»Neuspeh na Kickstarterju nas ni odvrnil od zastavljenega cilja.«

Ekipa Hedgehog je kljub neuspehu na Kickstarterju izpolnila obljubo in razvila aplikacijo Freya (Vir slike: HedgeHog).

»Neuspeh na Kickstarterju nas ni odvrnil od zastavljenega cilja.«

Zavrtimo čas nazaj in pokukajmo v leto 2014. Takrat je bilo na Kickstarterju uspešnih kar nekaj slovenskih kampanj, sredstva je na tej platformi zbirala tudi ekipa HedgeHog. Cilj njene kampanje je bilo zbiranje sredstev za aplikacijo Freya, ki bi bila na voljo za napravice, ki jih poganja iOS.
»Neuspeh na Kickstarterju nas ni odvrnil od zastavljenega cilja.«

Ekipa Hedgehog je kljub neuspehu na Kickstarterju izpolnila obljubo in razvila aplikacijo Freya (Vir slike: HedgeHog).

Kampanja ni bila uspešna, vzroke za neuspeh njeni člani vidijo v številnih dejavnikih. Eden je bil finančni vidik – za uspešno kampanjo so bila potrebna tudi oglaševalska sredstva, ki pa jih njeni člani niso imeli. Prav tako so prepričani, da je Kickstarter »tisto leto izgubil kredibilnost, saj so bili podprti nesmiselni projekti«, med katere se je zagotovo uvrstila krompirjeva solata. »Pokazalo se je, kaj ljudje podpirajo in to so bili v večini nesmiselni projekti

Krožni koledar zahteva uporabnikov miselni preskok

Neuspeh na najbolj vroči platformi za množično financiranje jim ni vzel motivacije za nadaljnje delo. »Prvotni načrt je bil na Kickstarterju zbrati sredstva za Android različico aplikacije Circle Time, nato pa smo se odločili, da bomo raje zbirali sredstva za lasten razvoj Freye,« ki je izšla ravno v teh dneh. Freya je aplikacija, ki omogoča spremljanje in predvidevanje menstrualnega cikla. Ta je podobno kot Cirle Time – gre za prvi krožni in hkrati vrtljiv koledar in zato od uporabnika zahteva preskok v miselnosti – ustvarjena v krožnem prikazu.

Da bi pokrili razvoj brezplačne aplikacije, bi potrebovali 500 tisoč prenosov

Razvoj Freye se je ravno na račun pomanjkanja sredstev zavlekel za približno dve leti, težave so nastopile tudi zaradi pomanjkanja primernega delovnega prostora. Freyo so tako financirali iz lastnih sredstev: »Vlagamo, kolikor zmoremo, kar sicer ni veliko. Lani smo vlagali kar precej, dosegli veliko prenosov, vendar so glavni delež od tega imeli oglaševalci. V prihodnje bomo več oglaševali in se financirali še iz ostalih virov, kot je spletna trgovina z izdelki, ki jo imamo v načrtu.« Razvoj Freye želijo pokriti tudi s prodajo aplikacije Circle Time, a bi, da bi ga pokrili v celoti, potrebovali več kot 500 tisoč prenosov. »Trenutno se iz njegovih prihodkov ne financiramo, ampak za to uporabljamo izključno osebne prihodke.«

Freya je aplikacija, ustvarjena v krožnem prikazu. Omogoča spremljanje in predvidevanje menstrualnega cikla (Vir slike: HedgeHog).

»Veliko uporabnikov raje prenese brezplačno aplikacijo, četudi s tem ogrozijo svojo zasebnost.«

Na spletni tržnici App Store je na voljo brezplačno, medtem ko je za Circle Time treba odšteti 2,99 dolarjev. »Prenos (Circle Time, op.a.) v App Storu je stalen, vendar pa veliko premajhen za financiranje razvoja aplikacije. Največ kupcev je Američanov in, zanimivo, izredno malo Slovencev.« Ugotavljajo, da je manj uporabnikov pripravljenih plačati za aplikacijo. Raje izberejo brezplačne tudi na račun zmanjšane lastne zasebnosti.

Kako promovirati aplikacijo?

Eden od načinov oglaševanja aplikacije je promocija z oglasnimi pasicami v tujih aplikacijah, možno je tudi oglaševanje na družabnih omrežjih in objavah na blogih ter medijih. »Razlika med oglaševanjem aplikacij in ostalih izdelkov je v tem, da si za ceno aplikacije, ki stane od enega do treh evrov, ob začetku brez velikih sredstev ne moreš privoščiti vlaganja v resno oglaševanje,« še dodajajo.

Kritični so tudi kolača, ki si ga vzame Apple. Ta si vzame kar 30 odstotkov od nakupa. »V njihovi spletni tržnici se po novem vzpostavlja še sistem možnosti zakupa višje uvrstitve aplikacije. To bo na že zdaj izredno nepošteni trgovini omogočilo višjo uvrstitev tistim z močnejšim finančnim ozadjem – na škodo manjših razvijalcev.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki