Panorganix z novimi investitorji osvaja Evropo

Pri skladu zasebnega kapitala Generali Growth Equity Fund so v pomurskem podjetju Panorganix prepoznali potencial, zato jim bodo z naložbo pomagali pri širitvi na evropske trge. Panorganix tako namerava uresničiti obljube in s pomočjo novega investitorja postati največji pridelovalec brezpesticidne solate in zelišč v Evropi.  
Rastlinjak

Panorganix, ki je na slovenskem trgu prisoten že od leta 2011, je v zadnjih devetih letih postavil številne mejnike. S pionirskimi projekti, kot je pridelava živih solat in zelišč v Sloveniji in Avstriji pri podjetju dokazujejo, da je kmetijstvo panoga prihodnosti in da je sadje in zelenjavo mogoče pridelovati na naravi in ljudem prijazen način.

Na slovenskem trgu kot eden bolj razpoznavnih pridelovalcev sadja in zelenjave

Skupina Panorganix se ukvarja s pridelavo in prodajo sadja ter zelenjave. Česen ČESNEK, fižol, ekološke borovnice, špinača, solata in zelišča ŽIVA predstavljajo njihov trenutni asortiman, ki se mu je letos pridružila še bio slovenska solata – z 1,5 hektarja rastlinjakov za bio solato so njen največji pridelovalec v Sloveniji. Svojim trenutnim kapacitetam, ki skupaj znašajo približno 40 hektarjev, bodo letos dodali še nov nasad ekoloških borovnic (dodatnih 8 ha k obstoječim 10), kmalu pa bodo rastlinjake širili tudi po Evropi. Načrtujejo, da bodo prvi od njih z obratovanjem pričel že to jesen.

V berlinskem predmestju, nedaleč stran od še nezgrajene tovarne avtomobilov Tesla se že pripravljajo na izgradnjo najmodernejšega in tehnološko dovršenega rastlinjaka v Evropi, v katerega bo implementirana tudi umetna inteligenca.

“ŽIVA” med najinovativnejšimi projekti

Projekt ŽIVA, pridelava solat in zelišč, ki se prodajajo skupaj s koreninami in tako posledično ohranjajo več svežine, hranilnih snovi in okusa, v letu 2020 dosega nove razsežnosti. Inovativna, moderna pridelava v visokotehnoloških rastlinjakih z avtomatiziranim sistemom klime in mehanizacije je uspešno zaživela v Sloveniji in Avstriji kot pionirski projekt v srednjem delu Evrope. Najsodobnejša tehnologija pridelave (bioponska, recirkulacijska hidroponika) nudi veliko prednosti pred konvencionalno pridelavo. V takšnem rastlinjaku je namreč mogoče pridelati 10-krat več pridelka kot na zunanjih površinah, kar pomeni, da je obremenjevanje zemlje manjše. Dodatno prednost predstavlja tudi manjše onesnaževanje okolja, saj se pri pidelovanju ne ustvarja odpadnih voda.

V načrtu gradnja 4 modernih rastlinjakov

Panorganix pri prvi fazi razširitve načrtuje postavitev štirih modernih rastlinjakov, ki bodo v bližini pomembnih evropskih mest. Na ta način pri podjetju rešujejo problem odvisnosti evropskih trgov od španskih in italijanskih pridelovalcev, saj se z lokalnimi rastlinjaki potrošnikom omogoča nakup lokalno pridelane hrane, ki ima zaradi krajših transportnih poti do skladišč trgovin večjo hranilno vrednost, prav tako pa prispeva tudi k manjšim izpustom CO2. Tak način pridelave hrane prav tako pomeni, da bo v primeru vremenskih ujm in drugih problematik možnost, da je oskrba s prehrano motena, manjša.

Panorganix, ki je pred kratkim prejel drugo nagrado INOVATIVNO ŽIVILO LETA 2020 – linija rezanih solat: špinača in solatni miks (posebna nagrada za inovativnost pri ponudbi lokalnih živil), se s pomočjo Generali Growth Equity Fund loteva gradnje modernih in naprednih rastlinjakov širom Evrope. Evropskim potrošnikom nameravajo tako ponuditi lokalno pridelano, kakovostno in hranil polno zelenjavo, prispevati k večjemu številu novih delovnih mest in rasti evropskega modernega kmetijstva.

Generali Growth Equity Fund je specialni investicijski sklad, ki ga upravlja družba Generali Investments, prva slovenska družba za upravljanje. Slednja skupaj s hčerinskima družbama na Hrvaškem in v Severni Makedoniji upravlja 1.025 milijoni evrov sredstev v upravljanju. Generali Growth Equity Fund investira v majhna in srednja podjetja z velikim potencialom za rast in nudi podporo pri financiranju rasti, širitvi proizvodnih kapacitet, izgradnji prodajne mreže, razvoju novih izdelkov, prevzemu konkurenčnih podjetij ali urejanju nasledstvenih vprašanj.

Naložbo sklada Generali Growth Equity Fund v PanOrganix sofinancirata Evropski Investicijski Sklad in SID banka. Generali Growth Equity Fund je bil ustanovljen leta 2019 v okviru Slovenskega naložbenega programa kapitalske rasti (SEGIP), ki je nastal na pobudo SID banke v sodelovanju z Evropskim investicijskim skladom (EIF). Namenjen je lastniškemu in kvazi-lastniškemu financiranju slovenskih malih, srednje velikih ter mid-cap podjetij. SID banka se je zavezala, do bo za program SEGIP namenila 50 milijonov EUR lastnih sredstev (brez garancije države), dodatnih 50 milijonov EUR pa prispeva še EIF iz Evropskega sklada za strateške naložbe (z garancijo EFSI). Z uspešno mobilizacijo dodatnih sredstev drugih zasebnih vlagateljev preko programa SEGIP lahko celotna velikost sredstev namenjenih za slovenska podjetja preseže 150 milijonov EUR, kar bi pomenilo vsaj 3-kratnik sredstev SID banke.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Tudi v času karantene! Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


FURS razjasnjuje dileme v zvezi z novimi davčnimi ukrepi proti koronavirusu

FURS razjasnjuje dileme v zvezi z novimi davčnimi ukrepi proti koronavirusu

V tokratnem prispevku povzemamo odgovore FURSa, podane na najpogosteje zastavljena vprašanja v zvezi s prvim paketom davčnih ukrepov, ki jih za pomoč gospodarstvu in prebivalcem uvaja nov interventni zakon.   Preberite več >>

Koronavirus ukrepi: UTD za s.p. potrjen, podjetja bodo prejela odpis ZPIZ prispevkov

Koronavirus ukrepi: UTD za s.p. potrjen, podjetja bodo prejela odpis ZPIZ prispevkov

Samozaposleni (s.p.) bodo prejeli neke vrste UTD - nadomestilo za izpad prihodkov, prav tako bodo pokriti vsi socialni prispevki, vendar le v primeru, da se je ta izpad res zgodil. Podjetja bodo oproščena ZPIZ prispevkov, delovno aktivni bodo zaradi večje ogroženosti prejeli 200 evrov dodatka, na voljo je tudi kritje stroškov za delavce na čakanju. Pazite na pogoje! Preberite več >>

Koronavirus: roki v sodnih in upravnih zadevah stojijo!

Koronavirus: roki v sodnih in upravnih zadevah stojijo!

Z dnem 29.3.2020 je v veljavo stopil Zakon o začasnih ukrepih v zvezi s sodnimi, upravnimi in drugimi javnopravnimi zadevami za obvladovanje širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID-19) (ZZUSUDJZ), ki vpeljuje začasne ukrepe v zvezi s sodnimi, upravnimi, drugimi javnopravnimi zadevami in zadevami na področju izvrševanja kazenskih sankcij, s katerim se začasno prekinja tek rokov v nenujnih zadevah. Preberite več >>

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Preberite več >>

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Preberite več >>

E-račun sedaj tudi za podjetnike in podjetja z zaposlenimi!

E-račun sedaj tudi za podjetnike in podjetja z zaposlenimi!

V letu 2019 je FURS omogočil poenostavljeno plačilo prispevkov za socialno varnost samozaposlenim, družbenikom, kmetom, prostovoljcem in popoldanskim s.p. Novost, ki je precej poenostavila plačevanje obveznosti je sedaj na voljo tudi zavezancem, ki plačujejo obvezne dajatve obračunane v obračunu davčnega odtegljaja (REK obrazec). Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje