošnikov in
– voljo, znanje in vztrajnosti, da načrt iz točke 2. tudi uresničijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Slovenski projekt na Kickstarterju: inform8r

Slovenski projekt na Kickstarterju: inform8r

Na Kickstarterju se predstavlja kampanja za projekt inform8r. Gre za aplikacijo, ki omogoča ustvarjanje skupin ljudi in komuniciranje z njimi prek sporočil glede določene tematike. Pri tem se ni treba posluževati rabe socialnih omrežij, ki nam jemljejo veliko dragocenega časa. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Knjiga s tradicionalnimi slovenskimi recepti

Slovenski projekt na Kickstarterju: Knjiga s tradicionalnimi slovenskimi recepti

Na Kickstarterju se te dni predstavlja slovenski projekt Cook Eat Slovenia. Gre za kuharsko knjigo, v kateri so zbrani tradicionalni slovenski recepti. Kampanja je le v nekaj dneh dosegla finančni cilj - 5.000 dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: ergonomska podpora za roko Mouzen

Slovenski projekt na Kickstarterju: ergonomska podpora za roko Mouzen

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Gre za Mouzen, ergonomsko podlago za roko, ki vam bo olajšala delo pred računalnikom. Poskrbi za optimalno pozicijo vaše roke, odlikuje pa jo tudi lep design. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Aliumi Bow tie

Slovenski projekt na Kickstarterju: Aliumi Bow tie

Na Kickstarterju se te dni predstavlja projekt Aliumi Bow tie. Gre za produkt elegantnega videza in praktične uporabe: kovinski metuljček, s katerim lahko odprete steklenico piva! Preberite več >>

Sweet saddle – sedež za kolo z možnostjo toplotne regulacije

Sweet saddle – sedež za kolo z možnostjo toplotne regulacije

Na Kickstarterju se te dni predstavlja še en slovenski projekt. Sweet saddle, kot so ga poimenovali, je sedež za na kolo, ki ga je možno segreti ali ohladiti na želeno temperaturo. Preberite več >>

Infinity PAD: slovenski projekt na Kickstarterju

Infinity PAD: slovenski projekt na Kickstarterju

Na Kickstarterju lahko te dni podprete slovenski projekt Infinity PAD. Alojz Blažič je zasnoval posebno blazino, ki omogoča pravilno držo hrbtenice, s čimer lahko posameznik veliko naredi za izboljšanje svojega zdravstvenega stanja. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Storyteller Fountain pen

Slovenski projekt na Kickstarterju: Storyteller Fountain pen

Na Kickstarterju se te dni predstavlja slovenski projekt Storyteller Fountain pen. Gre za že skoraj pozabljen pripomoček za pisanje na roke, nalivno pero, ki je izdelano s sodobno tehnologijo 3D tiska. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje